Bel-Air

Het forum van de andere legendarische clubs
Nelly

Bel-Air

Bericht door Nelly »

Voila se hier nog een knaller van vroeger om het lijstje wat aan te vullen... :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bel - Air

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja waar is de tijd, deze keet ook met regelmaat bezocht vondt het wel wat hebben die uitstraling lang de buitenkant, alsook binnenin :)
toch aantal leuke feestjes meegemaakt 8)
Kernel

Bericht door Kernel »

Bel Air was mega met Yves De Ruyter en Franky Kloeck !
zalig die tapes nog eens te horen.
007

Bericht door 007 »

ja en dat was de vorige eigenaar van de globe die da open houde, elke zondagavond was ik daar, samen met mijn vriend van out soon die gast met zijn gekleurd haar met de enorme pik. was er klein maar heel gezellig en goede sfeer en zeker als de yves draaide en nu is dat een stom restaurant of zoiets geworden :wink:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

piet van de globe was er niet de eigenaar maar hield er geregeld globe reunie in 95 en 96,de zaterdag ben ik er nooit geweest,wel de zondag en 't was wel flippen als die robot uit de plafond kwam :lol:
007

Bericht door 007 »

cloud schreef:piet van de globe was er niet de eigenaar maar hield er geregeld globe reunie in 95 en 96,de zaterdag ben ik er nooit geweest,wel de zondag en 't was wel flippen als die robot uit de plafond kwam :lol:
ja de piet zat er wel tussen he dat weet ik heel zeker ze :wink:
Kernel

Bericht door Kernel »

ik vond franky kloek zen sets er toch beter :-)
Richman

Bericht door Richman »

Mooie club ben er een paar keer afgezakt, zondagavond? Mooie villa leuk interieur, oscarbeelden levensgroot!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Richman schreef:Mooie club ben er een paar keer afgezakt, zondagavond? Mooie villa leuk interieur, oscarbeelden levensgroot!

Vol en ledig 8) mee eens !!!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

ik kwam hier rond 95-96. De zondagen zat het er vol illusion en carat volk.

Bel Air ging zondag rond 18u open en het drukst was het er tussen 20u en 24u. Daarna gingen er veel verder naar illusion of carat.

bangelijk die zondagen met YDR en F. Kloeck.

zeer mooie tent ook, met de oscarbeelden en die robot aan het plafond...

had ook een restaurant vooraan
UNDERGROUND WILL SURVIVE
baireDC10

Bericht door baireDC10 »

ik ging der heen als zondags carat zen deuren had gesloten twas daar wel in orde.
Gio

Bericht door Gio »

Ben er ook eens geweest, na een avondje Carat (zo van 20 tot 02)... En daarna Bel Air. Meestal kwam ge dan ook dezelfde mensen tegen, die zaterdag in Illusion zaten, zondag in Carat en dan tenslotte in Bel Air :)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Tja waar is de tijd :cry:
Berichten: 28
Lid geworden op: 31 mei 2005, 13:09
Locatie: Helchteren

Bericht door benjamincespedes »

Nog een gezellig clubje die men vergeten is in de regio van antwerpen. Denk dat deze club opengegaan is ergens eind 1996. De eigenaar was die van de vroegere GLOBE in Stabroek.Op zaterdag dj alec (nu resident in afterclub creamm) en op zondag dj ives deruyter en franky kloeck. Ben er paar keer geweest na de sluiting van carat. Toen sloot carat nog rond 3u-4u s'nachts. En dan iedereen verder naar la rocca of bel-air.Dat ik mij nog herinner was het een kleine villa met stroboscoop buiten. Je zag de lazers tot aan de autosnelweg. En binnen op de dansvloer was er een robot dat ik mij nog herinner. Was meestal in de "7th heaven" als ik daar was. Iedereen was er scheef en krom. Wat een tijd. Om NOOIT meer te vergeten.
_________________
BALMORAL
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Heeft hier eigenlijk iemand foto's van want daar ben ik wel eens benieuwd naar eigenlijk.Heb er al veel van gehoord ma ben er zelf nooit geraakt.Is zelfs een paar maande gelede nog eens heel efkes terug open geweest dacht ik.:?:
Groetjes :D
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast