10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Het party forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door djginod »

Omdat je kingsboy heet zeker :?

:cheers:

Nee, was een leuk feestje toen !


En met alleen maar DJ's van hier, en dan 1 andere Dj zoals vorige keer was een topfeestje toch ?
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door quincy »

Matthias schreef:Ik zou alvast Quincy enorm willen bedanken voor de samenwerking. Een super organisator en prima deejay!
Thanks, was aangenaam samenwerken en een vlotte betaler wat ik enorm kan appreciëren!

Feestje heeft uiteindelijk nog tot bijna 7 uur geduurd :-)
Club Owner
Berichten: 523
Lid geworden op: 24 nov 2006, 18:38
Locatie: Aalst

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door keimi »

Had die avond ook naar een ander feestje willen gaan maar vanaf ik wist dat er een LC feestje was toch resoluut hiervoor gekozen. Jammer dat er niet echt veel volk van het forum was (toch bij mijn weten), Bonny van ver overgekomen en de vertrouwelijke Extreme garde was er al dus cava nog, ik amuseer me wel :)

Laat toegekomen en laat vertrokken... Fred Nasen cava maar kon me niet bekoren en heb meer staan praten en opwarmen tot Youri begon. Dan iets niet echt abnormaal misschien... beide Cherry Moon roots waarschijnlijk... DJ Youri wel nooit echt veel weten spelen aangezien ik van eind '93 tot half '95 tot 99% toe van de weekends wel in CM zat en Dave Davis en Youri er later begonnen. (DEG, Stefaan, The Fly, Yves De Ruyter, Frankie Kloeck, Frank Struyf). Zonder te beseffen dat hij begonnen was, 2 platen verder en de spirit zat er al in! Resultaat -> mijn doel was niet te vertrekken voor Youri gedaan had! Iets steviger dan wat ik normaal van Extreme gewenst ben, van 89 tot 98, van house en techno, trance en Extreme styled special for LC, ff Rock to the beat tussen en wegens omstandigheden nog verder gespeeld tot het einde. Had die 5-10 jaar vroeger begonnen was ik nog meer tevreden geweest. Een echte DJ met héél wat talent, van mijn part DJ Youri 'all night'! Subliem!!!

Bonn iedereen was naar huis enkel mijn madam en ik nog, Yoeri is dan toch gestopt :)
Wijle naar Aalst afgezakt... voor de 4de keer in men leven naar de Kings, dacht er niemand te kennen maar dat is compleet fout gelopen. Ook daar machtige muziek Van JP, Lena tot een iets te veel stemmekesmuziek, goed voor de vrouwen maar geef mij toch maar wat pit :)

@ Bonny, de "Teaser" - NIET - gespeelde Fred Nasen plaat :mrgreen:
> idd :mrgreen: kon het ff niet hebben toen em die terug wegstak, dacht nu ga ik het nooit weten welke het is... tenzij ge nen Bonny mee hebt :)
http://www.youtube.com/watch?v=h97H5z8WjHY" onclick="window.open(this.href);return false;
(PS : Steve Cop 3h set in Herenthals staat in de agenda, nu gij nog een plekje voorzien zodat we daar achteraf kunnen crashen)

@ Kingsboy : doe dat op vrijdag in Kings en dat komt allemaal dik in orde ^^
> Zou kunnen, heb ik men twijfels over, Extreme moet zeker niet onderdoen, 'ik keer steeds tevreden terug', net als van de GB. Enkel jammer dat er soms minder volk komt maar aan de muziek, personeel of de club zal het niet liggen.

De eerst LC reunie was fenominaal en uniek (toen men 3de keer Kings:) )
In elk geval was dit weer zo'n weekend om niet gauw te vergeten, thanks to Youri!
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door wagonss »

AH!! :cry:
putain j'enrage d'avoir loupé le meeting Legendary Clubs
et il etait sur a 200% que la nuit allait etre de folie
et Youri est toujours d'une excellente regularité, creativite,
originalité, simplicité
et d'une grande amitié :)

jamais il ne m'a decu ! et il a encore de grandes heures de gloire
devant nous de part son jeune age
et il va revenir aux devants de la scene avec de nouvelles collaborations
comme Extreme @ lokeren :cheers:
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Club Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 15 mei 2006, 21:59
Locatie: Louvain/Bxl/Berlin

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door Don Cabron »

Vond het ook spijtig dit te missen, Matthias, mr 'moest' in MusiCafé te Leuven draaien zaterdag!
The Sound of the Underground> http://www.Eargasm.info" onclick="window.open(this.href);return false;
& Let's get Loco @ http://www.KetaLoco.com" onclick="window.open(this.href);return false;!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door Dj Sven Larsson »

Leuk ideetje mss voor een eventueel volgend feestje. Heb hier nog een paar longsleeves liggen waar ik niets mee doe : Cherry Moon, Illusion, Bonzai. Mss kunnen jullie die gebruiken bij een volgende party als decoratie? Ergens omhooghangen rond de dj booth, of tegen een muur.
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door Matthias »

Dj Sven Larsson schreef:Leuk ideetje mss voor een eventueel volgend feestje. Heb hier nog een paar longsleeves liggen waar ik niets mee doe : Cherry Moon, Illusion, Bonzai. Mss kunnen jullie die gebruiken bij een volgende party als decoratie? Ergens omhooghangen rond de dj booth, of tegen een muur.
Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben... ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door KingsBoy »

djginod schreef:Omdat je kingsboy heet zeker :?
neen omdat ik tom noem en omdat we in Kings wél veel volk hadden op het legendaryclubs feestje:
Matthias schreef:Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben... ;)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door Matthias »

KingsBoy schreef:
djginod schreef:Omdat je kingsboy heet zeker :?
neen omdat ik tom noem en omdat we in Kings wél veel volk hadden op het legendaryclubs feestje:
Matthias schreef:Zou inderdaad eventueel een leuk decoratie idee kunnen zijn maar het belangrijkste is dat we de volgende keer toch wel wat volk hebben... ;)
De eerste editie heeft toen inderdaad meer volk getrokken, maar we mogen zeker niet vergeten dat er ook 'tamelijk' wat lokaal volk aanwezig was.
Verder valt het me ook op dat er iets minder 'activiteit' is op het forum. Ik merk dat het aantal actieve bezoekers ook wat gedaald is.
10 april was misschien ook niet de beste datum. Het was paasverlof en er was tamelijk veel concurrentie.

Ik laat het in ieder geval een beetje rusten en we zien wel wat we volgend jaar doen... ;)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door KingsBoy »

ik zou zoiezo voor een club kiezen waar je ook lokaal volk hebt, anders sta je mss met 15 man op de dansvloer (als er al 15 man zou komen vanop dit forum)
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door Matthias »

KingsBoy schreef:ik zou zoiezo voor een club kiezen waar je ook lokaal volk hebt, anders sta je mss met 15 man op de dansvloer (als er al 15 man zou komen vanop dit forum)
Het probleem is ook: locatie. Vorige keer was het Aalst. Nu was het Lokeren. Voor de mensen van de andere kant van België veel te ver natuurlijk. Het zou eigenlijk meer centraal mogen zijn: Antwerpen of het Brusselse. Voor iedereen goed doen lukt natuurlijk nooit, maar iets waar we toch ook misschien wat meer rekening mee moeten houden... :)
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door cherryman »

Locatie was ideaal, tijdstip iets minder, aangezien ik vollop aan het renoveren ben en het de week ervoor al Cherry Easter was, was het vrij moeilijk nog eens buiten te geraken.
Zowel financieël alsook het late uur waarop Youri speelde. Terug in the kings vind ik ook niet meteen dé oplossing, is vorige keer wel gelukt, maar ik denk net als Matthias dat Antwerpen eigenlijk wel de beste oplossing is.
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 14 sep 2007, 16:40

Re: 10.04.10 : LEGENDARY CLUBS presents 'The Second Party'

Bericht door fomas »

cherryman schreef:maar ik denk net als Matthias dat Antwerpen eigenlijk wel de beste oplossing is.
de idee van het jaar!
It's a beautiful day, it's raining and it's cold
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten