Mr. Sam

Het forum van legendarische buitenlandse DJ's
puree

Mr. Sam

Bericht door puree »

Noord Franse DJ die ik heb weten "groeien". Ik heb hem eerst gezien toen hij draaide in de Nova. Heeft daarna voor een week of 3 de zondagnamiddag in de Lagoa verzorgd, maar da was zeker geen succes.
K vond hem gewoonweg subliem tijdens zijn setjes in La Bush. Volgens mij vond G. dit ook want gedurende een jaar was hij er bijna telkens bij toen een een party was in La Bush. Er was ook steeds een enorme respons van het publiek toen hij bv. om 6u lekkere trance / progressive begon te draaien (het was oa. de tijd van Skydive).
Mr. Sam heeft nu getekend op het label van Tiesto en heeft een eigen album. Kdenk dat em nu te duur is om in La Bush te draaien ...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Idd, héél goeie dj!
Is trouwens ook het brein achter de SCREEN platen.
Yellow, blue, red, green...één voor één pareltjes!
Prachtige remixen ook.
Kan z'n remixen altijd een toffe naam gevn zoals Mr. Sam's Berlin cookies remix enz...
Heeft er hier niemand sets van hem trouwens?
puree

Bericht door puree »

ja ik wel, maar niet van een fete / dancing ...
Club Member
Berichten: 242
Lid geworden op: 23 nov 2004, 11:04
Locatie: München Germany

Bericht door M.U.C. »

keskondisco schreef:Kan z'n remixen altijd een toffe naam gevn zoals Mr. Sam's Berlin cookies remix enz...
idd nog een paar: Mr. Sam's Travel To New York Remix, Mr. Sam's Wonderful Moments In Love Remix, Mr. Sam & Marko's Definition Of Weird Minds Mix

was echt genieten tijdens zen setjes in La Bush
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Ken ik nog van vroeger hoor uit La Bush en toestanden laatste jaren heb ik hem wel niet meer weten draain in de regio!
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
varth

Bericht door varth »

Ik heb hem nog op I love techno horen draaien. Ik vond het toen wel een goeie set, een leuke crossover tussen het meer progressievere werk en techno. Soms wat platte hitjes, maar het ging er wel in. Als producer heb ik ook al goeie dingen van hem gehoord, al is dat soort muziek men ding niet echt meer.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

super producer...ik heb hem eens in lagoa weten als laatste draaien en hij had ruzie gemaakt met zijn lief die op de dansvloer stond ;als laatste nr legde hij daar dan een vree melig nr op(kweet nie meer welk)en 't was weer allemaal goe van zodra ze in zijn armen vloog!wel grappig om zien
D-Dell

Bericht door D-Dell »

http://www.mrsam.tv

Zit veel in de studio met Dimitri andreas .ik denk ook dat ze samen gaan releasen.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

niet veel meer van gehoord de laatste tijd of vergis ik me
puree

Bericht door puree »

heeft nu een eigen album en ging touren met de groten der aarde. België zal wel te klein voor hem zijn nu ... Kwam onlangs nog eens langs naar de studio's van Radio Galaxie voor een korte schets van zijn carrière, zijn plannen en een setje van 60min ..
Club Owner
Berichten: 781
Lid geworden op: 15 sep 2004, 11:18
Locatie: Beyond The Edge!

Bericht door MIE!! »

en zijn daar opnames van...? :D
Ibiza Fuckin' Island!
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 apr 2005, 18:08

Bericht door Aurélie »

puree schreef:heeft nu een eigen album en ging touren met de groten der aarde. België zal wel te klein voor hem zijn nu ... Kwam onlangs nog eens langs naar de studio's van Radio Galaxie voor een korte schets van zijn carrière, zijn plannen en een setje van 60min ..
Stond nog op Tomorrowland samen met Dimitri Andreas als Mojado Live (waar trouwens net een album van uit is) , evenals op Mayday België. En als dj was hij in mei nog aanwezig als op de Nitric :wink: .
1 van men persoonlijke favorieten is Mr. Sam Vs. Fred Baker Present As One - Forever Waiting 8)
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 aug 2005, 19:26

Bericht door clerkie »

heb hem net nog gesproken in Gent en hij zegt alle legendary clubbers hallo!!!!!!!!!!


Greetings
keskondisco

Bericht door keskondisco »

clerkie schreef:heb hem net nog gesproken in Gent en hij zegt alle legendary clubbers hallo!!!!!!!!!!


Greetings
En Clerkie...zit het erin op ne volgende Legends???
zzillezz

Bericht door zzillezz »

De echte breinen achter de meeste van z'n tracks en remixen zijn Frédéric De Backer en Dimitri Andreas. Respect voor wie respect toekomt :-)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten