[verwijderd] Moehahahahhahaha...26 :!: Al de rest, stel u aan den ingang, ik zorg voor drank en dope :twisted:
Dj_Devyd keskondisco schreefMoehahahahhahaha...26 :!: Al de rest, stel u aan den ingang, ik zorg voor drank en dope :twisted: deal :!: :twisted:
Yoko_Ono HALLOOOO gaat dit nog doorgaan, ik zie daar wel nie normaal naar uit eh mensen!!!! ik geef daar at moet 10.000 ballen voor eh!
[verwijderd] geduld neon geduld der moeten eerst bepaalde mensen over de streep getrokken kunnen worden. Er wordt aan gewerkt maar da kan nog een tijdje duren ze...
[verwijderd] aapje schreefen niet te ontbreken: eva's of fishermans!! :wink: Da zal volgens mij het hoofdprobleem worden :arrow: de hierboven vermelde :shock: specialiteiten nu in deze tijd nog te vinden. 8)
DJ_Francois mmmm het eerste drama heeft zich aan aangemeld :? de eigenaar van de tempel wil er nog ff niet aan damn zeg en op een andere locatie hoeft het van mij niet in iedergeval dus nog ff laten rusten en dan weer vol gas erop daaro zucht waarom allemaal zo moeilijk voor een leuk feestje
[verwijderd] jah wast den eigenaar of de manager? Dirk De Maesschalck of Pascal Fastenaekels??? kan je daar een antwoord op geven francois?
[verwijderd] Alain schreefDa's DE kans om 's met ne hoop van 't forum bijeen te komen ,ni? doe voor mij maar al ne kirr royal :lol: we blijven optimist :lol:
DJ_Francois Weet ik niet dude maar m'n contact persoon in belgie kwar ermee, ken jij een van beide goed??
[verwijderd] ken wa volk dat er werkt en al. maar gewoon alst de manager het niet wilt achter zijn rug proberen omgaan naar den eigenaar :-) had vroeger goede tussenpersonen (die de eigenaars goed kenden) maardie zijn intussen buitengewerkt door de manager...
[verwijderd] geen idee... maar als het geld opbrengt... het hangt er natuurlijk van af wiedat den boel heeft afgewezen hé...
ThaMan ps: als het door zou gaan.... kom ik GRATIS draaien... wil de sfeer terug mee maken kost wat kost !!!!
[verwijderd] ThaMan schreefps: als het door zou gaan.... kom ik GRATIS draaien... wil de sfeer terug mee maken kost wat kost !!!! Same here :wink:
DJ_Francois Alee mannen vraagje aan jullie Zouden jullie het erg vinden dat het op een zondag avond zal doorgaan?? en zal dat veel oud publiek trekken? dus druk worden? check it out overal!!!
[verwijderd] DJ Francois schreefAlee mannen vraagje aan jullie Zouden jullie het erg vinden dat het op een zondag avond zal doorgaan?? en zal dat veel oud publiek trekken? dus druk worden? check it out overal!!! zondagen geen probleem... ging vroeger wel altijd alst de maandag open was... uw bericht doet mij wel verschieten, is er opeens toch kans misschien dat het zou lukken?