Nog nooit van gehoord

Het forum van de andere legendarische clubs
Bart_S

Nog nooit van gehoord

Bericht door Bart_S »

Ik heb een paar oudere cassettekes gekregen.Mo ik kan de namen slecht lezen en wat er kan van maken heb ik nog nooit van gehoord.Kent iemand mss deze discotheken?

Nova Dj phi-phi 24-8-96
Cocoons of cocoon 5 dj xentrix 6-96
ratingerhof (DTS) dj kevin 12-5-99

Mijne maat denkt da deze 2 van ne cherry moon avond waren
Steve shadow @ nostalgia 18-7-98
Dave swayze @ nostalgia 18-7-98
Richman

Bericht door Richman »

De nova ligt in Gaurain-Ramecroix, phi-phi en marko waren er resident. Had in die tijd een beetje succes is al ondertussen zo'n 4,5 keer veranderd van naam.

ps: staat mischien verkeerd da zou beter bij off-topic staan!
Laatst gewijzigd door Richman op 31 jan 2005, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Bart_S

Bericht door Bart_S »

ja sorry.ik wist eigelijk ni goed waar ik het moest zette
Del@y

Bericht door Del@y »

ratingerhof was club in dusseldorf, kevin heeft daar als resident tijdje gespeeld (dacht ergens 2000-2001) samen met andry nalin (!) , heb dat tapeje ook
Elite Club Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 24 sep 2004, 21:50
Locatie: Gbergen

phiphi @ nova

Bericht door ProgressNation »

De Nova / Pulp / Billion staat sinds eind november opnieuw leeg. De houseconcepten op vrijdag waren qua opkomst een flop (vanwege totaal geen promotie). De zaterdagen (RnB, HipHop, Ragga) lokten soms volk, vooral de donkere medemens uit Brussel en Wallonië maar men heeft beslist om die te verhuizen naar Las Vegas in de buurt van Mons (Bergen). Er was sinds kort ook een concept op zondag met o.a. Olivier Gosseries (Mirano, Vaudeville, WWL) maar daar ben ik nooit geraakt, maar vrees dat het ook geen groot succes zal gehad hebben.

ps: Met dat cassetje van Phi-Phi @ Nova zou je me een heel groot plezier kunnen doen :wink:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Cocoon was ooit waar tot voor kort Obsession was. Das dan ook het enigste wat ik er van weet :wink:
tecra

Bericht door tecra »

coccoon is ook een café - dansclub in hasselt... maar ik vrees dat ik daarmee een andere club voorheb zeker ....

alhoewle, vroeger was dat misschien een soort discotheek ... kweet het ook niet

ligt op de baan tss hasselt en genk meen ik


kan zijn dati k de bal hiermee missla, tis ook maar een gedacht.
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik denk niet dat dat die cocoon is in genk hoor,'denk k' kan mij ook natuurlijk vergissen :lol: greetz 8)
tecra

Bericht door tecra »

http://www.cocoondance.be

bij route staat ...

genkersteenweg ...

dus gelijk ik vermoedde ligt die daar ...

neemt niet weg dat het nog over een andere club kan gaan
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

iedereen heeft zowat zen eigen mening over waar de cocoon ligt e :P :lol: greetz 8)
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:48

Bericht door aiko1602 »

den piet van den Globe heeft ook nog een keet gehad die coccoon noemde.Was de periode na de sluiting :( :( :( van den GLOBE
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ja da zal wel die cocoon zijn dat gij bedoeld. Het was in waarloos waar tot voorkort den obsession was. Als heel klein manneke passeerde ik er dikwijls met de auto en mijn moeder sprak er altijd schand van :lol: :lol: T kot was toen volledig paars geschilderd...
funnyproffy2

Cocoon in Hasselt waarschijnlijk

Bericht door funnyproffy2 »

Ja, ik vermoed ook dat het hier de Cocoon te Hasselt betreft waar jij die tapes van hebt. Toen Cocoon opende (omstreeks 1999?) werd er techno gedraaid. Ik was er toen enkele keren. Zo was DJ Trish er destijds en ook Lowdown draaide er (was er geloof ik zelfs resident)..echter Lowdown draaide niet alleen techno maar van alles wat. Of Xentrix er gedraaid heeft weet ik eerlijk gezegd niet meer. Weet wel dat Xentric resident was in Katsu club te Heers en uit het luikse komt.
Helaas is de Cocoon na enkele maanden techno van stijl veranderd en sindsdien ben ik er nog maar 1 keer geweest: toen werd er hardcore gedraaid... wat er nu tegenwoordig gedraaid wordt weet ik niet.
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Bericht door Nostalgie90 »

trab schreef:Cocoon was ooit waar tot voor kort Obsession was. Das dan ook het enigste wat ik er van weet :wink:
idd

t'kot hing vol met graffiti gespoten maar t'was al sneller dicht dan open peis ik ...

t'was ook nen after peis ik... :roll:
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

lol, ik lees dit hier toevallig ... die tapes komen alle3 uit mijn collectie

die 2 van nostalgia zijn niet van een cherry-avond, nostalgia was een danscafé in Avelgem waar een maat van mij draaide (steve shadow) samen met dave swayze
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten