Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Extreme

Bericht door Sunreezer »

Laatst gewijzigd door Sunreezer op 25 feb 2008, 14:17, 4 keer totaal gewijzigd.
Richman

Bericht door Richman »

Das eigenlijk een goeie vraag, ik weet nu niet meer of ik er ooit de zaterdag ben geweest, dat zal een lastige denkopdracht worden hoor, wie er toen droei?


:oops:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Draaide phi phi daar ook niet op zaterdagen? Kheb ook gehoord dat YDR daar nog zou gedraaid hebben en Cosmo ook maar kben het niet zeker.
Laatst gewijzigd door Sunreezer op 09 sep 2004, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Josjie

Bericht door Josjie »

Toevallig zijn 2 van de zaterdagresidents die tot op het laatste erbij waren 2 vrienden van mij: Quincy en Ben.Milo.

Alsde iets over de zaterdagen wilt weten... zulde moeten wachten tot wanneer da quincy terug is van ibiza
DJ Fixx

Bericht door DJ Fixx »

Kheb thuis nog een tape liggen van DJ Franky Kloeck uit de tijd dat hij 's zaterdags resident was in den Extreme samen met Yves De Ruyter.
Heel in het begin waren Frank Zolex en The Fly er residents op zaterdag als ik me ni vergis.
Elkewelke

Bericht door Elkewelke »

de zaterdagen

zo heb ik extreme leren kennen (voor de legendary monday's)

De Fly die was er zeker in het begin bij maar van deze periode week ik weinig....;was ook meer de bonzai "jump" periode dacht ik
samen met Bounthyhunter neje?

maar de zaterdagen waren volgens mij toch het meest gekend door
TOM, die heeft samen met phiphi de compilatie cd samengesteld
CD1: Tom CD2: PhiPhi
enja die was ook goe ! TRANCE speelt die nu nog in de Versus?

na Tom is Yves Deruyter & Franky Cloeck, 1 j denk ik, komen draaien op zaterdag.
Tot velen wie Yves Deruyter een mindere dj vinden, wel in Extreme speelde hij wel super ! (daarna vond ik hem ook veeel minder)

Daarna...mmm ik dacht zelfs Looney Tune en er was zelfs sprake van Peter Hoogland (kent iemand die loser nog?) :shock:

nadien idd PhiPhi & Peter Novak......;de monday residents ook op zaterdag......;nooit naartoegeweest :oops:

en dan ja.........de laatste 2 ? maanden: Quincy & Ben Milo
en die trokken toen met hun zaterdagen zelfs meer volk als op maandag

Velen vergeten ook dat Extreme ook op vrijdag open was (toch de eerste jaren)

en er af en toe speciale avonden waren: elk jaar een enorm feest:: de verjaardagsnachten van Bonzai

DJ's die er vooral in de beginjaren speelden:= Bounthyhunter, Zolex , Franky Jones, Marco Bailey, Lisa n lLisa, ....
Gast

Bericht door Gast »

de zaterdagen, tja was altijd kalmkes he.
benny zijn feestjes ben ik nog geweest.
een paar keer naar de gewone avonden met tom.

ze kregen het daar niet zo in gang op ne zaterdag.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

't ligt hier juist een tape'ke op van Tom in Extreme,
aan de muziek zal het toch niet gelegen hebben.
Josjie

Bericht door Josjie »

Ik organiseer dit weekend een feestje met 2 dj's die er tot de laatste dag bijwaren in den extreme. Den enen draait zijn grief van vroeger, en den anderen naar wat ze nu gevolueerd zijn... Ben.Milo en Quincy :-)
quincy

Bericht door quincy »

Extreme ook eerst leren kennen omwille van hun zaterdagen, toen Kurt er manager was liepen die zaterdagen zeer vlot, tijd toen Tom er resident was. Nadien een opflakkering met YDR & Franky Kloeck achter de decks, maar na verloop van tijd daalde het bezoekersaantal enorm :cry: Ik en ook Ben Milo organiseerden er op regelmatige basis feestjes (denk periode 97-99) Nadien hebben we er samen nog enkele maanden resident geweest, spijtig genoeg ging de huurder (NV Extreme) uiteindelijk toch nog faïlliet, vooral te wijten door het wanbeleid van de laatste jaren...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Vanavond ga ik daar normaal passeren, brrr gaat raar doen denk ik, als het mogelijk es trek ik wat foto's als het niet te donker is 8)
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Deze weergevonden, is normaal niet de officieele, maar toch, doe het terugdenken aan goede tijden :)

:arrow: http://users.pandora.be/dancing.extreme/
Josjie

Bericht door Josjie »

dat is de website van elkewelke vanop partyguide...
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Da weten we dan ook al weer :)
Mike Vee

Bericht door Mike Vee »

Club 11 schreef:Deze weergevonden, is normaal niet de officieele, maar toch, doe het terugdenken aan goede tijden :)

:arrow: http://users.pandora.be/dancing.extreme/
mja, staat niet echt veel op, foto's komen uit een move-x clubguide, en de meeste flyers komen uit dezelfde korte periode 2000 ofzo (heb die ook nog ergens liggen). Goede tijden waren dat toch niet voor de zaterdagen, elke maand wel een poging om een nieuw zaterdags concept te starten.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast