The Temple

Het forum van de andere legendarische clubs
djginod

The Temple

Bericht door djginod »

Nog een oudje, stond in Lier, mechelsesteenweg dacht ik: The Temple !!! Iemand die hier nog info over heeft ??? Ik weet wel dat het er al was in 1991 !!!
Josjie

Bericht door Josjie »

kging den boel ier al komen sluiten... maar aangezien het over een andere club gaat...
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Bericht door Matthias »

Josjie schreef:kging den boel ier al komen sluiten... maar aangezien het over een andere club gaat...
:wink: :wink: :lol: :lol:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Josjie schreef:kging den boel ier al komen sluiten... maar aangezien het over een andere club gaat...
Hahha Josman, niet te rap wezen he
Del@y

Bericht door Del@y »

Club 11 schreef:
Josjie schreef:kging den boel ier al komen sluiten... maar aangezien het over een andere club gaat...
Hahha Josman, niet te rap wezen he
ja hij staat op scherp :twisted:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wa muziek draaien ze daar nu en wa volk komt er zoal?
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 16 jun 2006, 17:37
Locatie: Mechelen

Bericht door Djiggy »

Yep,The temple. 1of2 keer geweest,was e redelijk zwaar kot in den tijd.
Was ook ergens begin jaren 90,ten tijde van de Globe enzo als ek mij da nog herinner :(
Oud worre,ma ni afgeven zenne
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Gvd was dat géén oude hoeve of vergis ik mij?
Der was toch nog ergens iets in de buurt daar dat niet lang open was geweest maar toch legendarisch door het politiebezoek alleen al als ik het mij goed herinner?
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

shit ik had nie gezien da het hier over een vergane club ging :oops:
nog nooit over gehoord
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

The Temple was de naam van undergroundclub Zazou (ook wel Visions Club genoemd) begin jaren 90… is dus vorig jaar gesloten op 24/04/2005, exact 1 dag na men allerlaatste party die ik er georganiseerd had.

sluiting had niks te maken met politie/stadsbestuur, maar met een conflict tussen de eigenaar en de uitbater (uitbater was Max Le Menace)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Oei de Zazou, ik peis dat mijn schoonbroer nog tapes van dat spel heeft van de jaren '80 ....
Ging daar niks in de plaats komen, het ging toch volledig plat niet?
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

de lierse basketbal club Lyra heeft de Pallieterhal (= de grote zaal naast de Zazou) gehuurd voor de komende jaren, samen met de cafetaria. Zazou zit ook bij in die deal (zazou = de kelder van de cafetaria van de Pallieterhal eigenlijk). Angezien Lyra nu nieuwe vloer aan het leggen is in pallieterhal + andere renovatiewerken in die zaal, hebben ze momenteel geen tijd+geld om Zazou op te knappen (er moet een pak vernieuwd worden in de kelder, oa. elektriciteit enzo) zullen ze Zazou niet verhuren om parties in te organiseren.

maar wie weet binnen een paar jaar he :wink:
er gaan ook vage geruchten dat er misschien een concept gaat komen op weekdagen tot max. 01u 's nachts. maar echte parties zoals vroeger zal niet voor de nabije toekomst zijn :cry:

filmkes + foto's van zazou (periode 2001-2005) zijn te vinden op men site: http://www.funkyou.be
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ik meende gelezen te hebben dat er een subtropisch zwembad ging komen en dat lyra ook ging moeten wijken.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Trab schreef:Ik meende gelezen te hebben dat er een subtropisch zwembad ging komen en dat lyra ook ging moeten wijken.
idd dat kan het zijn dat ik ook gehoord heb
Club Member
Berichten: 133
Lid geworden op: 09 aug 2006, 00:01
Locatie: Lier

Bericht door jasper »

nope, subtropisch zwembad staat er al: op het domein achter zazou/pallieterhal :wink: en Lyra is al paar maand bezig met de verbouwingswerken van pallieterhal…
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast