Kevin Jee

Het forum van legendarische Belgische DJ's
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

stanne: meer dan genoeg en twas super
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

pooley schreef:stanne: meer dan genoeg en twas super
Euh.......ge bedoeld dit omdat ik zeg: "uitspraken van mensen die hem mss nog nooit bezig gehoord hebben".
Heb ik namen genoemd ? En zei ik niet misschien ?
Sorry Pooley was ni zo op u bedoeld maar algemeen: dat er wss mensen zijn dat hem niet kennen of bezig gehoord hebben en nu een slecht beeld van hem gaan krijgen.
Ik beordeel KJ ook ni op zijn karakter want ik ken hem niet persoonlijk.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

hij vraagt gewoon veel meer dan zijn collega's, aangezien hij denkt dat hij veel beter is dan zijn collega's => minder boekingen
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

After schreef:hij vraagt gewoon veel meer dan zijn collega's, aangezien hij denkt dat hij veel beter is dan zijn collega's => minder boekingen
Encore une information fausse dans tes rêves, car Kevin il demande la même chose que Phiphi...
Il joue toujours pour Frank Struyf avec le prix que Frank il décide. Mais ça c'est normal puisque ils sont des amis ensembles. Seulement pour une raison de sécurité alors le prix il est différent quand tu es un organisateur x of y. Kevin il a raconté que quand il demande un prix plus cher c'est pour obliger les organisateurs à faire aussi un effort maximum de marketing pour avoir beaucoup de monde. Quand demain tous les deejays comme Kevin il acceptent 100euros alors les organisateurs ils vont plus rien faire car avec quelques personnes ils peuvent payer les deejays. Et Kevin il veut se battre contre ce système.
Quand tu dois payé Kevin ou Phiphi 500euros, tu dois faire un peu de travail, c'est tout! C'est normal!
Laatst gewijzigd door kj forever op 25 apr 2008, 18:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Owner
Berichten: 1091
Lid geworden op: 26 jul 2006, 13:38
Locatie: Gent !!!

Bericht door dj_neo »

:mrgreen:
Armin van Buuren: "Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago."
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Een chance dat hij er is want wat zouden we doen zonder hem ;-)
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

streetwiseboy schreef: moi je voulais que ca reste interessant mais la, ca part en couilles!

Quand tu dis maintenant le top en belgique c'est les deejays qui jouent dans les boîtes où tu vas, c'est pas un respect pour ceux qui ont vraiment fait un travail pour la musique électronique en Belgique et à l'étranger àla bonne époque. Aujourd'hui tous ces deejays dont tu parles ils sont seulement connu dans la boîte où ils sont. Tu peux donc pas dire que ça c'est le top!
Moi je serai toujours pas content d'entendre des choses comme ça!
Alors je peux aussi écrire des choses que tu vas être choqué! Tu vois, c'est pas drôle.
Quand tous ces types ils vont aller créer quelque chose en Allemagne, en France ou à Ibiza, comme Tofke il a fait, alors peut-être on pourra dire: "Waow ça c'est un kastarrr, le petit jeune qui est là!"
Mais avant ça il faut pas essayer de push les vrais top belgium ones dehors pour faire avec des serviettes en papier, un avion à réaction! lol!
Da kaaannnn toch niet, van trotinettekessss ... paardenkoersen... lol!
Laatst gewijzigd door kj forever op 25 apr 2008, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Bericht door pooley »

Ca s'appelle l'évolution mon chèr
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 21 apr 2008, 19:27

Bericht door kj forever »

pooley schreef:Ca s'appelle l'évolution mon chèr
Oui sauf que ici c'est plutôt la régression cheri!
On joue bientôt de nouveau barry white et Claude françois dans les boîtes parce que l'évolution ici elle est à l'envers.. lol
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

After schreef:hij vraagt gewoon veel meer dan zijn collega's, aangezien hij denkt dat hij veel beter is dan zijn collega's => minder boekingen
Rare denkwijze maar kom... :roll:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Moi je crois dat KJ forever nen brusseleir is, ca doit etre nen brusseleir dat kan toch niet anders...

bon pour le reste is dit een forum et si j'ai goesting om iets te zeggen dan zeg ik het.

Dank u voor uw aaaaaaaaaaaaaandacht...
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 309
Lid geworden op: 12 jun 2006, 09:08
Locatie: Teknoville

Bericht door Scarface »

BOUNCER schreef:
Scarface schreef:Kevin Jee blijft ondanks alles toch een referentie....
Sorry scarface meestal ben ik akkoord met je makker maar Jee is echt en hasbeen
sorry voor de late reactie... zit hier amper nog op het forum

Ik schreef dat over Kevin nadat ik nog eens een setje van hem (H²O 5/12/98) had opgelegd. Ik spreek dus louter over zijn dj-skills en platenkeuze van toen. Dat blijft voor mij de nummer één. Over de huidige situatie spreek ik mij niet uit.
Eerlijk gezegd kan mijn de fee, het karakter of de vriendje van Kevin Jee of welke dj dan ook mij zeer weinig boeien. Ik hou nog steeds zeer veel van elektronische muziek, maar de mooie tijden van vroeger zijn voor mij afgesloten. Mijne enige discotheekbezoeken zijn enkel in nog de ATV-vintage in H²0... Daar draait dan PhiPhi, met regelmatig (voor mij dan totaal) onbekende Dj's die dat evengoed doen als grote namen en me heel goed op kan amuseren!
De rest kan mij spijtig genoeg niet meer aanspreken.

Soit, over het taalgebruik van Nederlands en Frans... wie sleept daar dan plots de VMO enz bij?? Ik ben 100% vlaming, maar de beste sfeer die ik in clubs ken en gekend heb; kwam wel bijna uitsluitend van Fransen en Walen. In de uitgaansscene mag dat geen rol spelen, die is maatschappelijk gezien al marginaal genoeg om niet nog eens te gaan opdelen.....
DEPECHE MODE is NOT a BAND, DEPECHE MODE IS A RELIGION
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Bericht door BOUNCER »

Iedereen die hier het forum maar een beetje volgt zal wel weten dat ik ooit number 1 fan was van kevin jee en ik deel de mening van Scarface over de kunsten van Kevin jee van vroeger daar valt niet over te twijfelen.

To KJ forever: ben je echt een brusseleir?
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 929
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:26

Bericht door After »

het is misschien beter om kj forever te bannen want het gaat hier nooit goedkomen zo, integendeel :roll:

er is hier maar 1 dj die zich zo belachelijk maakt, en dat allemaal dankzij de kinderachtige commentaar van dj forever, ik zou beschaamd zijn in KJ zijn plaats!!
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Bericht door cherryman »

After schreef:het is misschien beter om kj forever te bannen want het gaat hier nooit goedkomen zo, integendeel :roll:

er is hier maar 1 dj die zich zo belachelijk maakt, en dat allemaal dankzij de kinderachtige commentaar van dj forever, ik zou beschaamd zijn in KJ zijn plaats!!
Waarom moet hier weer ineens met bans gegooid worden?

Ik vind u reacties hier anders ook best beschamend soms :roll:

Als iedereen zich weer gaat moeien met het beleid, gaat het hier weer de verkeerde kant uitgaan. En nee ik wil hier kj niet verdedigen, maar vind het wel nogal sprekend wanneer er een interessant topic is er nog amper mensen reageren, maar wanneer er amok is ineens iedereen komt posten die ik hier anders nog maar zelden zag posten de laatste weken.
kj en zijn aanhang hebben misschien nogal een moeilijk karakter, maar dat heb ik al op zovele forums meegemaakt en dat bannen is dat nu altijd steeds nodig? Das zoals een klein kind aan de deur zetten ofzo, niet echt een oplossing lijkt me... :?

Swoit ja we kunnen het misschien terug over de muziek hebben?

Wie gaat er naar de cherry retro met kevin? :twisted:
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast