20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door back to the 90's »

kj forever schreef:
back to the 90's schreef:
kj forever schreef:Wat kan even 1000€ voor een dj op zo een rekening...
Wel vo die prijs kan ik 2 misschien zelf 3 man vragen.
En het zijn geen prutsers...
Ja tis wat er overal is vandaag, 4 of 5 lowkosten amateurs die alle clubs op de grond zetten!
Ik zeg u dat geen prutsers zijn,moeste weten over wie ik het heb zoude wel anders klappe :roll:
Nothing is what is seems to be
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door djginod »

Ik weet dat DJ's verschillende prijzen hanteren, dat is ook logisch. Draaien voor een buurtfeest, (stamcafe), of op Trance Energy, dat geeft een enorm verschil in de prijzen...

Allee, keep it cool !!!! :D
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door progrez »

ge kunt het ook anders bekijken: als kevin zuiver zou draaien voor het geld, had hij die booking geaccepteerd. dat doet hij niet omdat hij, om bepaalde redenen, niet 100% achter het concept staat. dan vind ik het bewonderenswaardig dat hij die avond liever thuis zit zonder fee, in plaats van zich te engageren voor iets wat niet zijn volle goesting is.

ps: ik zou hem ook heel graag op de reunion van BM zien, maar zeggen dat kj vooral naar de fee kijkt, is toch net iets te ver. hij heeft gewoon zijn principes.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door kj forever »

progrez schreef:ge kunt het ook anders bekijken: als kevin zuiver zou draaien voor het geld, had hij die booking geaccepteerd. dat doet hij niet omdat hij, om bepaalde redenen, niet 100% achter het concept staat. dan vind ik het bewonderenswaardig dat hij die avond liever thuis zit zonder fee, in plaats van zich te engageren voor iets wat niet zijn volle goesting is.

ps: ik zou hem ook heel graag op de reunion van BM zien, maar zeggen dat kj vooral naar de fee kijkt, is toch net iets te ver. hij heeft gewoon zijn principes.

Eindelijk een duidelijke visie... ;)
Club Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 14 mar 2007, 11:48

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Nele303 »

progrez schreef:ge kunt het ook anders bekijken: als kevin zuiver zou draaien voor het geld, had hij die booking geaccepteerd. dat doet hij niet omdat hij, om bepaalde redenen, niet 100% achter het concept staat. dan vind ik het bewonderenswaardig dat hij die avond liever thuis zit zonder fee, in plaats van zich te engageren voor iets wat niet zijn volle goesting is.

ps: ik zou hem ook heel graag op de reunion van BM zien, maar zeggen dat kj vooral naar de fee kijkt, is toch net iets te ver. hij heeft gewoon zijn principes.
Hebt gij dan al ooit eens onderhandeld met mr. Jee om op een party van u te komen draaien?
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door funkadelic groovestar »

als ik het een beetje goed heb begrepen wil Kevin gewoon niet meer in Balmoral draaien omdat het terug open is gegaan en dat ze hem en de rest niemeer hebben gevraagd.
Hij heeft er iets opgebouwd vroeger samen met de andere residents en nu het terug open is gaan ze verder met de faam van de naam zonder de originele dj crew.
In dit geval is dus geld misschien niet de oorzaak.
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door kj forever »

Was Balmoral totaal gesloten had Kevin al lang een reunie samen met Henk gedaan.
Hier de club bestaat nog en open.
Toch gemakelijk te begrijpen dat hij kan daar voor het moment niet terug als hij daar niet meer resident is. Hoe kan hij zichzelf voelen op zo een avond als het sfeer de max zal zijn en dat hij moet al denken dat het is gewoon voor een keer. En da het zijn andere mensen die van da hype in de weken daarna willen genieten.
Denk Kevin gene masochistisch is!
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Gio »

Ik kan begrijpen dat het een serieus nostalgisch gevoel moet opwekken als hij daar op de Balmoral Reunie schijfkes oplegt. Maar het volk dat op de Reunie zal zijn, verschilt dag en nacht met het volk dat er nu 1 keer in de maand passeert.

Ik begrijp hem ook compleet dat hij op z'n tenen is getrapt nadat de Balmoral terug heropend is (eens in de maand weliswaar) nadat hij er zoveel jaren gedraaid heeft, als ware het zijn tweede thuis, en dat ze hem eigenlijk links hebben laten liggen... Maar we zijn intussen wel 13 jaar verder en er zijn heel wat dingen veranderd.

Ik vind niet dat hij zich daar op zou moeten blindstaren. Hell, als ik in zijn plaats was zou ik op die reunie alles uit de kast halen, de keet doen ontploffen alleen al maar om te laten zien dat hij 't nog steeds in zich heeft zitten. Al was 't maar om aan te tonen, tja, deze former-resident had hier misschien terug iets kunnen opbouwen...

Maar ja, zoals ik al zei, er zit een nieuwe generatie tussen met heel veel evoluties en veranderingen door de jaren heen, who will know hoe 't zou gelopen zijn, als hij er terug resident zou geweest zijn...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door progrez »

Nele303 schreef:
progrez schreef:ge kunt het ook anders bekijken: als kevin zuiver zou draaien voor het geld, had hij die booking geaccepteerd. dat doet hij niet omdat hij, om bepaalde redenen, niet 100% achter het concept staat. dan vind ik het bewonderenswaardig dat hij die avond liever thuis zit zonder fee, in plaats van zich te engageren voor iets wat niet zijn volle goesting is.

ps: ik zou hem ook heel graag op de reunion van BM zien, maar zeggen dat kj vooral naar de fee kijkt, is toch net iets te ver. hij heeft gewoon zijn principes.
Hebt gij dan al ooit eens onderhandeld met mr. Jee om op een party van u te komen draaien?
nee niet onderhandeld, maar hij is wel een keer komen spelen. straf he :pirat:

maar het gaat nu niet over die situatie, maar over de balmoral, dus on topic: welke djs komen wel ? :drool:
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Club Owner
Berichten: 739
Lid geworden op: 20 jun 2006, 21:58

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Enterprise »

Wow het gaat er hier hevig aan toe :scratch: ............respecteer gewoon ieder zijn mening zou ik zeggen :D
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Dj Sven Larsson »

Is goed dat dit feestje hier lang op voorhand aangekondigd wordt. Dan kan ik maatregelen nemen op het werk zodat ik die dag stevig kan doorzakken 8)

De sfeer van vroeger gaat ge nooit terugkrijgen, wie er ook mag komen draaien, maar hoop gewoon dat de muziek en het publiek goed meezit zodat we weer een denderend feestje tegemoet gaan.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door KingsBoy »

is er al een line up bekend eigenlijk?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door Matthias »

KingsBoy schreef:is er al een line up bekend eigenlijk?
Aan bezig...
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door ThaMan »

Ach elke keer als het over KJ gaat is er stront aan de knikker... begin me af te vragen waarom ?
Er zijn hier ooit al talloze discussie's geweest over en met hem.
Anyway als em niet komt dan komt em niet, is heel simpel. Ik zou dat 1x vragen en hop naar de volgende
Als hij daar zijn principe's niet voor opzij kan zetten dan is dat zijn probleem.
Die mannen kakken ook bruin zene, maar het blijft toch ne aparte... "kerel" hoor.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 20.11.09 : Legendary Clubs presents: BALMORAL REUNION

Bericht door emotionslover »

that's a fact! 8) 8) 8)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast