eigenlijk is dit een reactie op de eerste pagina van deze topic maar allé kom:
ik ging daar vanaf de zomer van '92 (na de sluiting van de 55) tot maart/april '93 elk weekend en vond dat vré goe, 't was namelijk zo dat er in den bocca op zaterdag geen fluit meer te beleven viel, enkel de zondag en de maandag waren daar echt de moeite. Dus zat iedereen in de CM op zaterdag en met momenten kwam daar best geflipt volk op af (ooit een bende volledig in 't zwart met zwarte ballonnen en met hondebanden rond hunne nek en die kropen op handen en voeten over de dansvloer terwijl er enen met nen leiband hen rondleidde, lachen!!) 😃
Op een dinsdagmorgen (dat was een after van de Bocca) ben ik er ook een keer geweest. Een compleet gestoorde zot genaamd Chico hield dat open: ge kon die herkennen aan 't feit dat hij bijna geen tanden meer had en een zijn haar was enkel een roze tjoep vanvoor op zijne kop, die liep ook altijd in de Balmoral (tot aan de sluiting in 93; daarna niet meer geloof ik, ze hebben hem waarschijnlijk moeten binnensteken :? ) Btw, van de oudere garde hier, moet er toch wel iemand zijn die weet wie ik bedoel??
Soit, CM, toen ik wat later de Villa leerde kennen, was de keuze rap gemaakt, dat was een wereld van verschil... op alle vlak!!
ben nog een paar keer geweest daarna, onder andere op die Technoville parties en één keer
Toen ik in CM zat at was in de tijd van Nonkel Frans op Radio SIS, zegt er dat nog iemand iets?? En van "Behind the beat" op SIS de zondagavond met Stefaan (aka T-Quest aka Dr Lectroluv): dat was STEENGOEIE muziek...