Jerry's...

Het forum van de andere legendarische clubs
ßv
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 feb 2008, 04:19
Locatie: Genk

Bericht door ßv »

lol leftovers :paranoid: :paranoid: :paranoid:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Bericht door StevenR_73 »

Stientje schreef:
StevenR_73 schreef:op een dinsdagavond eens binnengevallen en het zat er vol met leftovers van het weekend, diegene die nog konden waren aan het dansen... :)
en dat waren er waarschijnlijk ni al te veel zeker? :p
klopt, twas meer zitten en hangen en horizontaal dansen :mrgreen: , maar er waren nog enkele fitte mensen en ook veel als hierboven :)
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2008, 02:00
Locatie: Mechelen

Re: Jerry's...

Bericht door Brasse »

was een tijdje de vervanging van de Globe tijdens hun verplichte sluiting. Ook veel buitengesmeten portiers van La Rocca als personeel... ra ra LOL
Lijnen op de toog nog voor er iets besteld was om te drinken :D
En dan dat klein verhoogje als je binnen kwam, buiten licht, binnen hartstikke donker en iedereen plat op zijn bek . Alle mensen aan de toog maar gieren van't lachen, die zaten daar al op te wachten :bounce:
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 sep 2009, 19:21
Locatie: Tessenderlo

Re: Jerry's...

Bericht door rlxx »

hoola de jerry's man da was een ander leven volgens mij :mrgreen: da was e vet kot in de begin jaren veel naartoe geweest (da moe 93 geweest zen) kwas vd buurt. daar kon alles nog alt uitschot zat daar ...vééél kamerade gemakt :clown: den dinsdag wast dr altijd volle bak, ooit nog iemand iets vd jerry zelf gehoord ik kende zen zus goe ;) .... en de rik dien neger toffe gast kwamde ook overal tege in diee tijd... als iemand nog cassetjes moest hemme ....
Laatst gewijzigd door rlxx op 29 okt 2009, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Think For Yourself; Question Authority
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Jerry's...

Bericht door Gio »

Ik zou zeggen, post de cassetjes maar... :D
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Jerry's...

Bericht door rizzo> »

Hij vraagt K7'en ... ;)

'k Heb 2 setjes van Frank Struyf uit '93 en die zijn beregoed. 'k Vind zijn draaistijl en platen daarop beter dan van in de Globe in dezelfde periode. Niet vergeten: dat was een zware periode. Er kon toen nog veel, er werden lange weekends doorgetrokken en er was veel topmarchandise te krijgen. Needless to say dat heel wat dj's daar ook flink in meegingen. Frank blijft voor mij altijd ne speciale zowel qua persoon als qua dj: die is altijd zijn eigen ding blijven doen ook al kreeg hij het deksel op z'n neus. Ook zo een van die dj's die ook een flinke feester is.

Nooit geweest in Jerry's maar van de verhalen die ik erover gehoord heb was het wel een zwaar kot waar alles kon. Om een idee te geven: garçons uit de Globe, portiers die uit La Rocca buitengeflikkerd waren (wapentrafiek, racketeering) en open op maandag en dinsdag. Da's 't krabsel uit de ketel dat daar terechtkomt. 'k Denk dat ze daar trouwens ook eens binnengevallen zijn op een woensdag. Ook een speciale streek altijd geweest: Diest, Bekkevoort, Scherpenheuvel, Rillaar. Altijd veel dope en zotte mensen en zware gevallen op die as.
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 sep 2009, 19:21
Locatie: Tessenderlo

Re: Jerry's...

Bericht door rlxx »

idd kben zelf opzoek nr cassetjes ;) ... en e zwaar kot wast idd ooit gewete da iedereen moest binne blijve want dr stont ne zot op de parking te schiete me e jachtgeweer.
De razzia was op ne woensdagmorgend ... kwas toen just weg :) mar is e paar weken erna terug open gegaan, hoe de keet prcies aan zen einde is gekome weet ik nie mr kpeis nie da het door ne inval was. de keet zat altijd vol op vrijdag en dinsdag en soms special party's khem hie nog e pr flyerkes ligge v "warzone@jerry's" :cheers:
is ondertusse ne indoorspeeltuin geworden en nu est een brasserie peisk.
Think For Yourself; Question Authority
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Jerry's...

Bericht door Gio »

rlxx schreef: als iemand nog cassetjes moest hemme ....

Ah zo... ik had 't geïnterpreteerd als "Als iemand nog cassetten wilt hebben, laat maar weten, ik post ze wel " :mrgreen:

Anyway, heeft Kevin daar ook niet gedraaid?

Ben ook nooit in de Jerry's geweest, maar m'n neef heb ik ervan horen vertellen dat 't toch goed was daar...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Jerry's...

Bericht door rizzo> »

Frank Struyf en Dimitri Gelders (later ook gekend van z'n producties op Zolex Rec.) waren residents, dat kan ik bevestigen. Voor de rest, ik denk dat Tofke daar ook wel geregeld draaide.
Moderator
Berichten: 494
Lid geworden op: 24 jul 2006, 22:13
Locatie: Hasselt

Re: Jerry's...

Bericht door De Mot »

rizzo> schreef:Frank Struyf en Dimitri Gelders (later ook gekend van z'n producties op Zolex Rec.) waren residents, dat kan ik bevestigen. Voor de rest, ik denk dat Tofke daar ook wel geregeld draaide.
Dat klopt! Dimitri Gelders zijn eerste housetent waar hij als resident mocht draaien. Hij was toen 19 jaar. (1993) Nadien is er Barocci (1994-1995) bijgekomen, ook met Zolex op zaterdagavond. En een jaar later resident in Fuse (1996-1997) samen met DJ Phi-Phi op zaterdagavond. Is nu niet meer actief als DJ en Producer. Spijtig want hij heeft toch goei platen gemaakt en als DJ kon hij wel een lekker sfeertje maken :bounce:

Afbeelding
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 sep 2009, 19:21
Locatie: Tessenderlo

Re: Jerry's...

Bericht door rlxx »

eigenlijk noemde deze keet "jerry's A2" ... van den afrit vd snelweg
Think For Yourself; Question Authority
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Jerry's...

Bericht door PedroAmor93 »

Over Spooky muziek gesproken (btw een van mijn favorite genres)
Ik had vroeger een tape van de Jerry's uit '93 (een van mijn beste) met oa volgende platen op (niet in juiste volgorde):

Felix the Housecat - Thee dawn
Choice: Acid Eiffel
Hardfloor - Acperience
The Jeyenne - XPQ 21
Joey Beltram - energy Flash
Barbarella - My name is barbarella
Energy 52 - Café del Mar (Kid Paul mix)
Supertronic Co - Ultra Terra (Acapella)
Evasion - Slave to the rave (Acapella)
Human Resource - Beyond the edge
Fresh Tunes nr 1 - Do you know what I mean (enkel eerste deel)
Resistance D - Eclipse
Cyberia - Mr. Chill's Back door
Tenth Chapter - Product
X-press 2 - Muzik x-press
Spicelab - Quicksand ep
Underworld - Rez
Honey C - Stop the disease
Dream your dream - Soushkin
Dreamland - Mind penetration
Traxcalibur - The dreamer

Blijken vandaag bijna stuk voor stuk classics te zijn...

Als jullie nog dergelijke tracks van dezelfde periode kennen die perfect in dit setje zouden passen hoor ik het graag, want meer van deze muziek is altijd welkom in mijn collectie.

Grtz
Laatst gewijzigd door PedroAmor93 op 30 okt 2009, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: Jerry's...

Bericht door PedroAmor93 »

Trouwens volgende track stond er ook op (en had ik ook op een tape van At The Villa), maar nooit gevonden wat het was ...

http://www.youtube.com/watch?v=Am_0kTITnpw

Iemand enige hints?

Thanx
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: Jerry's...

Bericht door Stanne »

rizzo> schreef: Om een idee te geven: garçons uit de Globe, portiers die uit La Rocca buitengeflikkerd waren (wapentrafiek, racketeering) en open op maandag en dinsdag. Da's 't krabsel uit de ketel dat daar terechtkomt. 'k Denk dat ze daar trouwens ook eens binnengevallen zijn op een woensdag. Ook een speciale streek altijd geweest: Diest, Bekkevoort, Scherpenheuvel, Rillaar. Altijd veel dope en zotte mensen en zware gevallen op die as.
Da krabsel liep op andere plaatsen ook rond zenne.
En die streek....is dat omdat je zelf van daar bent mss :D Zotte mensen en zware gevallen liepen er overal wel rond denk.
rlxx schreef:is ondertusse ne indoorspeeltuin geworden en nu est een brasserie peisk.
Is da spel ook ni afgebroken ondertussen ?

Aan de Globe hebben ze ook is met een schietijzer staan zwieren. Dat had je in die afterclubs wel....doorgedraaid volk.

In Diest was er ook nog de James. Toch ook een beruchte keet weet ik van horen zeggen. De gasten die ik kende die naar Jerry's reden kwamen daar ook al is. Kweet niet of er hier een topic over is.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast