Club-X Tilburg sluit deuren en gaat verhuizen!!

Het forum van Club X in Wuustwezel
Plaats reactie
Josjie

Bericht door Josjie »

is iemand naar de party geweest in antwerpen?
Newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 mei 2005, 22:36
Locatie: Berchem(Antwerpen)

Bericht door Halve Zool »

ik ben er geweest moest er wel werken mor heb ook 1 urtje gefeest

vond het ni echt een back to w'wezel feestje eerder een gewoon hardcore feest want zoveel platen uit de magic tijd hebbik ook ni gehoord maar vond het wel geslaagd nachtje omdat ik veel (oude) bekende weer tegenkwam enz
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik denk dat da voor alle retro party's gelijk die van club x is,die oude sfeer krijgt ge nergens meer terug en wat de muziek betreft ,draaien ze alleen maar 'hitjes' op die party's,daarom vind ik t ook niet meer de moeite om te gaan,alleen wat oude bekenden wat ge hier & daar tegenkomt is wel fijn maar voor de rest ... greetz 8)
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Heb al wel gezien dat er wat dichter tegen de Nederlandse grens aan, (naast dat rare kasteel voor feesten ofzo) ook een horecapand te koop staat, en ook geen kleintje voor zover ik het kon zien, zou opzich wel een mooie nieuwe Club-X lokatie zijn :idea: Maar ik denk niet dat de gemeente Wuustwezel daar ook zo over denkt :cry: Er zal zo maar geen nieuwe X komen denk!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ik kom ook nog eens een keer kijken op deze site, maar er gebeurt niet echt veel. Dat is wel jammer. Ik had gedacht dat er wel meer sentimentele oud gabbers waren waar we met elkaar (oud)verhalen uit konden wisselen. ik las de berichten hier boven, Beste mensen:
Onze goeie ouwe hakkuh tijd zal nooooooit of te nimmer meer terug komen. Ook onze goeie ouwe clubX zal noooooit meer terug komen. Als iemand een X freak is geweest ben ik het wel. Nog weekelijks verlang ik terug naar de goeie ouwe tijd. Je kunt naar retrofeestjes gaan tot je blauw ziet, het lijkt in de verste verte niet meer op toen. Begin dit jaar heb ik zelf nog een feest georganiseerd helemaal compleet in de ouwe X stijl met dj Yves acter de draaitafels. Zelfs de zaal had de afmeting van de grote X zaal zonder de ballustrades natuurlijk. het was een prima feest maar niet wat ik bedoeld had. Er werd even ouderwets gedraaid maar dat werd niet begrepen door het (te jonge) publiek. Al snel kwamen de bekende hardstyle hitjes tevoorschijn en toen was het goed. De ouwe gabbers van toen gaan niet meer op stap, die zitten in het weekend thuis voor de t.v of gaan een potje bowlen tot 00:30uur en dan gaan ze naar bed. Een enkeling wil nog wel eens naar een feestje gaan. Ik heb mezelf er al 1000 keer bij neergelegd, maar er zijn altijd weer die periodes dat er aan gedacht moet worden, dan komen de platen en cd's weer uit de kast. Alleen op die momenten kan ik nog de sfeer proeven van toen. Graag wil je die sfeer delen met meer mensen die er hetzelfde over denken, en het liefst met een man of 800 en dan afreizen naar Wuustwezel, dat ouwe X gebouw (waar inmiddels een modern bedrijf gehuisvest is) omtoveren en een nachtje feesten!! Geloof me ook al zou dat allemaal lukken dan nog zal het niks worden. We zijn allemaal 10, 11 ,12 jaar ouder, de meeste onder ons zullen geen drugs meer gebruiken en als ze nog gebruiken is dat niet meer de Shit die we vroeger hadden!! Ik heb nog wel eens een pilletje gepakt maar nee dat is het ook niet meer evenals de snuiverij dat is ook wel eens beter geweest.
DAS WAS EINMALL... Zo ik ben het weer even kwijt. Ik kom hier wel weer eens terug, Als het me weer te hoog zit!! Heb een goed weekend (op de bowlingbaan) GROETEN... ROY>>>> :D
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

again...
t'is ni meer wa het geweest is en het zal nooit meer worden zoals het was,jammer :cry:
en nu ga kik slape nah! dodo..
Ibiza Fuckin' Island!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

wie kent er da gevoel hier nie he :lol:
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

hihi..
Ik wou het nog maar is bevestigen :D :lol:
Ibiza Fuckin' Island!
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Eigenlijk moeten we met z'n alle afspreken, naar de gamma gaan en dan gaan we s'nachts naar de Bredabaan, en rollen we heel die glazen pui wit, daarna kalken we er nog een groene X op en dan lijkt het weer op vroeger :twisted:
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 27 feb 2005, 18:13
Locatie: Essen

Bericht door gotti1975 »

Onze goeie ouwe hakkuh tijd zal nooooooit of te nimmer meer terug komen
Werd laats voor mij ook weer eens pijnlijk duidelijk,
We kwamen met een paar man terug uit Antwerpen en besloten voor de grap nog eens naar The Site te gaan, we kwamen daar op de Bredabaan aangereden, en terwijl ik de kinderen al richting de Site zag lopen, zag ik aan de ene kant een gebouw staan waar eerst de X parking lag, en aan de andere kant het ouwe Club X gebouw, donker en verlaten, :( ik kreeg gewoon de neiging tegen al die Site-dudes te roepen; dat was vroeger pas echte een vette housetent!! maar ik kon me eigen nog net inhouden. De gasten met wie ik was waren vroeger nog nooit in Club X geweest, en terwijl hun vol ambitie naar de Site liepen, keek ik nog in m'n ooghoeken naar de ouwe X, en dacht kon ik de tijd nog maar es 10 jaar terugdraaien!!
Trouwens, die hele avond was RUK :x !! Ik voelde me eigen wel 80! De gemiddelde leeftijd was 16, De muziek begreep ik ook al niet erg
goed, alleen maar hardstyle, geen enkel hardcorenummer
Al met al was een avonje Site voor mij niet voor herhaling vatbaar!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Dat is wat ik bedoel, tijden vervliegen. Als ik de gabbers van vandaag de dag aankijkt krijg ik spontaan de kriebels. Wat een akelig volk!! Het zal wel aan mij liggen maar geef (gaf) mij maar m'n ausie(s). Dat zag er allemaal wat vrolijker uit. Greetz & Respect..... :D
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 29 apr 2007, 11:32
Locatie: Antwerpen (Ekeren)

Bericht door Madness »

Josjie schreef:is iemand naar de party geweest in antwerpen?
hmm herriner mij dat er al van begin problemen waren met xxl 1e editie!
eerst een gerechtelijkl vonnis van partypooper pj zelf daarna gezeik over de db's en degene waarvoor ik zeker kwam kwamen niet opdagen en moest kristof inspringen :? (Rotterdam terror corps LIVE ON STAGE)
heb me wel goed geamuseerd met yves dutshman jack la nina en rob ma voor de rest kon het wel ietsje beter ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast