Extreme

Het forum van Extreme in Affligem
keskondisco

Re: extreme

Bericht door keskondisco »

ProgressNation schreef:ja zelfs peter hoogland (in zijn land van hoogland periode) en looney tune hebben er een tijdje op zaterdag gezeten, dat het dan verkeerd afloopt is geen wonder ...
Das juist, ben daar op ne zaterdag ne keer beland en het was Looney Tune...als er 10 man zat, zal het veel geweest zijn.
Ne mens zou voor minder beginnen slikken :lol:
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

over looney tune wordt er ook veel gezeverd maar zo slecht was die gast nu ook weer ni, hij had wel talent zenne maar ja...

waar hangt die nu eigenlijk uit?
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Dak het begod niet weet, wat hij heden ten dage doet :shock:
Josjie

Bericht door Josjie »

kzalt keer vragen aan zijn neef...
Da's één van de twee helften van Les Mecs Eclectics
een dj-duo dat in Gent momenteel hoge toppen scheert
(met recht en rede)
Josjie

Bericht door Josjie »

owkey,
juist gevraagd aan zijn neef
ma die weet er even weinig van als gij...
keskondisco

Bericht door keskondisco »

Josjie schreef:owkey,
juist gevraagd aan zijn neef
ma die weet er even weinig van als gij...
Familieeeeeee :lol:
Ze zijn niet meer wat ze geweest zijn!
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Tja familie, mijn familie zitten ook heel wat specialkes in :shock: , amai heb er ook al mijn peer met afgezien :twisted:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik ben er 1 keer BIJNA geraakt,maar spijtig genoeg moest ik den dag erna naar school :cry: :cry: en t was nog op ne maandag dat zet mij vroegten om mee te gaan :evil: dus ik heb toen iets gemist denk ik ,aan de verhalen gehoord te hebbe van men kameraden ... grtzz
Pipo

Bericht door Pipo »

Herinnert zich iemand nog de live performances zolas FUTURA en Bleu alphabet? Was echt super, cassetjes zijn zelfs nog bruikbaar om te afteren... Kvraag mij trouwens af wie daar achter zat?
moaner

Bericht door moaner »

ben nog regelmatig geweest op zaterdag toen phiphi er draaide. kwoonde er ook ne minuut van. wat ik er me nog van herinner is dat er alle keren brainchild bij was. :twisted:
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

ik had er thans ook graag bij willen zijn toen den extrem nog open was,maja,t was altijd op maandag da men kameraden gingen en k moest altijd nr die fucking school den dag erna :evil: :evil: greetz 8)
Richman

Bericht door Richman »

Sucks bigtime....

:lol:
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Re: Yuw

Bericht door elkewelke »

Mroizo schreef:ik had er thans ook graag bij willen zijn toen den extrem nog open was,maja,t was altijd op maandag da men kameraden gingen en k moest altijd nr die fucking school den dag erna :evil: :evil: greetz 8)

seg gij zijt ook wel ne grappige gast, in een andere topic onder extreme zegt ge dat zoiets als extreme nooit terug komt en dat nu alles kl*te is..
maar nu zegt ge hier dat ge er nooit geraakt zijt
efkes serieus blijven he :roll:

ik herhaal: er zijn wel degelijk af en toe nog goeie party's, ge moet ze alleen wel willen zoeken en bezoeken :twisted:
Josjie

Bericht door Josjie »

en raar maar waar komen wij elkaar daar nog af en toe keer op tegen hé elkewelke :-)
Club Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:20

Bericht door elkewelke »

Josjie schreef:en raar maar waar komen wij elkaar daar nog af en toe keer op tegen hé elkewelke :-)
idd 8)
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten