Komen "de tijden" terug

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 dec 2005, 16:37
Locatie: Welle (denderleeuw)

Komen "de tijden" terug

Bericht door Jones »

nu bedoel ik niet de tijden die jullie mee gemaakt hebben want die komen wss nooit meer terug.

maar voor een of andere manier heb ik nog ni echt iets dat ik kan zeggen van, jep da is het voor mij of die tijden... :(

ik ben nog maar net 18 en woon nog thuis en me 30 euro per week kunde ni echt zeggen van "en nu gaan we is naar de walen stuiven, en dan terug naar .." ect :) ier thuis worden ze al bijna spatie als ik thuis kom om 7u half 8


nu is mijn vraag zo ongeveer, hoe oud waren jullie toen je "de" tijden mee gemaakt hebt?
___________________________________
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Just let the music take u to your dreams...
grtz
Jones
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Tijden komen zeker niet meer terug en hoeft voor mij ook niet want heb ze gehad. Alhoewel je vroeger met 30€ (1200bfr) wel veel verder sprong dan nu dezer dagen. Eer dat ge eindelijk ergens binnen zijt ben je al 20€ kwijt.
Grote boosdoener is ook de GSM-Generatie die hun geld liever besteed aan dat toestel dat je MAKKELIJK kan missen dan aan uitgaan, ze gaan dan wel uit maar staan heel den avond met 1ne cola da rietje op te vreten. of Ze Zuipen af.

Om op je vraag terug te komen, ik ga ergens van men 14 uit (stiekem) en van men 16 als profesioneel uitgaander ;). Toen ik jaar of 17 was zat ik wel in men piek periode qua het meeleven van de stroming toen...
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Zwijgt me van afzuipers das de reden waarom ik niet meer met sommige "vrienden" iets wil gaan drinken .... triestige planten!
En de nieuw generatie, die is al failliet voor dat ze gaan werken ...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Wel, Jones ik ben zo wat even oud als u,hé! Ik ga van m'n 16de uit maar niet zo veel (ik ging stiekem naar den lambo, m'n maten kwam mij oppikken toen m'n ouders dachten dat ik sliep enal en fuiven deed ik nooit, khaatte da). Van m'n 17de echt zo ieder week en m'n ouders zaagden dak altijd te laat thuis kwam en dan waren ze ook vre kwaad enal. Maar nu ist gewoon van "niet te laat thuis,hé" en dan kom ik thuis op de vre late uren maar veel zeggen ze der ni meer van. Kmoe wel zeggen, das zo nooit ergens in de namiddag hier gelijk die mannen van vroeger! Maar als ik rond 07.00 - 08.00 thuis kom zeggen ze nix meer! Ma best waja. En soms in de zomer kant da soms rond de middag zijn maja, maar dan zeg ik dat gewoon van "Tzou kunnen dat wa later is :D". Of laat ik dat weten.

Wat ik mij wel afvraag: als die gasten hier op hun 16-17-18de naar den globe,balmoral gingen afteren enal, kwam hun ouders niet ffkes vre zot dat ze hen een gans weekend niet zagen! Allez, kheb mij da al veel afgevraagd :)
Laatst gewijzigd door dj_neo op 18 jan 2007, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

nostalgie90 schreef:En de nieuw generatie, die is al failliet voor dat ze gaan werken ...
Hahahah, ik zal er toch niet voor gaan werken... heb er altijd een hekel aan gehad... Afzuipers. Stam cafe binne kome, geef de mannen ook iets... dat is dan 330bfr aub.. en wat zag je terug, 2 pinten ! FUCK 'M.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

Voor te betalen, ja ik zit soms ook krap bij kas maar m'n maten begrijpen dat en die trakteren mij dan ne keer meer of laten mij meedrinken aan goedkoper tarief van 't fleske omdat ik student ben en sommigen van hen al werken.
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

Hallo,ben der nu 27 maar kweet niet of dat ik de tijden heb meegemaakt?ja en nee... denk dat de echte beginperiode 90-95 was!Toen ik de eerste keer de H20 binnenrolde kon je duidelijk zien dat sommigen zich nog speciaal kleedden maar in mindere mate en wast geen probleem om scheef na huis te rijden ;-) maar nu met al die controles.....ben ik het uitgaan in clubs nogal verleerd
Das mijn mening en de muziek vondt ik toen véél beter dan nu,maar ik lees hier op LC positieve reacties van natuurlijk de H20.... :-)
grtz
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

dj_neo schreef:Wat ik mij wel afvraag: als die gasten hier op hun 16-17-18de naar den globe,balmoral gingen afteren enal, kwam hun ouders niet ffkes vre zot dat ze hen een gans weekend niet zagen! Allez, kheb mij da al veel afgevraagd :)
Die wistten dat meestal niet :D
meestal bleef ik dan zogezegd bij een maat slapen of andersom, ooit dikke koekemoppen gezien om dat allemaal te verbergen zene. Heel de nacht niet geslapen en uitgerust thuis komen (zogezegd) en dan direct moeten gaan werken of thuis mee helpen... afzien dat het niet meer schoon was :) Maar ja toen was je jong en ging dat nog, nu kan ik dat absoluut er niet meer voor opbrengen !
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

