Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

elkewelke schreef:
Mroizo schreef:ik had er thans ook graag bij willen zijn toen den extrem nog open was,maja,t was altijd op maandag da men kameraden gingen en k moest altijd nr die fucking school den dag erna :evil: :evil: greetz 8)

seg gij zijt ook wel ne grappige gast, in een andere topic onder extreme zegt ge dat zoiets als extreme nooit terug komt en dat nu alles kl*te is..
maar nu zegt ge hier dat ge er nooit geraakt zijt
efkes serieus blijven he :roll:

ik herhaal: er zijn wel degelijk af en toe nog goeie party's, ge moet ze alleen wel willen zoeken en bezoeken :twisted:
hehe, ge begrijpt mij mss verkeerd ... :roll: ik ben er ook inderdaad nooit geraakt, maar mag ik dan ni zeggen dat tijden van extreme nooit meer terugkomen ,hehe ,ik zeg dat over de meeste oude discotheken , ge begrijpt mij gewoon verkeerd ... ma kom,boeie ... :roll:
Richman

Re: Yuw

Bericht door Richman »

elkewelke schreef:
Mroizo schreef:ik had er thans ook graag bij willen zijn toen den extrem nog open was,maja,t was altijd op maandag da men kameraden gingen en k moest altijd nr die fucking school den dag erna :evil: :evil: greetz 8)

seg gij zijt ook wel ne grappige gast, in een andere topic onder extreme zegt ge dat zoiets als extreme nooit terug komt en dat nu alles kl*te is..
maar nu zegt ge hier dat ge er nooit geraakt zijt
efkes serieus blijven he :roll:

ik herhaal: er zijn wel degelijk af en toe nog goeie party's, ge moet ze alleen wel willen zoeken en bezoeken :twisted:
Goe gedaan elke!

8)
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

ben ook nog in extreme geweest ton YDR daar draaide de zaterdag. Was wel weinig volk toen, ne man of 50 denk ik, wel schoone dancing vanbinnen, qua interieur (veel spiegels), en overal van die witte grote beelden.
Mroizo

Re: Yuw

Bericht door Mroizo »

Richman schreef:
elkewelke schreef:
Mroizo schreef:ik had er thans ook graag bij willen zijn toen den extrem nog open was,maja,t was altijd op maandag da men kameraden gingen en k moest altijd nr die fucking school den dag erna :evil: :evil: greetz 8)

seg gij zijt ook wel ne grappige gast, in een andere topic onder extreme zegt ge dat zoiets als extreme nooit terug komt en dat nu alles kl*te is..
maar nu zegt ge hier dat ge er nooit geraakt zijt
efkes serieus blijven he :roll:

ik herhaal: er zijn wel degelijk af en toe nog goeie party's, ge moet ze alleen wel willen zoeken en bezoeken :twisted:
Goe gedaan elke!

8)
:roll: :roll: ik reageer nog altijd op wat ik wil e ... zoals k al zei in een PM , in u 800 .... berichten staan ook een heel hoop onnuttige dingen, maar kom, ik ga mich geen moeite doen om te reageren op mensen die niks kunne verdragen :roll:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

We zijn weer maandag :P , en nog iedere keer denk ik aan die legendarische maandagen :twisted: , raar he, kan het ook niet helpen :cry:
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

ik was hier net een tapeke ah rippen van met kerstmis 01 en ik herinner mij ineens nog een vrij grappige gebeurtenis.

Ik moest naar t'wc. Terwijl dak daar sta aan te schuiven zie ik daar ne mega scheve gast binnen strompelen. Hij moest dringend pissen. Hij loopt vrij gehaast naar die pot en ineens strompeld m nen halve meter voor de pot en valt die recht met zijn gezicht in de pot. :lol: Hij blijft zo ff versuft liggen, krabbelt terug recht en doet alsof er niets gebeurd was. Ni gewoon!!

(Ik denk dat trouwens één van de laatste keren was dat den boven open was. Was er toen nog iemand van hier?)
Richman

Bericht door Richman »

LOL

Tja waar was de tijd dat de extreme beneden en boven open waren? Dan alleen nog voor speciale avonden Phi-Phi's en extreme's birthdayparty's en zelfs daarna niet meer voor dat!

Jammer hoor!

:(
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Ja, spijtige zaak idd. Ik vond dat den boven een totaal ander beeld gaf aan extreme. (het moordende trapje om er te geraken :wink: , die marmere toestanden boven,...) Tja, als de keet maar half vol zit. De laaste maandagen zat er soms zelfs maar 100 man binnen.
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Hoe komt het eigenlijk dat er daar nog maar zo weinig volk zat?
Elite Club Owner
Berichten: 1289
Lid geworden op: 29 jan 2005, 17:27
Locatie: Mechelen!

Bericht door Trab »

Daar kan ik je niet echt een antwoord opgeven. Maar ik ben er t voorlaatste weekend nog geweest en toen was er echt weinig volk. Miss was het juist een slecht moment. T was miss omdat ze de week ervoor iedereen zijn nummerplaat op de parking waren komen opschrijven. Ze hebben daarna controle hadden gedaan op beide kanten van de baan en iedereen die er was in extreme hebben ze toen tegengehouden.

Het is ook normaal dat je op maandag ni zoveel volk trekt, in een normale weekdag dan he.
Josjie

Bericht door Josjie »

volgens mijn bronnen zat daar de zaterdag toenda quincy en ben.milo er resident waren opt einde meer volk dan de maandag...
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 apr 2005, 22:52

Bericht door sector »

heel in het begin was Extreme geen meevaller, weinig volk, muziek was nog niet echt doorgekomen... dan is de bonzai periode aangebroken en is de keet ontploft!!! die periode was de cherrymoon ook gesloten en kwam er een groot deel van de cherry moon naar extreme... was grappig zicht... de vaste extreme gangers met hun bonzai pulleke met extreme op (heb ze jammer genoeg niet meer), en daar de mannen van de cherry met hun zwarte cherry moon pullekes bij... wat een verbroedering was dat!!! heerlijk om mee te maken! :D

dan is er de periode geweest met tom lecqlerc op zaterdag... in die periode is het met veel ups en downs geweest... (wat niet aan hem te wijten was!!!) een zekere periode was het daar stampvol en dan is er een lange periode geweest dat de zaterdagen praktisch geen volk lokten...

extreme is ook op vrijdag en (jawel) ook op zondag open geweest... extreme on sundays (met gulden lidkaarten als ik het me goed herinner)... maar de zondagen zijn redelijk snel afgevoerd geweest meen ik me te herinneren...

en natuurlijk phiphi zijn maandagen die iedereen wel kent... heb zelf geweten dat er spanjaarden naartoe kwamen... vanuit spanje, jawel :D
de maandagen lokten een ander publiek dan de zaterdagen, minder mainstream...

met het zwembad erbij zijn er hilarische momenten geweest: ik herinner me ne maat die helemaal scheef zat, de buitenwippers hadden ni beter gevonden van hem in het zwembad te smijten...
of het bomalarm... ook om nooit te vergeten :D

de laatste periode (rond herfst 2001 denk ik) was het niet meer wat het was; hoop en al 150 man... iedereen wist dat extreme op zen laatste dagen liep... ik herinner me de laatste keer dat er maar een 50tal mensen waren... (zaterdag é)... ben er nadien nooit meer binnen geweest :cry: en dan kwam het bericht dat extreme zen deuren sloot en we wisten bijna zeker dat het definitief was...
en elke keer ik er voorbij rijd denk ik nog aan sommige momenten... en ja, dan doet het pijn om dat gebouw zo te zien aftakelen... :cry:

maar de goei herinneringen blijven, net als de goei setjes... :D
Club Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 10 apr 2005, 12:24
Locatie: neerpelt

Bericht door eldivino »

Club 11 schreef:Deze weergevonden, is normaal niet de officieele, maar toch, doe het terugdenken aan goede tijden :)

:arrow: http://users.pandora.be/dancing.extreme/
whow, bij guest dj's staan ondermeer Sasha en Paul van Dyck da wist ik nie dat die daar ooit gespeeld hebben... manman da moet een feesje geweest zijn!!!

grtz
mi vario es primeiro
davo

Bericht door davo »

op het einde stond de verwarming zelf af en twas buiten super koud :-(

dik spijtig was de beste keet van belgie...
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

eldivino schreef:
Club 11 schreef:Deze weergevonden, is normaal niet de officieele, maar toch, doe het terugdenken aan goede tijden :)

:arrow: http://users.pandora.be/dancing.extreme/
whow, bij guest dj's staan ondermeer Sasha en Paul van Dyck da wist ik nie dat die daar ooit gespeeld hebben... manman da moet een feesje geweest zijn!!!

grtz

correctie op mijn eigen gegevensverspreiding

het was sasha collison.......niet DE sasha (ik ben dit zelf ook maar recent te weten gekomen)
maar ik kan u wel zeggen dat dienen gast wel degelijk DE sasha stijl draaide


paul van dyk is er idd geweest tevens als john digweed, cass, danny howells,...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast