Autoschade doorrekenen ?

Werk en vrije tijd
Plaats reactie
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Disco Stu »

De sneeuw heeft mij ook te pakken.
Heb vandaag een accident gehad met mijn auto.
Ben in een S-Bocht rechtdoor gegleden bij het draaien en tegen een tegenligger geknalt.
Het was bij ons in de wijk waar natuurlijk weer niet gestrooid was door de gemeente.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk maar zou ik mijn schade kunnen doorrekenen aan de gemeente omdat er niet gestrooid was ?
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door cherryman »

Al de 2de zo te zien, gisteren bij mij int straat ook ene in de gracht geslipt...
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door emotionslover »

godverdomme!

kom er zot van, kloteland!

mijn madam ook juist geslipt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gelukkig blikschade!!!
is toch een echte schande!!! er was niets gestrooid!!
als de belastingen komen zal ik ook eens NIETS betalen, zal lang duren zekers!!!! Fuckers!!!!!

och ja!!! lang leve België!!!

iedereen veilig op de baan gasten!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door emotionslover »

on topic: zou het niet weten! straks eens mailen naar mijn vrouw haar neef, is makelaar!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door pascal78 »

normaal ni,

maar als ik op uwen trottoir val en iet breek omda er ni gestrooid is, ben jij wel verantwoordelijk

en als je door een put op straat schade hebt, kan je die ook verhalen (maar dan weer enkel als het niet alleen de velg en je band zijn)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Gio »

Hier bij ons in de wijk is't juist van 't zelfde... Als kind is dat winterpret alom, maar eens je met de auto rijdt is 't wel opletten geblazen. Kwam in de week van't dorp en bij het binnenrijden van de wijk, reed ik amper 25 per uur, maar toch bleef ik schoon rechtdoor gaan bij het nemen van de bocht. Gelukkig bleef ik op 'n halve meter van 'n eikenboom stilstaan :D

En nog geen dag later was 't weer van dat... Deze keer juist 't kruispunt dat men moet passeren vooraleer de buurt binnen te rijden. Moest voorrang verlenen dus wederom snelheid van ocharme 20 - 25 per uur, maar niks... Bleef gewoon doorbollen. Uiteraard moest op dat moment er 'n auto passeren, maar gelukkig stopte de auto toch voordat de andere me kruiste...

Anyway, ivm dat verhalen van de schade, ik weet niet hoe 't zit met sneeuw, maar m'n nicht zit zo al jaren in procedure tegen de gemeente owv 'n slippartij over 'n olievlek, die dus niet werd opgekuist door de gemeente... 't lijkt wat gelijkaardig aangezien er niet gestrooid is geweest, maar verder durf ik er me niet over uitspreken... Zoals ik al zei, 't is gebeurd in 2003 en er is nog geen uitspraak over :?
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Disco Stu »

Mja waarschijnlijk zal het wel niet lukken maar ik ga mij toch is goed informeren.
Maar eigenlijk ist een schande.Zoals al gezegd als er iemand voor je deur schade oploopt moet ge wel opdraaien maar als de staat of de gemeente zijn werk ni doet kunde uwe plan trekken.
En ma wegentaks en gemeentebelasting betalen.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door emotionslover »

mijn vrouw haar 'slippertje' was 1200 knotsen!!! :? :?
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Sunreezer »

Ik denk dat de overheid daar nooit of te nooit gaat tussenkomen omdat gij een slippertje hebt gemaakt door de gladheid van de wegen.

Ze vragen ook altijd duidelijk om u rijstijl aan te passen aan de weersomstandigheden, dus als gij vlotjes overal op u normale snelheid blijft rijden wanneer het vriest omdat ge er vanuit gaat dat er toch overal gestrooid is dan is dat eerder u verantwoordelijkheid e.

Als ik een accident heb door aquaplaning ga ik dat ook niet doorrekenen aan de staat omdat ze maar een betere afwatering moesten voorzien op dat stuk weg.
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Disco Stu »

Sunreezer schreef:Ik denk dat de overheid daar nooit of te nooit gaat tussenkomen omdat gij een slippertje hebt gemaakt door de gladheid van de wegen.

Ze vragen ook altijd duidelijk om u rijstijl aan te passen aan de weersomstandigheden, dus als gij vlotjes overal op u normale snelheid blijft rijden wanneer het vriest omdat ge er vanuit gaat dat er toch overal gestrooid is dan is dat eerder u verantwoordelijkheid e.

Als ik een accident heb door aquaplaning ga ik dat ook niet doorrekenen aan de staat omdat ze maar een betere afwatering moesten voorzien op dat stuk weg.
Natuurlijk moet ge u snelheid aanpassen.
En ik ben ook ni stom om bij zo een weer normaal te blijven rijden eh.
Ik heb de bocht tegen 10/15 per uur genomen maar toch ben ik geslipt gewoonweg omdat er helemaal niet gestrooit was.Ook geen klein beetje maar gewoon helemaal niets.
Wat moet ik doen ?
Uitstappen en mijn auto door de bocht duwen ?
Laatst gewijzigd door Disco Stu op 18 feb 2010, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Club Owner
Berichten: 604
Lid geworden op: 23 mar 2007, 01:29

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door Disco Stu »

Een paar straten verder waar die avond de carnaval lichtstoet langs was geweest was natuurlijk wel gestrooit.
Kijk eh aan de ene kant kan ik gerust begrijpen dat ze niet overal continu kunnen strooien.
Wij moeten daar begrip voor hebben maar wie heeft er begrip voor mij ?
Ik heb rond 2500€ schade en mijn verzekering gaat omhoog terwijl ik er niks aan kan doen.
The Dj's take pills too stay awake and play for seven days
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Autoschade doorrekenen ?

Bericht door emotionslover »

das idd dikke pech hebben!!!! hopelijk geen lichamelijke schade.....
fucking Belgium....... :twisted: :twisted: :twisted:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten