Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

De zaterdagen messchien niet, maar de maandagen wel, er waren wel periodes dat de zaterdagen ook dik in orde waren :), geloof me
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Mike Vee schreef:
Club 11 schreef:Deze weergevonden, is normaal niet de officieele, maar toch, doe het terugdenken aan goede tijden :)

:arrow: http://users.pandora.be/dancing.extreme/
mja, staat niet echt veel op, foto's komen uit een move-x clubguide, en de meeste flyers komen uit dezelfde korte periode 2000 ofzo (heb die ook nog ergens liggen). Goede tijden waren dat toch niet voor de zaterdagen, elke maand wel een poging om een nieuw zaterdags concept te starten.
mja dat was ook maar een heel bescheiden poging om toch iets op het net te zetten he leve frontpage :lol: is btw nooit ge-updated :-)

in die periode waren de zaterdagen idd om zeep....de maandagen daarentegen.........
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Toch mooie poging :lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

waarom is de zaterdag daar zo beginnen slabakken?om da tom daar weggegaan is?ooit eens geweest de zaterdag met tom en da was vollebak ze
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Ja jongens, daarnet nog eens langs den extreme gepasseerd, had het wel even lastig, ben zelfs even uitgestapt, ......even terugdenken aan de oude goede tijden , man man, wat een avonden, langs de voorkant hangt het logo er nog op maar op de zijkant is het wel weg, amai amai , ben er nog stil van :shock:
Josjie

Bericht door Josjie »

als het u kan troosten, heb daarjust fototje gevonden van het zwembad. Alsk het van mijn laptop naar hier krijg zalk het posten :-)
Richman

Bericht door Richman »

Club 11 schreef:Ja jongens, daarnet nog eens langs den extreme gepasseerd, had het wel even lastig, ben zelfs even uitgestapt, ......even terugdenken aan de oude goede tijden , man man, wat een avonden, langs de voorkant hangt het logo er nog op maar op de zijkant is het wel weg, amai amai , ben er nog stil van :shock:
Da moet echt heel raar doen als je da zo ziet, ik mag er eigenlijk niet aan denken!!!

:(
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

ja Richman, maatje, het doet maar heel raar hoor, maja wat kunnen we eraan doen, nikske :cry:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

hetzelfde met de ruines van atv en axiome vroeger,ne mens zou voor minder wa stenen oprapen voor in z'n schouw te zetten :lol:
Josjie

Bericht door Josjie »

em is daar weer met z'n schouw zenne :P
Richman

Bericht door Richman »

Dat is precies een museum bij hem thuis!

Nee ik weet het meneer Cloud is amateur-geoloog!

:lol:
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja lach maar...ooit is da nog geld waard :lol: :wink:
Richman

Bericht door Richman »

In your dreams!!!
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

dromen of nie binnenkort verhuis ik en die stenen en dergelijke krijgen weer een schoon plaatske :)
Richman

Bericht door Richman »

In een vitrine met naamkaartjes en al :lol:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten