Inderdaad... En daar komt nog eens bij dat, als de boel door zou gaan, de Mega Temple (ik kan maar niet wennen aan die achterlijke naam) haar deuren om 5 uur zal moeten sluiten. Krijg je alleen maar zo'n "Five O'Clock My Ass" toestand van :wink:
Een reunie die ik overigens wel kan aanbevelen is het jaarlijkse "Oud Hollandsch Acid Feest" in Paradiso, Amsterdam. Een prachtige oude kerk met een geluidsinstallatie, zo zwaar dat ik er regelmatig heb staan overgeven door het basgeluid. Het is altijd rond Pinksteren en ik garandeer je, het dak gaat er volledig vanaf. Twee jaar geleden was de absolute top toen alle nooduitgangen geopend moesten worden omdat er geen zuurstof meer was waardoor het volk en masse flauwviel en men besloot op de avond zelf de sluit te verzetten naar 8 uur ipv 5 uur omdat mensen niet weg wilden gaan. Er hing daar zoveel rook dat ik niet eens m'n eigen handen kom zien en ik ben nog van het grote podium gevallen omdat ik door het slechte zicht er zomaar vanaf liep. Pijnlijk... Misschien een beetje ver weg voor jullie Belgen, maar toch echt de moeite waard!