Catacombes !

Het forum van de andere legendarische clubs
Club 11 Aka CluBBie

Catacombes !

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Catacombes !

Adres: Gieterijstraat 14 8800 Roeselare
Laatst gewijzigd door Club 11 Aka CluBBie op 07 nov 2004, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Met regelmaat van de klok vindt je hier zeer goede feestjes, een aanrader, mooie dj line-up, veel sfeer,......
Richman

Bericht door Richman »

Hajaa vroeger de cata was erom bekend dat het wreed gay-minded was, had dan ook een echt exentriek publiek. De muziek was altijd top.

Dan heeft het een mindere periode gekend mat als gevolg dat er vele party's gegeven werden met een sluitng als gevolg!

Dan kwam er een nieuw beleid met een nieuwe club (andere inrichting, deco,...) HEEL MOOI trouwens!

Maar ik hoor toch dat de cata het ook moeilijk heeft!!!

:lol:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja de inrichting is inderdaad wel mooi, tja tegenwoordig heeft iedereen het moeilijk in club land :(
Richman

Bericht door Richman »

Iedereen probeert het hoofd boven water te houden!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

Retro Active

31 - oktober - 2004

Afbeelding
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

nog even iets over catacombes die het moeilijk heeft,

ik ga regelmatig naar catacombes en heb er zelf al een feest gegeven (sphere) en ze hebben toch wel altijd hun volk, de buren en het stadsbestuur hebben geen klagen van de club. Alles verloopt naar wens en er is een goede samenwerking met de stad roeselare. Er worden nu ook veel feesten gegeven dus met de verhuur loopt het ook prima .

meer gegevens staan op http://www.catacombes-club.be/

voor huur catacombes bel 0475220310 (alain) of 0477293499 (Nico)

greetz
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

merci voor de info :)
Richman

Bericht door Richman »

Mé-èM schreef:nog even iets over catacombes die het moeilijk heeft,

ik ga regelmatig naar catacombes en heb er zelf al een feest gegeven (sphere) en ze hebben toch wel altijd hun volk, de buren en het stadsbestuur hebben geen klagen van de club. Alles verloopt naar wens en er is een goede samenwerking met de stad roeselare. Er worden nu ook veel feesten gegeven dus met de verhuur loopt het ook prima .

meer gegevens staan op http://www.catacombes-club.be/

voor huur catacombes bel 0475220310 (alain) of 0477293499 (Nico)

greetz
Ja das misschien waar, maar zaterdag was er een cataparty en het was huilen met de pet op hoor!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

vorige zaterdag?? de dag voor retro active of de week ervoor ? met pink panther ?

greetz
Richman

Bericht door Richman »

Juist dat was de week ervoor als er een feest was va L. Ivory, I9k heb gehoord dat het gene vette was!
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

die was nie zo vettig nee, nuja ze hebben hun rep ,

met at the villa zal et wel weer de maxx zijn :lol:
Richman

Bericht door Richman »

Komt er dan een tweede deel da wist ik niet wanneer is da juist?
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

ja het geen ik gehoord had, was dat de samenwerking tussen at the villa & cata in orde was en ze iets zagen in cata om verder te bouwen als feest plaats
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

in de fuse is er nu ook een atv vintage?de tweede zelfs al!good work laurence!
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast