[verwijderd] Vers ingescande Carat-foto's uit het archief dat hier ligt: Foto uit juli 1997: Foto's uit december 1997: Foto zonder datum uit de periode tussen december 1997 en februari 1998: Als iemand zich erin herkent, maak uzelf maar bekend hé :-)
[verwijderd] Wat ziet mijn oog daar new beats sampler, history of techno, snowy red.... retro party misschien???
ThaMan En God zag dat het goed was... Op Foto 3 zie ik precies nog een m8 van vroeger staan tegen de pilaar maar is niet zeker, omwille van zijn snit.. :wink:
[verwijderd] op foto 3 staat chico die met zijn rode kuif! Ik herken hem van vroeger in de globe en van illusion.
MIE 1993 schreefop foto 3 staat chico die met zijn rode kuif! Ik herken hem van vroeger in de globe en van illusion. Ik herken hem aan zijn kuif :lol: :wink:
MIE cloud schreefgodver ja!zat dien ook nie veel in cherry en balmoral vroeger? Ja in cherry zat diene ook balmo weet ik niet...bekend figuur ze, wel gevaarlijk als diene in carat goeiendag kwam zegge moeste serieus oppassen of ge waart een oog kwijt! :lol:
[verwijderd] Man, man, man toch... Doesn't it just wanna make you cry!!! Prachtige foto's welliswaar. Zo zouden er nog meerdere moeten opduiken! 😃 Op de 5de foto herken ik ook precies iemand van de kanten van hier...
[verwijderd] ferm om te zien eigelijk ehh :lol: de klere van toen enz.... hoop da der nog meer pics van de carat bijkome
[verwijderd] da's fantastisch die foto's uit die clubs van vroeger ... véél scheve muilen in de carat blijkbaar :lol: :wink: 8)
Trab Op die foto's lijkt het precies nog een grote keet maar als der geen kat nimeer zat was da toch meer een 'keetje'. Wel tof om eens wa foto's te zien van in carat. Meestal als ge der binnenstuikte lette zo ni op de wat er staat en hangt :lol:
cloud jammer da er geen foto's bestaan van axiome of balmoral allez ik denk toch van nie :? alhoewel ik er toch enkele heb van axiome in het magazine nite club indertijd da kevin da uitbracht