My New Set-Up !

Werk en vrije tijd
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

My New Set-Up !

Bericht door ThaMan »

Het werd eens tijd om mee te draaien met de huidige technologie en daarom heb ik na een lange tijd van beraad gekozen voor toch wel een impressive set die toch nog dat oldskool feelin mixin geeft.

Afbeelding

Afbeelding

Alles is aangesloten en ding werkt met Serato Itch, op 1ste zicht wel supersnel en stabiel. Nu enkel alle knopkes etc nog aanleren en we zijn vertrokken. (i hope)
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: My New Set-Up !

Bericht door Nostalgie90 »

Knappe dingen zo'n hybride ding.
Zal wel een noot gekost hebben, precies heeft elke speler wel een effectenbak en uwe mixer ook nog eens.

Ik dacht dat ze van Numark ook een model hadden dat zowel vinyl als cd speelde, wel in het grijs althans dat dacht ik toch dat ik zoiets bij Key Music had zien staan.
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: My New Set-Up !

Bericht door ThaMan »

Kheb alles bij Key-Music gaan halen ook...
kwestie van mee met den tijd te gaan, en ja kostte wel wat maar doch wel een pak minder dan bv een volledig Pioneer systeem. Ik was nu voor alles een 1800€ kwijt.
Paar uur mee bezig geweest voor ik alles onder de knie had hoor, het is echt of je terug met vinyl aan het draaien bent. Plaatje tegenhouden en op juiste moment erin gooien, maar dit kan ook allemaal zonder de motor natuurlijk etc etc

Tsja die effecten zijn wel nice en qualitatief te noemen en oneindig veel parameters om er mee in te stellen. Leuk om is in een mixje te gebruiken
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: My New Set-Up !

Bericht door ThaMan »

Nog ene 1 Pic met Serato op de achtergrond

Afbeelding
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten