C L U B X.

Het forum van Club X in Wuustwezel
R.G (Leroy)

C L U B X.

Bericht door R.G (Leroy) »

Sooooowww hier ben ik dan, ee oude club-X die hard ganger van weleer. Ik zag in het gastenboek van dj Yves een link naar deze site. Leuk hoor, oude koeien uit de sloot halen. Ik ben van de tijd 94-97. Mooi man ik denk nog vaak terug aan die goeie ouwe tijd. Ik kom hier snel terug. Ik kan er wel een boek over schrijven!! heb foto's, muziek en nog vanalles van X. (wil graag oude tapes uitwisselen!!) P.S ik snap nog geen ruk van deze site!!
Edwin79

Bericht door Edwin79 »

Hallo oldscool X gangers!!!

Ik ben op zoek naar foto's en materiaal van de oude club X, kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!!
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

denk dat we dit X forum wat meer moeten promoten (ook in NL trouwens) want hier zit echt weinig volk :(
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Ja inderdaad, weinig leven hier. dat is wel jammer. Maar dat komt wel goed. Ik moet weer pleite want ik heb het druk.
Als ik wat meer tijd heb maak ik m'n verhaal af. (als dat interresant is tenminste??) Ps. ben van het weekend nog eens naar een party geweest. dat was wel 6 jaar geleden. Mindcontroller in eindhoven. Ik wordt te oud voor die onzin alhoewel er door sommigge dj's (yves, darkraver, pavo) wel te gek gedraaid werd. Muziek uit onze tijd 93-96. Maar verder was het niet veel. 5 vechtpartijen gezien, veel mensen met een grote bek. Dat was vroeger wel anders..
Groeten...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ja dat hechte groepsgevoel is helemaal weg lijkt het wel :roll:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Kevin

Bericht door Kevin »

Ik heb tapes van Club X liggen die ik wel wil rippen als er iemand wil ruilen tegen andere tapes van Belgische clubs (Fauna...)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Kevin schreef:Ik heb tapes van Club X liggen die ik wel wil rippen als er iemand wil ruilen tegen andere tapes van Belgische clubs (Fauna...)
zou leuk zijn, ik heb er een boel van X, periode 95-96
laat mr iets weten
UNDERGROUND WILL SURVIVE
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Attentie: ik heb ook 10tallen bandjes liggen, ben ook geinresseerd in andere bandjes. (periode 94/95) kunnen we iets regelen? Gewoon even bandje overtapen en opstuuren. Kost bijna niks.....(een bandje en een postzegel van 1,50)
Ik geef maar even een voorzet.

Groeten....
Edwin79

MP3

Bericht door Edwin79 »

Mischien kan iemand ze op de computer naar mp3 formaat omzetten, en dan online zetten!!
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Dat is nou juist het probleem, Ik ben niet zo goed thuis in die dingen. Ander deed ik dat met alle plezier... Is natuurlijk ook een stuk makkelijker, ik zal het wel eens navragen. Wil graag die vreemde tapes hebben.... Roy
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Ik kan er wel een paar rippen en online zetten

Zal wel enkele weekjes duren, maar blijf hier gerust langskomen om te checken
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Edwin79

Bericht door Edwin79 »

Voor foto's en ander X materiaal kun je mailen naar

club-x-wallpaper@hetnet.nl

Ik zal ff al het materiaal online, ik zal ff kijken of één deze weken ff een website inelkaar kan zetten waar we oud x materiaal op kunnen zetten.
R.G (Leroy)

Bericht door R.G (Leroy) »

Helemaal goed.... :D

Roy....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Bericht door ThaMan »

Nice.... en ik lees "De Fauna" :lol:
heb ik geen enkele tape van, wil ik wel is wat van horen
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

www.club-x.org

Club X @ Holland :!:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast