Catacombes !

Het forum van de andere legendarische clubs
LunatiK

Bericht door LunatiK »

hoor hier en daar dat cata's weer aant oplaaien zijn naar hun oudere niveau (alhoewel dit enkel een illusie is denk ik dan he)
Ma ik zal vermoedelijk nog es binnenspringen op een emotions feestje om te checken.Vroeger wel es vertoefd en leuke tijden beleefd ma wel dikwijls bedrogen uitgekomen toen er 'andere' feestjes waren.Vond wel die sfeer uniek en die krijgde nie meer trug :?
Richman

Bericht door Richman »

De ouwe cata was wel af hoor, mooi deco (toen al) en vooral mooi volk, nu met dievernieuw ing ben ik er nog niet geweest, wel eens binnen en buiten maar voor de rest kan ik het niet beoordelen!
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Bericht door tom »

ik vind het wel wat zwak dat ze dat coole 70s interieur buiten gekieperd hebben voor een modern, minimalistisch decor.
Naast de dansvloer had je zelfs zo een gezellige zithoek met dat geschift behangpapier.
De themafuiven waren vroeger ook altijd af. Van thema toys ( waar er mega speeltuigen stonden zoals bv een springkasteel ) tot thema army ( met hot girls with only but a kakistring on 8) ).

Voor mij de club met de meeste gezelligheid. Zo een waar je toekomt 's nachts, goeiendag zegt aan een paar mensen en je wist dat wordt hier weer een speciale avond.

Het waren ook veel dezelfde koppen dat je zag, wat algauw leidde tot een familyfeeling.
Denken we ook maar aan Lady V, die haar volledig liet gaan en super vriendelijk is , ongeacht haar gewicht.
De buitensmijters waar je nog tegen kon klappen, gewone gasten.
En de decadentie natuurlijk en boven had je zo een verdiepje waar er ook een paar zaken het daglicht niet mochtten zien. Nog meegemaakt dat die dansers daar all the way gingen op het podium.

Ik ben bang om nu terug te gaan naar de cata, want zoals vroeger wordt het nooit meer. Moest ik teruggaan en het is really crap zou ik daar echt spijt van hebben.



toedeloe,
LunatiK

Bericht door LunatiK »

ja das wel waar vroeger was de sfeer er uniek en lady V zie die soms nog es int ronde.Die woont boven Tattoo Mike in Kortrijk.
Richman

Bericht door Richman »

LunatiK schreef:ja das wel waar vroeger was de sfeer er uniek en lady V zie die soms nog es int ronde.Die woont boven Tattoo Mike in Kortrijk.
Daar noem je ook iemand, das ook ne kastaar zulle :wink:

On topic: ik geloof dat er nu vrijdag ( 17/12/04) een toffe party plaatsvind in de cata, organisators zijn KGB hebben al heel wat faam vergadert met hun concept, dj' zijn David Duriez en Llorca (allebei F-com) en steengoed hoor!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

idd kom net van cata en die gasten waren daar om alles in orde te brengen voor morgen

het ziet er veel belovend uit allesinds . da zijn gasten van moeskroen die ook meehelpen in le club in rijsel heb ik me laten vertellen , morgen avond een mix van groove en trance muziek .
Richman

Bericht door Richman »

Duriez zijn stijl is meer electro-house toestanden, lorca zou meer naar techhouse gaan!

:D
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

dat had ik me laten wijs maken , nuja ik kan er toch niet aanwezig zijn moet werken morgen avond :(
Lady in Red

Bericht door Lady in Red »

The Cata was my home for several years .... Oh I loved it so much !!!!

Ondertss wel een viertal jaar geleden dat ik er geweest ben en ben benieuwd : iemand die er de laatste maanden geweest is ? Please tell me ....

Greetz,
LiR

PLUR
Richman

Bericht door Richman »

Iemand geweest gisteren? En....
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

Lady in Red schreef:The Cata was my home for several years .... Oh I loved it so much !!!!

Ondertss wel een viertal jaar geleden dat ik er geweest ben en ben benieuwd : iemand die er de laatste maanden geweest is ? Please tell me ....

Greetz,
LiR

PLUR
ik ga geregeld , ik heb een paar fotos van de inrichting

greetz

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
(niet vergeten geen spaties tussen de image-tags, anders toon je de foto niet... Post aangepast, Josjie)

Afbeelding[/quote]
Lady in Red

Bericht door Lady in Red »

Thx 4the pics Mé-èm, had al op hun site gezien dat het een loungy-look is nu en ik heb dan zoiets van : alles is tegenwoordig lounge, op den duur raak je da zo beu ... allé, ik toch :roll:

Maar euh, gezien je regelmatig gaat ... ben je er 10-5 jaar geleden ook vaak geweest, ik bedoel kun je vergelijken ?
Indien ja, please tell me ... negatief, positief ...

Thx,
LiR
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

de sfeer is het zelfde , veel dezelfde mensen van vroeger maar ja het interieur e :wink:
Lady in Red

Bericht door Lady in Red »

Hi,

Op 22/01 is er een feestje in de cata : G-street 14
http://retro.roeselarelive.be

Iemand die de vorige G-street heeft meegemaakt in de cata ?

Ciao
LiR
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja de retro's in de cata zijn meestal wel goed
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten