12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Het party forum van Legendary Clubs
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Mr KJ4ever

Waar jij over spreekt is 14 jaar geleden, ga jij dat verhaal later tot in het rusthuis blijven vertellen?
Ik ken Ronald persoonlijk en werk met hem samen.
Hij is een zeer correcte persoon, dus als die dj's zijn buitengegooid dan zal hij daar wel zijn reden voor gehad hebben.
Snotneuzen zoals jij Jan, Wout & Philip noemt, kunnen toch geen invloed hebben op een baas van een megadancing?
Misschien een beetje van dat voetstuk naar beneden komen in plaats van met uw neus in de (as)wolken te blijven zitten.
Tofke draait toch ook nog altijd voor Ronald! Ronald zei mij op Beachland trouwens dat hij Tofke de beste retro-dj vindt, dus ik zie niet in waarom hij dat zou zeggen terwijl hij hem aan de deur heeft gezet in Illusion om de redenen die jij aanhaalt.

Pfff, ben die discussie beu, ik leef in het heden, ik raad u aan hetzelfde te doen.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

Kevin Jee is geen grote meneer, laat dat duidelijk wezen.
Zijn sets van vroeger zijn altijd dezelfde, altijd dezelfde platen,
en zijn hedendaagse sets trekken op niets. Ik zou er nog geen euro voor willen betalen.

Als je Kevin Jee boekt op een lokale fuif zal er geen haai naar kraaien, laat staan dat er volk zal zijn. Enkel op Retro vlak is hij nog een beetje bekend, en dan nog, het is ook een kleine bende fans. Hoeveel boekings heeft Kevin Jee op een jaar? 20? :roll: waw, wat een grote meneer! 20 boekings! ongeloooooflijk goeie dj :roll: en als hij geboekt wordt is het altijd in de 2e zaal tussen 6u en 8u voor 30 man :rabbit:

ik snap echt niet hoe jij een dikkenek kunt hebben,
misschien moet je alles eens nuchter bekijken, misschien dat je het dan snapt

volgens mij ben je wat blijven hangen in een periode van 15 jaar geleden want de laatste 5 jaar (en meer) moet er niemand nog van Kevin Jee weten, tenzij 50 fans, maar ben je daarom een grote meneer? ik stel voor dat je een fanpagina aanmaakt op facebook, het resultaat zal u verbazen, je komt nog niet aan 100 fans

iedere dj mag van mij per set het bedrag verdienen gelijk aan 1eur per bezoeker, dus als je draait voor 1000 man, mag je van mij 1000eur vragen, maar als je dus in CM draait voor 50 man in de 2e zaal verdien je IN MY OPINION niet meer dan 50eur per set, en dan beginnen de problemen voor KJ, want die voelt zich daarvoor té groot

your game is over, al heel lang zelfs
al was het alleen maar omwille van het slecht management van kj forever op fora
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door cherryman »

Sorry voor de off-topic, maar ik kan het toch niet laten te reageren op Kingsboy.

Ik heb Kevin al vele malen aan het werk gezien op Cherry retro's en
1) de 2de zaal zit meestal wel afgelaten vol of toch goed gevuld wanneer kevin aan het draaien is
2) de sets die ik persoonlijk al van hem gehoord heb in de 2de zaal zijn helemaal niet stereotiep
3) Kevin heeft volgens mij wel ergens een fanpage op facebook en daar zat hij rond de 200 fans dacht ik (niet dat ik wil muggeziften, maar een beetje respect is wel op zijn plaats). Veel volk van hier dat enkel voor hem soms naar de retro's komt trouwens.
4) ik beoordeel een dj nog altijd op zijn kwaliteiten en platenkeuze, niet op het geld dat hij zou verdienen of krijgen en dan komt Kevin zeker in men top 3
5) wat is er mis met 20 bookings per jaar? moet elke dj zijn broek gaan afsteken om voor 50 euro te gaan draaien op een boerefuif? het aantal bookings is toch helemaal niet relevant in het 'ongelooflijk goed' zijn als dj?

Versta me niet verkeerd, ik vind kjforever -bij wijlen- ook maar een triest persoon, maar je bent je een beetje in hetzelfde straatje aan het duwen...

Ik ben en blijf sowieso 100% fan van Kevin Jee op retro vlak, zijn sets de dag van vandaag hoor ik zelden of nooit dus daar kan ik niet over oordelen.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door KingsBoy »

iedereen zijn mening hé ;)
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door kvm »

==> Illusion The Reunion

Zijn de uren al gekend?
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

GROUND LEVEL
23:00 Jan Vervloet
00:30 Kane
01:30 Jan
02:30 M.I.K.E.
04:00 Wout
05:00 Yves Deruyter
06:00 A-Tom-X
07:00 Tofke
08:00 Jean

LEVEL
01:00 Veris & Narco
03:00 Christophe, Seelen & Nico
kvm
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 27 nov 2007, 15:15

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door kvm »

Super uren als je het mij vraagt!

Ze verwachten precies toch wat volk als je ziet dat jean pas om 8u zal beginnen?

Kijk er alvast naar uit ! :cheers:
Club Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 17 sep 2006, 02:35

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door A-TOM-X »

Ik vind de timetable ook zeer zeker meer dan ok! :D
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door progrez »

Goei uren. Nu nog zien dak om 4u al ni pottoe ben.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door jeec426 »

Stanne schreef:
A-TOM-X, ik kan van na 1997 in Illusion slecht oordelen maar ik weet wel dat er na 1996 de muziek en sfeer deftig veranderde (door de redenen door u aangehaald) vergeleken met die "topperiode" tussen 93 en 96. Ik nam aan dat het erna niet meer beterde.
En ik kan u toch zeggen dat in die eerste periode op een doorsnee zaterdagavond Illusion afgeladen vol zat ! Er zijn hier nog leden die er toen kwamen en deze mening delen.
Maar tis maar hoe ge het beziet en ieder heeft zijn eigen gedacht natuurlijk.
Amai Stanne, zo nen diepen uitleg zeg en nog helemaal correct ook. Da'k u vroeger ni ben tegengekomen versta ik ni. Of ja 't kan gemakkelijk zijn da welle veel tegen mekaar gezegd hebben, ma het gewoon nimeer weten :D :D
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 12/05/2010 ILLUSION The Reunion @ Illusion

Bericht door progrez »

Twas weer ne goeie. De beste set was toch opnieuw die van de Jan, voor zover ik me kan herinneren. Al is ene er uit pikken de rest oneer aandoen.
Het spel zat trouwens goed vol, Carat Reunion-toestanden bleven evenwel achterwege.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast