Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Dj Sven Larsson »

quincy schreef:Ook al is het "dance" ik krijg toch wel kippevel bij dees.
Zit meer gevoel in dan in al dat minimal gepeuter van tegenwoordig ...

http://www.youtube.com/watch?v=GzgFkAua ... r_embedded
De muziek van vroeger was goed, maar om de minimal sound slecht te noemen. :scratch:


Soit daar gaat het nu ook niet om. Met alle respect, maar was het eigenlijk niet Nikki Van Lierop die de zang deed bij de eerste tracks van Milk Inc. ? Althans dat is wat ze zelf beweerde.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door KingsBoy »

zij zorgde idd voor de 'act' van milc inc, en niet voor de zang
toen Milc Inc echt groot begon te worden, hebben ze haar dus ook vervangen, aangezien ge moeilijk kunt blijven playbacken voor een groot publiek (op 10 om te zien ging dat nog)

ze zat verleden jaar nog in Ibiza dus mss heeft ze idd voor 2 geleefd, en draagt ze daar nu de gevolgen van
ze is in alle geval gaan slapen met 3 whisky cola's en 1 slaappil, iets wat voor mij persoonlijk nooit fataal kan zijn :mrgreen: maar ze had wel veel last van haar gezondheid (in het algemeen) en van haar hart
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Gio »

Over wie heb je 't nu? Want 't zou me toch sterk verbazen moest Ann enkel "de act verzorgen"... Ik denk niet dat je fatsoenlijk kunt meedraaien met een 6-tal platen , enkel door te playbacken... Ook al is't maar op Tien om te zien...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 249
Lid geworden op: 29 sep 2008, 22:02
Locatie: Gent

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door AcidPixie »

KingsBoy schreef: ze is in alle geval gaan slapen met 3 whisky cola's en 1 slaappil, iets wat voor mij persoonlijk nooit fataal kan zijn :mrgreen: maar ze had wel veel last van haar gezondheid (in het algemeen) en van haar hart
Ge waard er bij ofzo toen ze in slaap viel....
Step inside the Whirlwind of ACID motion!!
Newbie
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 mar 2007, 18:25
Locatie: heusden-zolder

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door cussi »

veel te vroeg gegaan .....
milc inc is nie men ding, ma de remixe vind ik nog cava...
as ik smorges erges Oceans de wout remix hoor krijg ik toch kippevel zulle

8)
it's a spiritual thing ....
Club Member
Berichten: 205
Lid geworden op: 23 dec 2006, 14:51
Locatie: Duffel

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door _yves_ »

KingsBoy schreef:zij zorgde idd voor de 'act' van milc inc, en niet voor de zang
toen Milc Inc echt groot begon te worden, hebben ze haar dus ook vervangen, aangezien ge moeilijk kunt blijven playbacken voor een groot publiek (op 10 om te zien ging dat nog)
Om die reden hebben ze haar niet 'vervangen' hoor. Zij is er zelf mee gestopt owv dezelfde gezondheidsproblemen die je later in je post aanhaalt.
Gio schreef:Over wie heb je 't nu? Want 't zou me toch sterk verbazen moest Ann enkel "de act verzorgen"... Ik denk niet dat je fatsoenlijk kunt meedraaien met een 6-tal platen , enkel door te playbacken... Ook al is't maar op Tien om te zien...
Toch was het zo. De studiozangeres was Karine Boelaerts. Ann deed de optredens.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door emotionslover »

Robby Fumarola, de vriend van de overleden Ann Vervoort, is maandagmiddag op bevel van de onderzoeksrechter opgepakt door de politie van Houthalen-Helchteren.
De arrestatie kwam er in het belang van het onderzoek naar de doodsoorzaak van de ex-zangeres van Milk Inc, schrijven Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg dinsdag.

Tijdens een huiszoeking werden ook de laptop en gsm van Robby in beslag genomen. Die worden nu onderzocht door het parket. De 33-jarige Ann Vervoort was al drie jaar samen met haar nieuwe vriend. Ze woonden in de Fazantenstraat in Houthalen-Oost, waar de ex-zangeres vrijdagmorgen is overleden.

Hoewel verschillende media eerder al berichtten dat er 'drugs en drank' in het spel zouden zijn geweest, verklaarde Robby dat zijn vriendin drie whisky-cola’s had gedronken en een slaappilletje had genomen.

Maandag vond de autopsie op het lichaam van Ann plaats.

to be continued............ :? :? :?
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Ook al is het "dance" ik krijg toch wel kippevel bij dees.
Zit meer gevoel in dan in al dat minimal gepeuter van tegenwoordig ...

http://www.youtube.com/watch?v=GzgFkAua ... r_embedded
amen to that quincy ;) ik krijg van zoiets ook altijd kippevel ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Lestat »

hoor net op stubru dat autopsie heeft uitgewezen dat ze gestikt is in haar eigen braaksel - dat is ook de reden waarom haar vriend is aangehouden want er zou drugs in haar systeem gezeten hebben :scratch:
Zonde van zo'n madam :( t leven is ni eerlijk :(
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Sunreezer »

quincy schreef:Ook al is het "dance" ik krijg toch wel kippevel bij dees.
Zit meer gevoel in dan in al dat minimal gepeuter van tegenwoordig ...

http://www.youtube.com/watch?v=GzgFkAua ... r_embedded
Da is in de Zillion zeker? Dat filmke en de gehele sfeer die er rond hangt ademt nog de (al was het commercieel) clubsfeer van vroeger uit;
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door jeec426 »

Even oud als ik.

Zal weeral veel over gespeculeerd worden over hoe ze geleefd heeft ginder in Ibiza door mensen die ze ni kennen :x
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Gio »

Voila Emotionslover... Fucking opmerkingen en kritieken of niet, maar de waarheid komt wel aan't licht he... Ik wou bewust die kerel z'n naam niet noemen, maar hij is toch maar opgepakt. Wacht tot na de autopsie, dan komen we waarschijnlijk pas te weten wat er precies verstaan werd onder "drank en drugs"...

Ik zal niet beweren dat Ann er serieus aan hing, maar ik ken die kerel. En die heeft dus geen goede invloed gehad op haar...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door StevenR_73 »

in HLN stond een foto van haar op haar verjaardag in maart, ik vond ze er niet goed uitzien, soit speelt geen rol....
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door emotionslover »

Gio schreef:Voila Emotionslover... Fucking opmerkingen en kritieken of niet, maar de waarheid komt wel aan't licht he... Ik wou bewust die kerel z'n naam niet noemen, maar hij is toch maar opgepakt. Wacht tot na de autopsie, dan komen we waarschijnlijk pas te weten wat er precies verstaan werd onder "drank en drugs"...

Ik zal niet beweren dat Ann er serieus aan hing, maar ik ken die kerel. En die heeft dus geen goede invloed gehad op haar...
you got a point! maar bedoel gewoon, mensen die NIEMAND van de twee kennen (jij wel) roddelen er maar op los!!! oh ja.... terugkomen zal ze alleszins niet meer doen.... is allemaal spijtig trop is trop zijn mijn grootvader altijd ;)
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Voormalige zangeres van Milk Inc. overleden

Bericht door Gio »

Tja, zo gaat dat altijd zeker... Maar 't feit is, dat 't 'n zeer spijtige zaak is...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten