yow,
ik ga ier ook es ne reply posten 😉
Ik heb in dienen tyd mijn best gedaan om elke week tot om 7, 8 uur tot de laatste plaat te staan jumpen op die stellingen met mijne vrienden kring van toen 🙂 da zal toch mijnen meest actieven tyd uit mijn leven geweest zijn 🙂
inderdaad, ere wie ere toekomt.. de planet stond of viel door dave..
Qua platenkeuze en techniek tesamen was em indeed wel den beste van den hoop !
Degenen die hem nie kennen zullen in die tyd nog niet uitgegaan hebben, 🙂
Hij is denk ik den enige van de planet da op mayday enzo gedraaid heeft in duitsland..
in mijn ogen had em nooit een adempauze mogen nemen, in (ongeveer) 2002 is em terug beginnen draaien in kabarka, mor het was nemeer hetzelfde voor hem denk ik, meer routine dan plezier en as da volk u dan alleen maar van hardcore kent en continu achter retro komt zagen as em aan het draaien is, tja.. ge snapt me wel 🙂
anyway, as ik hem es online zie, vraag ik em wel of hij zich ier es registreerd 🙂
ik was er ook op diene razzia trouwens, mijn nichtje da zogezegd gaan babysitten was ook LOL, heb ook nog in de ry gestaan om es in de combi te zitten 🙂 ze hadden nooit die mannen van id&t moge laten komen 🙂 herrinnerde u dan nog diene kletskop da in die kooi was gekropen en bleef verder vangen toen alle lichten aangingen ?
alleman wier daar paranoia etc van die flikken te zien, mor dien hollander zat zo ver dat hij dacht dat het allemaal deel uitmaakte van zijnen trip denk ik 🙂