ThaMan schreef:
dj_neo schreef:Wat ik mij wel afvraag: als die gasten hier op hun 16-17-18de naar den globe,balmoral gingen afteren enal, kwam hun ouders niet ffkes vre zot dat ze hen een gans weekend niet zagen! Allez, kheb mij da al veel afgevraagd :)
Die wistten dat meestal niet :D
meestal bleef ik dan zogezegd bij een maat slapen of andersom, ooit dikke koekemoppen gezien om dat allemaal te verbergen zene. Heel de nacht niet geslapen en uitgerust thuis komen (zogezegd) en dan direct moeten gaan werken of thuis mee helpen... afzien dat het niet meer schoon was :) Maar ja toen was je jong en ging dat nog, nu kan ik dat absoluut er niet meer voor opbrengen !
LOL ehehe, ik kwam wel zo ne keer thuis, en mijn pa was al wakker en hij spotte mij toenk na m'n kamer liep: "Awel??"
Ik: "Jah, kzij na den bakker seh, wa moet hebbe?"
Ni gelukt ma toch goe geprobeerd vond ik :-D
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Hahaahah... die is ook goed.
Damn waren toch tijden, superstil soms die trap op... en maar hopen dat ze je niet gehoord hadden. Maar langs den andere kant kreegde dan wel weer naar u kloten dat ge bv met een scheur in je broek thuis kwam, of met nog ne frit special en ne curryworst in den binnezak van ewe jas en nog maar gezwegen van de truien en schoenen dak ooit ben kwijt gespeeld :)
bob
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 16 nov 2006, 17:19
Locatie: Waregem

Bericht door bob »

ThaMan schreef:
nostalgie90 schreef:En de nieuw generatie, die is al failliet voor dat ze gaan werken ...
Hahahah, ik zal er toch niet voor gaan werken... heb er altijd een hekel aan gehad... Afzuipers. Stam cafe binne kome, geef de mannen ook iets... dat is dan 330bfr aub.. en wat zag je terug, 2 pinten ! FUCK 'M.
ja kende da wok...ge kwam toe,der zitten er die je kent....ge(moest) trakteert...en dan vroegen ze nog rijde gij vanav na een boite
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Komen "de tijden" terug

Bericht door lemant »

Jones schreef:nu bedoel ik niet de tijden die jullie mee gemaakt hebben want die komen wss nooit meer terug.

maar voor een of andere manier heb ik nog ni echt iets dat ik kan zeggen van, jep da is het voor mij of die tijden... :(
sowieso besef je zoiets pas als het voorbij is denk ik... toen ik 18 was had ik zeker nog niet zoiets van "amai hier ga ik jaren later nog kunnen op teren"
dat komt pas later, je leeft gewoon op het moment hé

en ivm die geldkwestie: ik ken je situatie niet, maar zelf deed ik bvb weekendwerk of vakantiejobs om dan wat meer te kunnen uitgeven

prioriteiten stellen hé ... of de auto/de pc/de gsm/het uitgaan ... alles tegelijk is minder evident op die leeftijd
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

Dat viel mee, beginnen in de lokale boerenkeet om ze gerust te stellen en dan eens naar hier en ginder bollen en achteraf tegen de morgen eten zoeken .... met wat chance nog nen burger of zo ...
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Re: Komen "de tijden" terug

Bericht door dj_neo »

lemant schreef:
Jones schreef:nu bedoel ik niet de tijden die jullie mee gemaakt hebben want die komen wss nooit meer terug.

maar voor een of andere manier heb ik nog ni echt iets dat ik kan zeggen van, jep da is het voor mij of die tijden... :(
sowieso besef je zoiets pas als het voorbij is denk ik... toen ik 18 was had ik zeker nog niet zoiets van "amai hier ga ik jaren later nog kunnen op teren"
dat komt pas later, je leeft gewoon op het moment hé

en ivm die geldkwestie: ik ken je situatie niet, maar zelf deed ik bvb weekendwerk of vakantiejobs om dan wat meer te kunnen uitgeven

prioriteiten stellen hé ... of de auto/de pc/de gsm/het uitgaan ... alles tegelijk is minder evident op die leeftijd
Jah, ik werk in de Smatch in de vakanties. En soms op zaterdagen :(
80€ zakgeld/maand
Hier en daar dadde aan nog wa kunt geraken.

Kheb al keer 80€ verspild op nen avond, maar da doek nu nooit meer! Kprobeer het te beperken tot 40€, max 50€. Kga nooit meer meenemen want ik ken me eigen te goed...
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Vroeger had je bv 500bfr bij en ze was op... nu is dat 50€ en ze is op !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast