Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Extreme

Bericht door rizzo> »

svandamme schreef:we kwamen uit Ieper en Kortrijk, met de trein, een gans nest
Djidi, Bouquet, Claeys, Sofie (met een levende muis in hare decolete)
Was dat geen rat die vaak ook op haar schouder/nek zat?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Extreme

Bericht door Matthias »

rizzo> schreef:
svandamme schreef:we kwamen uit Ieper en Kortrijk, met de trein, een gans nest
Djidi, Bouquet, Claeys, Sofie (met een levende muis in hare decolete)
Was dat geen rat die vaak ook op haar schouder/nek zat?
Da beestje moet content zijn geweest... :mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Extreme

Bericht door svandamme »

rizzo> schreef:
svandamme schreef:we kwamen uit Ieper en Kortrijk, met de trein, een gans nest
Djidi, Bouquet, Claeys, Sofie (met een levende muis in hare decolete)
Was dat geen rat die vaak ook op haar schouder/nek zat?
rat of muis, kga 't nie zeggen, 't was een knaagdier.. en idd , schouder/nek was er ook bij...En wie weet waar die muis nog overal rond zat :D

twas denk ik in 93 of zo dak daar paar keer naar toe ben getjoold, ten tijde van Secret Cinema, en JoeT Vanelli met Play with a Voice...
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Extreme

Bericht door rizzo> »

'k denk dat dat eerder rond '94 was afgaande op de platen die je aanhaalt. Anyway Extreme bracht meestal heel goede muziek. Alleen al het leuke om op maandagochtend om 8 u de Brusselse ring op te rijden en in de file te gaan staan met de mensen die naar hun werk gingen, was iets bijzonder. Je reed daar om 8 uur de parking af en er kwam daar nog steeds volk toe en binnen zat het nog goed vol. En dan had je nog spijt dat je om dat uur doormoest want ook al was de muziek de hele nacht goed, vanaf 6u werd ie pas echt subliem. Waar vind je dat nog?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme

Bericht door Lestat »

rizzo> schreef:'k denk dat dat eerder rond '94 was afgaande op de platen die je aanhaalt. Anyway Extreme bracht meestal heel goede muziek. Alleen al het leuke om op maandagochtend om 8 u de Brusselse ring op te rijden en in de file te gaan staan met de mensen die naar hun werk gingen, was iets bijzonder. Je reed daar om 8 uur de parking af en er kwam daar nog steeds volk toe en binnen zat het nog goed vol. En dan had je nog spijt dat je om dat uur doormoest want ook al was de muziek de hele nacht goed, vanaf 6u werd ie pas echt subliem. Waar vind je dat nog?
Dat filegedoe was idd echt wel de max - zeker als ge die mensen zag gluren naar die paar begaaide koppen in de auto, die vaak nog zaten te shaken :lol:
En idd, de muziek was subliem en ongeevenaard - zelfs als fervente caratganger kan ik niet ontkennen dat de beste muziek in extreme werd gedraaid. Ik heb extreme leren kennen via een meisje dat ik had leren kennen in carat - toen we een paar weken met elkaar optrokken, zei ze me dat we es ne keer naar extreme moesten gaan op een maandag, ik zou er geen spijt van krijgen ... Blij dat ik toen geluisterd heb, mijn 1e extreme nacht was de aanloop naar vele, en elke keer was t prijs , sublieme muziek en ontzettend uitnodigende sfeer ook, je hoorde het volk altijd al juichen als je de parking opdraaide, tijdens een climax van zowat elke plaat. Eerlijkheidshalve moet ik ook wel toegeven dat toen ze zei dat ik er geen spijt van ging krijgen, ze vooral bedoelde wat er allemaal gebeurd is toen we terug naar huis gingen :lol: das ook iets wat ik nooit zal vergeten :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Extreme

Bericht door Matthias »

Lestat schreef:
rizzo> schreef:'k denk dat dat eerder rond '94 was afgaande op de platen die je aanhaalt. Anyway Extreme bracht meestal heel goede muziek. Alleen al het leuke om op maandagochtend om 8 u de Brusselse ring op te rijden en in de file te gaan staan met de mensen die naar hun werk gingen, was iets bijzonder. Je reed daar om 8 uur de parking af en er kwam daar nog steeds volk toe en binnen zat het nog goed vol. En dan had je nog spijt dat je om dat uur doormoest want ook al was de muziek de hele nacht goed, vanaf 6u werd ie pas echt subliem. Waar vind je dat nog?
Dat filegedoe was idd echt wel de max - zeker als ge die mensen zag gluren naar die paar begaaide koppen in de auto, die vaak nog zaten te shaken :lol:
En idd, de muziek was subliem en ongeevenaard - zelfs als fervente caratganger kan ik niet ontkennen dat de beste muziek in extreme werd gedraaid. Ik heb extreme leren kennen via een meisje dat ik had leren kennen in carat - toen we een paar weken met elkaar optrokken, zei ze me dat we es ne keer naar extreme moesten gaan op een maandag, ik zou er geen spijt van krijgen ... Blij dat ik toen geluisterd heb, mijn 1e extreme nacht was de aanloop naar vele, en elke keer was t prijs , sublieme muziek en ontzettend uitnodigende sfeer ook, je hoorde het volk altijd al juichen als je de parking opdraaide, tijdens een climax van zowat elke plaat. Eerlijkheidshalve moet ik ook wel toegeven dat toen ze zei dat ik er geen spijt van ging krijgen, ze vooral bedoelde wat er allemaal gebeurd is toen we terug naar huis gingen :lol: das ook iets wat ik nooit zal vergeten :mrgreen:
snoeper... :mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Extreme

Bericht door svandamme »

niks file voor ons, we waren nog geeneens 18, gingen de maandag op dinsdag, uiteraard brossen.
En op de trein zitten met een smoel waarmee de conducteur meteen wist hoe laat het was.

Maar ik ken het file verhaal, maar dan van de Rocca , dan de Kennedy tunnel uitkomen met weinig verkeer, en op de tegenrichting een 4-5 km file te zien kruipen :D
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Extreme

Bericht door rizzo> »

Onder de schoolgaande jeugd werd er in die tijd toch wel geregeld al 'ns gebrost om op zondag naar La Rocca te gaan of op maandag naar Carat en Balmoral. De echt coolen gingen dan helemaal loved up van de pillen 's anderendaags de school binnen al of niet met een flinke lijn speed erbij om de dag door te komen (zelfs in 't ASO). 'k ken iemand die op woensdag indertijd naar de Mad Club ging. Ben eigenlijk benieuwd of de jeugd zich daar tegenwoordig nog mee bezighoudt.

Wat ik ook al 'ns durfde doen tijdens de week was vroeg uit m'n bed kruipen om dan op soirées die in de week doorgingen 's ochtends toe te komen en dan toch nog even te feesten vooraleer naar school te gaan. Ja, ja *jeugdsentiment*
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: Extreme

Bericht door svandamme »

ik mijn eerste medicijn zelfs op school gepakt...

- moet da eens proberen
* huh? das ne tember met een zonneke op? ge zijt aan 't zevern
- nee serieus, 't is de max
* geef ier.

...

* da doe niks

....

* weeeeeeeeeeeeee
- Vandamme, ga NU op uw plek zitten !
* WEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee


dat was een interessante dag.
Club Owner
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 apr 2008, 18:41

Re: Extreme

Bericht door rizzo> »

Bwa, 'k zal er maar ook 'ns een anekdote van mezelf tegenaan gooien.

'k Heb ooit 'ns een vakantiejob gedaan en het liefje van de lokale cokedealer alias meest beruchte crapuul uit de streek werkte daar toevallig ook als vakantiejob. Echt een zeer knap ding, 16 jaar en al ongeveer alles naar binnengewerkt gekregen wat er op gebied van dope circuleerde, jongvolwassen. Die gast was 10 jaar ouder dan haar en ze deed die zijn hele huishouden. Die kerel was zeer agressief, voortdurend paranoïde en superjaloers.

Bon, om een of andere reden kon die griet het goed met mij vinden. Iets gaan drinken, op hare vriend zijne nintendo spelen als hij er niet was etc. 'k Had met die kerel in het verleden als 'ns over iets banaal gediscussieerd en we kenden elkaar van ziens en van gemeenschappelijke kennissen.

Hij kwam haar geregeld al 'ns ophalen, op een keer was dat niet het geval en ze vroeg me na heel lang wachten om haar met mijn brommer weg te doen. Geen probleem. Halverwege komen we hem tegen, hij vertrouwt het zaakje niet en we discuteren een beetje over een aantal dingen kwestie dat hij de situatie en mezelf kon inschatten, geen probleem zonder een paar lappen gekregen te hebben daar weggeraakt. Al een prestatie op zich.

Maandagavond, keigoed weer terrasje doen, veel volk verzamelt om naar Extreme te gaan. Supernachtje. 'k Ga naar de toiletten, wie zie ik naast mij staan... 'k vraag: hoe is 't met X. Ik zie hem kijken en weet meteen hoe laat het is... aan de pissijn links van mij stond plots een van zijn copains en achter mij stond er ook eentje. Hij zegt "wie X"... aï aï aï, problemen. Ik doen den uitleg, hij vraagt aan de kerel links aan mij "kende gij X". Nee. nog een beetje zitten keuvelen, het kalmeerde wat maar ik vreesde nog steeds enkele meppen. We stonden daar zeker 10 min. Vraagt hij opeens aan mij "hedde gij soms tripkes?". Op dat moment wist 'k ze zijn hier om te feesten en niet op bagarre te zoeken. "Nee" en heel de zaak keerde finaal om. "Zeg, hedde gij soms 20 fr. voor de toiletmadame." (als de eerste de beste schooier, die had altijd minstens 150.000 fr. cash op zak). Den deze "Nee!" maar op een manier dat de rollen omgekeerd waren en hij droop af.

Later heeft hij altijd steeds zeer vriendelijk goeiedag gezegd en 'k heb hem 'ns een situatie laten oplossen voor een paar schoolkameraden die iets te onnozel waren geweest.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Extreme

Bericht door Lestat »

svandamme schreef:ik mijn eerste medicijn zelfs op school gepakt...

- moet da eens proberen
* huh? das ne tember met een zonneke op? ge zijt aan 't zevern
- nee serieus, 't is de max
* geef ier.

...

* da doe niks

....

* weeeeeeeeeeeeee
- Vandamme, ga NU op uw plek zitten !
* WEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeee


dat was een interessante dag.
mwhoeha - op school heb ik t nooit gedaan gehad, simpele reden : t bestond toen nog niet (of beter gezegd, t was nog niet verkrijgbaar hier) maar t lijkt me wel kicken zo'n tripke in de klas :lol:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 aug 2008, 19:52

Re: Extreme

Bericht door benne9 »

meester , hij slikt weer !! :bounce: :bounce: :bounce:
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Extreme

Bericht door KingsBoy »

die buitenwipper van Extreme is gisteren op "De slimste mens ter wereld' gekomen :roll:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Extreme

Bericht door quincy »

De welke? Want er zijn er meerdere ..
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Extreme

Bericht door KingsBoy »

de bekendste, die bruine kickbox kampioen met een weinig haarstukje van voor op zijn hoofd
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten