Teknoville

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 108
Lid geworden op: 04 apr 2006, 11:43
Locatie: Lierde (O.-Vlaanderen)

Teknoville

Bericht door Phonkalic »

Hey iedereen,

Iemand die er vroeger naar luisterde? Of zich nog iets herinnert heeft van dit toch wel legendarische programma? :-)

Toen het programma nog bestond, zat ik regelmatig met een k7tje klaar om op te nemen. Kvond dit een steengoed programma op Studio Brussel.
Vroeger voor dat StuBru bestond dacht ik dat Lazer FM op die frequentie uitzond in Brussel (100.6 FM)

Ik hoor het wel van jullie 8)

Grtzzz
c",) Vive la fête c",)
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

legendarisch programma van Rudy Victor Aeckaert (sic). Ver voor zijn tijd uit het enigste "house"-programma.

Nog legendarischer de technoville partys (in de cherry) met Moby, Ken Ischi, Laurent Garnier, etc ik heb deze al meegemaakt al die grote artiesten voor de eerste maal gehoord in de cherry, dat waren nog es tijden.

:D
Afbeelding
djginod

Bericht door djginod »

BOUNCER schreef:legendarisch programma van Rudy Victor Aeckaert (sic). Ver voor zijn tijd uit het enigste "house"-programma.

Nog legendarischer de technoville partys (in de cherry) met Moby, Ken Ischi, Laurent Garnier, etc ik heb deze al meegemaakt al die grote artiesten voor de eerste maal gehoord in de cherry, dat waren nog es tijden.

:D
Nou nou, ik weet niet, maar dan heb je toch wel wat gemist, als je dat "Ver voor zijn tijd het enigste House programma noemt"...

Liasons Dangerous vergeten, in 1993 had je op Lazer Visions of Trance, en laat ik de house programma's van Nederland er maar niet bij halen dan....

Die opname van Cherry was wel gaaf (alleen jammer dat ze hun bek niet konden houden)... Moby optreden, Yves samen The Fly etc...
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

teknoville

Bericht door ProgressNation »

Op de compilaties staan er tal van tijdloze pareltjes.

Naar het programma luisterde ik bijna wekelijks ... indien mogelijk.
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

Teknoville was inderdaad legendarisch, dat programma herinner ik me maar al te goed, de patry's idem, wat een line-ups dat dat waren!

Maar ik wil Bouncer wel bijtreden, het was ver vooruit op zijn tijd, gewoon al omdat het op de openbare omroep werd uitgezonden. Om de directie daar toen te overtuigen om dat programma te maken en met die middelen, dat is toch wat anders dan een houseprogramma op een lokale of illegale zender.
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

djginod schreef:
BOUNCER schreef:legendarisch programma van Rudy Victor Aeckaert (sic). Ver voor zijn tijd uit het enigste "house"-programma.

Nog legendarischer de technoville partys (in de cherry) met Moby, Ken Ischi, Laurent Garnier, etc ik heb deze al meegemaakt al die grote artiesten voor de eerste maal gehoord in de cherry, dat waren nog es tijden.

:D
Nou nou, ik weet niet, maar dan heb je toch wel wat gemist, als je dat "Ver voor zijn tijd het enigste House programma noemt"...

Liasons Dangerous vergeten, in 1993 had je op Lazer Visions of Trance, en laat ik de house programma's van Nederland er maar niet bij halen dan....

Die opname van Cherry was wel gaaf (alleen jammer dat ze hun bek niet konden houden)... Moby optreden, Yves samen The Fly etc...
sorry ik moest zeggen mijn eerste house programma want ik denk dat jij nog van een tijdperk pre-bouncer bent, ik ben van 75
Afbeelding
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Ik heb ook zeer goede herinneringen van Technoville. K7's opnemen en dan zelf een mix maken die op niks trok ha ha

Stefan akkermans speelde op een gegeven moment toch ook een rol?
Ik denk zelfs dat ik nog wat opnames heb. Vond het een heel breed programma met toch wel echt de nieuwste vinyls waar je mee lekker werd gemaakt. Vond het ook altijd vreselijke als ze soms vergaten om de titels te vermelden. Toen was er nog lang geen playlist online. Het was echt stukje bij beetje ontcijferen wat er gezegt was. Voor mij toch wel een van de leukste tijden. Een van de hoogtepunten was idd de technoville party live on air...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ongelooflijke programmering van hun programma en hun cd's :eek:
aanwezig op de eerste,tweede in cherry...en de vierde in fuse
moby was vernieuwend en ongewoon bij momenten

elektriek viel ook uit in de tent buiten met mo en benoelie 8)
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

akkermans werkte soms danig op mijn zenuwen
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

cloud schreef:akkermans werkte soms danig op mijn zenuwen
Heeft die ook niet een tijdje "Ter Land, Ter Zee En In De Lucht" gepresenteerd op VT4 ?
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Tsja over ackermans, hij moest dat indertijd presenteren van StuBru. Was wel iemand die niet veel van dance afwist maar had wel een aangename stem. Lieve De Maeyer heeft het ook gepresenteerd en dat was overheerlijk.
En hoeveel tapes moette hebben van teknoville ;). Kheb er nog onnoembaar veel.. als ik de "goesting" zie zal ik ze wel es posten. Denk dat ik ze zelfs nog heb van in den beginne
Laatst gewijzigd door ThaMan op 09 nov 2006, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
djginod

Bericht door djginod »

BOUNCER schreef: niet konden houden)... Moby optreden, Yves samen The Fly etc...
sorry ik moest zeggen mijn eerste house programma want ik denk dat jij nog van een tijdperk pre-bouncer bent, ik ben van 75[/quote]


Sterker nog, ik ben van Juni 76 !!!! Maarree, ik luisterde in 1988 al naar Radio 29 (rond antwerpen ergens een lokale zender), maar even later ook al naar Radio 3 (Hilversum 3) naar TROS Dancetrax met martijn krabbe, elke donderdagavond de nieuwste en lekkere dance... en een dag eerder had je de meer vreemdere muziek via de VPRO, Krapuul de Lux. In 1991 kwam dan ook nog Lazer Hot Hits, en op de AVRO (Ook hilversum 3) kwam elke maandagavond For Those Who Like To Groove met DJ Robin "Jaydee" Albers..... dat is een tijd geweest, dat men nog heeeeel erg stond te bibberen bij de belgische nationale radio wat house betreft.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

On Topic... :oops:
Moderator
Berichten: 465
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:10
Locatie: Limburg

Bericht door Dj Devyd »

van 22.00 tot 23.00 was dat zeker altijd, meen me der ook vaag dingen van te herinneren
Afbeelding
djginod

Re: Teknoville

Bericht door djginod »

Phonkalic schreef:Hey iedereen,

Vroeger voor dat StuBru bestond dacht ik dat Lazer FM op die frequentie uitzond in Brussel (100.6 FM)

Ik hoor het wel van jullie 8)

Grtzzz
Yow.

In brussel is lazer op de volgende manieren te ontvangen geweest. 106.5 Radio Crystal (was Lazer in periode 93 en 94). Daarvoor via de 97.1 99.6 en 100.3 waarschijnlijk moeten dat er een van geweest zijn. Voor zover ik weet is de 100.6 en 100.9 altijd Studio Brussel geweest !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten