Nieuw hier? Stel uzelf voor...

Het algemene forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 nov 2007, 16:42
Locatie: Rixensart

Bericht door Retro Addict »

Retro Addict, bijna 25 jaar oud
Ik heet Sébastien
Ik ben franstallig en ik woon in Rixensart in waals brabant (20 kms van Brussel naar het zuiden en 3 km van Overijse in vlaams brabant)
Ik ga uit sinds 1998 (mijn eerste was op cherry moon, ik was nog geen 16 jaar ;) Ik ben niet uitgegaan tussen mijn 16 en 19 jaren
Nu ga ik vaak naar cherry moon, illusion, pulse factory (retro feestjes vooral)
mijn voorkeur gaat naar trance en progressive. Ik ging ook naar Nederland en Engeland om Armin, Tiesto of Above & Beyond te zien bijvoorbeeld maar ik heb onlangs met nieuwigheden besluit. Ik vond deze altijd terugkerend.
Ik verzamel compilaties zoals serious beats, solid sounds, bonzai, xtc,..
Gebruikersavatar
DCD
Elite Club Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 jan 2007, 16:45

Bericht door DCD »

welkom 8)
zal mij misschien ook ne keer voorstellen, heb da nog altijd nie gedaan,

ik ben dus Dieter, mijne nickname zijn mijn initialen (origineeeeel)
kheb de ongelooflijke leeftijd van 21 bereikt, heb geen enkele legendarische club "in den tijd" meegemaakt maar ben er wel ongelooflijk in geinteresseerd, voor de muziek dan, maar ook de verhalen, foto's, enz.
een echte voorkeur heb ik niet qua muziek, de ene moment luister ik naar de diepste after-platen, de volgende naar een lekkere club x-klassieker. (maar over het algemeen neig ik meer naar de "rustige" platen)

bij deze :twisted:

grtz
Elite Club Member
Berichten: 432
Lid geworden op: 07 okt 2005, 22:23

Bericht door carat-freak »

welkom op LC mannen... ;)
Club Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 18 mar 2007, 16:20
Locatie: Limburg

Bericht door Wanni »

Hey iedereen....Ik ben dus Iwan beter bekend als Wanni bij sommige miss hier.

Ben 32j binnenkort 33 pfff...time moves fast héhé.

Ik ga sinds men 15de op stap ergens ongv....da gaat in 1990 geweest zijn ergens....Karrewiel...Macqueen stonden toen geregeld op het prog evenals Real (zelden)....in 1992 heb ik toen de Monty en Montini leren kennen (tape van Monty in xx--12-1992) heb ik nog liggen hier....en toen waren we vertrokken....zaken zoals Forest....Tam Tam...Tommorow :D Illu....Carat....Cherrymoon....Baccardi's....La Rocca volgde....wel niet wekelijks....

En nog wat verschillende namen her en der waar ik geweest ben in die tijd....soms wel maar 1keer....


Greetz Wanni
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ah de wanni ook hier geraakt :alien:
welkom welkom m8 ;)
i love trance ent retro :-)
Afbeelding
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

hallo allemaal, ik ben den bramme, bijna 32 en ben beginnen met clubs te bezoeken ergens in 94.
aangezien ik uit het leuvense kom mijn eerste ervaringen opgedaan in nota bene in leuven (staat hiet ook op forum bij other clubs.)
ook tijdje in illusion, extreme (mondays), atv (kobbegem)en carat :bom: gezeten en dan café d'anvers en fuse gefrequenteerd.
ook veel goei partys in silo meegepikt (trance d'ohm, connected,...)
vanaf zomer 96 dan heel veel in de food gezeten in silo, en die club gevolgd naar foolmoontheatre en lounge (brussel) om vervolgens weer in leuven te eindigen (musiccafé).
deed vanaf 2000 wel vaste nacht, spijtig genoeg ook in week-ends.
dus wel t' een en ander gemist.
ben nu getrouwd en ga bijgevolg veel minder uit, probeer nu en dan nog wel is siloke mee te pikken.
voor de rest ewa chillen met de madam en de vrienden..
ook paar zomers naar ibiza geweest ( vooral voor pacha ), maar das ondertussen ook weer van 2004 geleden..
heel toevallig deze site leren kennen en hoop hier toffe tijd te beleven.
GRTZZZ
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

euhmm, ben bijna 31, niet 32..
tikfoutje..
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

welkom retro addict, ge woont ni ver van hier si!

welcome timeride :-)
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Bericht door lemant »

welkom timerider, mooie evolutie in uw parcours.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Bericht door back to the 90's »

welkom bij de speciaal gevallen :mrgreen:
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Bericht door varth »

Ik zit hier al lang, maar ik weet niet of ik mij hier ooit bekend heb gemaakt.

De naam is Hans, 26 jaar en ik kom uit het Hageland. Ik ben beginnen uitgaan in de periode 98-99. De gouden jaren zijn dus ook aan mij gepasseerd. Eerst bleeft het bij fuifjes en een paar bezoekjes aan locale derderangsclubs. Daarna heb ik mijn ex-vriendin leren kennen, en samen hebben we dan het echte party en clubleven ontdekt. De Fuse was sinds 2000 een vaste stek in het uitgaan waar we menig memorabele nacht hebben meegemaakt. Andere clubs kwamen niet echt aan bod, maar wel meer de parties. Dat kon variëren van Kozzmozz tot electro en breakz parties in het Brusselse tot Psy en Goa toestanden in de silo en oude fabrieken. Bezoekjes aan Tresor en de Rex in Parijs waren er ook bij. Zelf ging en ga ik sporadisch het extremere werk opzoeken op core feestjes in bv Structure Beton, Soundstation, ect. Door het goede aanbod in de Silo zit ik daar ook al wel eens, en een goede retro avond kan er natuurlijk ook altijd in. De liefde heeft me in de steek gelaten, maar die voor de muziek zal altijd wel blijven.

Ik hou veel van het vroegere werk (periode 86-96), zowel new beat, chicago house, (detroit)techno, acid, trance, hardcore,... Maar de tijd staat niet stil en smaken evolueren. Tegenwoordig hou ik het naast retro bij dubstep, IDM, ambient, electronica en wat techno en industrial hardcore met artiesten zoals Amon Tobin, Burial, Vex'd, Murcof, Neil Landstrumm, Manu Le Malin, Dj Producer, ect. Veel tijd om muziek te beluisteren en te kopen is er niet. Ik heb dus de rol met al wat nieuws is wat moeten lossen. De minimal trein dendert gewoon aan mij voorbij. Het aanbod aan nieuwe muziek is gewoon veel te groot om er nog een zicht op te hebben.
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 feb 2008, 18:10
Locatie: mechelen

Bericht door timerider »

thanks pooley, lemant en back to the 90s
stalking the clubs till the break of day, Ibiza beauty takes my breath away
Newbie
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 feb 2008, 22:53

Bericht door littlepsycho »

Littlepsycho aka thomas ceulemans, 20 jaar en wonende te zemst maar momenteel woon ik ook gedeeltelijk in Luik voor mijn stage. Ik zit in mijn laatste Intercultural Relations Management op de KHM te Mechelen.

Ik speel al vanaf men 5de voetbal en ben supporter voor de 2 b's ( Club-Brugge en fc Barcelona). Muziek is enorm belangrijk in mijn leven, kan echt niet zonder ! ! ! Favoriete genres zijn trance, dance, house, retro, r&b, groove en af en toe iets harder mag ook. Feesjes al gedaan: reverze, bassleader,sensation white, tomorrowland, 18 en 19 years illusion en werchter. Graag zou ik ooit eens naar trance energy gaan.

Vaste keten: illusion, delite, café d'anvers, rio en de copa

Voila, dit was het zoal, indien je meer wil weten vraag maar eh :D
www.illusionxl.be

Life is a dance and then you chill !
Newbie
Berichten: 27
Lid geworden op: 10 feb 2008, 21:30
Locatie: Ciraoville

Bericht door Cypher »

Ben dus nieuw opt forum, zoals ge waarschijnlijk verwacht


Ik ben de wijde wereld ingetrokken in '95.
Cirao stond toen opt programma (met de fiets).
Daarna een korte periode La Bush. Op een keer in de H²O geland, en dit was direct onze 2e thuis. Iedere vrijdag + soms zaterdag (+evt axiome) ...

In de week efkes naar den Deca in Gent en blijven pitten op kot bij vrienden.

Daarna ging ik werken, en was op maandag + dinsdag thuis. Dus La Rocca on Su of Extreme on Mo.

Als ik nu nog ergens wil gaan ist naar La Rocca (al is het 1'45" rijden).
Ik moet wel zeggen dat het er niet veel meer van komt, tjah hoe gaat dat hé!


Mijn mooiste herinnering is toch den Extreme
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Welgekomen aan alle nieuwe namen.
LC: the G spot for the retro freaks :)
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast