hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Ben je iets leuks tegengekomen op het internet?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door emotionslover »

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GUL2N27O5" onclick="window.open(this.href);return false;

Containerbedrijf dumpt afval in voortuin
Zaakvoerder neemt weerwraak voor onbetaalde factuur


GERAARDSBERGEN - Omdat hij een factuur van vorig jaar nog niet betaald had, heeft een containerbedrijf vier ton restafval gedumpt in de voortuin van Peter Geerinckx (48). De man is verbouwereerd en diende klacht in bij de politie. Het containerbedrijf is zich van geen kwaad bewust. Wim De Smet en Eddy Vuylsteke

Twee grote bergen puinafval, propvolle huisvuilzakken, matrassen en autobanden vullen sinds gisteren het voortuintje van Peter Geerinckx uit Geraardsbergen. In augustus vorig jaar huurde hij een afvalcontainer bij het lokale bedrijf M&V om de rommel in en rond zijn huis op te ruimen. 'Ik huurde een container omdat ik geen wagen heb en niet zelf naar het containerpark kan rijden', vertelt hij. 'Het bedrijf kwam de volle container ophalen en stuurde me ook een factuur van 940 euro. Omdat ik nog schulden heb uit het verleden, word ik begeleid door het OCMW. Daar stelde men voor om maandelijks 100 euro af te betalen. Maar daar was de baas van het containerbedrijf blijkbaar niet mee gediend.'

Kringloopwinkel

Peter Geerinckx werkt als klusjesman in de plaatselijke kringloopwinkel. 'De man van M&V was me op mijn werk al komen opzoeken omdat ik nog maar 200 euro had afbetaald', vervolgt hij. 'Uiteindelijk moest ik een bestelbon tekenen zodat ik de hoeveelheid afval die nog niet betaald was, terug moest nemen. Hij garandeerde me dat hij alleen hout en plastiek zou brengen. Dat hout kon ik nog in stukjes zagen en in mijn houtkacheltje steken. Maar toen ik die berg restafval zag liggen, werd ik niet goed. Dat was niet de afspraak. Pure pesterij is het! Ik ben er het hart van in en heb klacht ingediend bij de politie.'

Zaakvoerder Jurgen Van den Brempt (35) van M&V Containers is niet echt onder de indruk. 'Dit spelletje duurt nu al negen maanden', luidt het. 'Ik begrijp wel dat hij het moeilijk heeft, maar we wachten al lang genoeg op onze centen. Een kei kan je niet stropen. Als ik al onze achterstallige facturen samen tel, kan ik morgen een nieuw appartement kopen. Ik hoop trouwens dat veel andere ondernemers ons voorbeeld straks volgen. Toen die man vorige winter in de miserie zat, hebben we hem trouwens een gratis lading houten balkjes gebracht om op te stoken.'

Dat Peter Geerinckx klacht indiende bij de politie, deert de containerbaas niet: 'Mijnheer Geerinckx heeft zelf een formulier ondertekend waarin hij akkoord gaat met het terugstorten van afval. We hebben de transportkosten zelfs nog laten vallen.'
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door pascal78 »

onder het mom een foto zegt meer..

Afbeelding

heb het maar voor depri dan zenne..
ma me de miserie van een ander kunde al wel is lache :tongue:

tja, rare vent ook..
ge zie toch eerst is na hoeveel da iet kost, voor dat je het besteld?

ale ikke toch
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door emotionslover »

daar zeg je het!!!! jij weet da!!! en ik weet da!!!! maar hij niet!!!!! :mrgreen: :mrgreen:
kom het maar tegen!!!!! zal sebiet mijn factuur voor het legen van de beerput maar betalen zekers???????? :afro: :afro:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door ThaMan »

Da zijn sociale gevallen die niet met geld kunnen omgaan... Kerel word door OCMW geleid en dan nog een container laten komen die 940€ kost ? :scratch:
Een GSM met het duurste abbo en een flatscreen van 5meter zullen ze wel hebben, maar iets degelijks te eten of een broek aan hun gat daar hebben ze nooit geld voor, dat is typisch !
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door Nostalgie90 »

Tsjah en t'zijn zo'n figuren die dan in de gazetten staan voor te reklameren.
In het huurhuis naast mij hebben ook zo'n ocmw koppel gezeten.
Zo van die mensen die om de haverklap van adres veranderen en gebakken lucht verkopen.

- huur niet betaald
- poort na uitzetting door huisbaas komen ontvreemden
- + 20 schuldeisers met een totale schuld van 40000€
- wel playstation en belgacom tv etc...
- kippen doodgemept en op composthoop gesmeten

Ondertussen nog eens tegengekomen en zij was voor derde keer zwanger, dus das minder loonbeslag of zelfs geen? (moet ik nog eens opzoeken)
Dan in t'lokale gazetteke gaan staan als jeugdtrainer die door de voetbalclub op handen gedragen werd, ge moet maar durven en voor niets verlegen zijn.

Nu ne container huren t'verstand moet ge hebben dat ge daar niet met 100€ vanafkomt, wss iemand die dacht dat hij weer met niks te doen zijn kot kon proper maken.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door pooley »

Das precies wel een gouden container. Onze container; 12 m³, 1 week laten staab en gevuld met gemengd afval: €320
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde factuur

Bericht door emotionslover »

hehe!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde fac

Bericht door Nostalgie90 »

320€ is wel goedkoop voor gemengd afval, bij welke was dit dan?
K'heb vorige zomer ene van intercommunale laten komen voor een dikke 16 ton steen en zand was 422€
De verplaatsingen tillen door, das al 80€ alleen voor af te zetten.

Maar ja die mannen zien niet naar de prijs als er maar ne container staat, die betalen toch niet.
Elite Club Member
Berichten: 466
Lid geworden op: 04 jul 2006, 22:45

Re: hahaha! zaakvoerder neemt weerwraak op niet betaalde fac

Bericht door pooley »

Hier int dorp.
Kzen mis, tis 380 btw in, gemengd, 1 week, 10m³
bij amarco in beersel, €310 voor ne 12 m³ alleen hout; feitelijk ne veel grotere gekregen, ik dacht 18m³, al een chance want we hebben er 2 gevuld :-)

Ik had er toen 6 opgebeld, dat ging van 310 tot soms zelf 500 ...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast