[verwijderd] deze lag in grembergen en werd gesloten wegens steekpartijen. jaartal? weet ik niet meer en wie de dj's waren is me ook al ontglipt.zelf ben ik daar een paar keer geweest,twas niet ver van mijn huis. de muziek was te hard voor mij daar, maar de sfeer op zich was altijd wel heel goed ook en wel weinig parkeerplaatsen daar in de buurt :wink:
MIE Amai ja!! Hoe konde we dé planet vergete, man man toch! Da was ook wel altij goe zenne,met diene kermis-molen daar binne en diene warme luchtblazer, hoe vonden ze het toch uit....? De muziek was én is volgens mij toch wel MEGA zelle,ik m der nog k7jes van ligge van '94 en'95 BOEMME! Den tijd van "can you feel the bass" en "it's a dirty job, but someone's got to do it", "redemption" enzo van die dinge he, i like it! Ik denk da da in '96 is dicht gegaan en KABARKA is dan zowa de vervanger geworde.. Speelde Tieke da ook ni?
[verwijderd] geflipte dancing alles mocht en alles kon met dj bountyhunter, dave, roel reynders, ghost open op vrijdag en zaterdag soms zondag ook als het vakantie was
[verwijderd] my girlfriends old membercard ... de boodschap op de flipside :mrgreen: juist ja some privacy needed :lol:
[verwijderd] ik heb die lidkaart ook nog ma bij mij ziet ze er anders uit, ze is aangetast van al die lijne speed dak er mee gekapt heb.
[verwijderd] baireDC10 schreefik heb die lidkaart ook nog ma bij mij ziet ze er anders uit, ze is aangetast van al die lijne speed dak er mee gekapt heb. das knap ...
kruss Allez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ???
[verwijderd] Kabarka bestaat nog steeds in Overmere-donk :wink: Ik denk dat DJ Dave daar nog resident was tot einde 2003 en derna weet ik niet PS: heeft er iemand setjes van dj ghost @ planet hardcore? die wil ik wel es horen 8)
Surgi Moet zeggen Ghost heb ik in Planet Hardcore niet weten spelen, wel in Kabarka zelf int begin. In Planet Hardcore draaiden oa MCT, Dave, Franky Jones, Dave Davis, Bountyhunter, Roel Reynders, Frank Struyf, Marco Bailey,...
cloud da waren inderdaad "buiskers "als resident 😃 wa steekt die roel reynders tegenwoordig uit? zalige producties heeft dien gemaakt :shock:
Surgi Krizzz schreefHeeft er iemand een set van Ghost in Planet Hardcore? :roll: Met massa's op tape. kruss schreefAllez, dan toch nog een paar mensen die de Planet kennen !!! Zeg, weet iemand of 'Kabarka' in Overmere-donk nog bestaat ??? En wat er is gebeurd met die fantastische residentDJ, DJ Dave ??? Kabarka bestaat nog, maat van mij is er resident, dj Lunatic (Robin). Dj Dave die is gestopt met draaien en laatste wat ik van hem hoorde was dat hij in een autofabriek werkte, maar das ook alweer paar jaar geleden...