Baccardi's terug open?

Het forum van Baccardi's in Eksel
Gio

Bericht door Gio »

J-TEC schreef:Met alle respect voor bacardisboy !
sorry hoor , ik heb moeite om uwen uitleg te ontcijferen....
wa bedoelde met "essers of essres" ???
k'snap u ni ....
Essers is een bouw/logistiek bedrijf... M.a.w. als zij 't opkopen zullen ze 't wel met de grond gelijkmaken en er een appartementsblok op zetten. Ik heb dit geruchtje nog gehoord, maar ja...

Seeing is believing :wink:
Flanelleken

Bericht door Flanelleken »

Nu ist overduidelijk zi ! thanks Gio !
Ik geloof ook niks van da fabeltje....
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

baccardisboy schreef:yo
ik heb met mijn pa gepraat en die zei dat het misschien verkocht is of wel aan een jonge gast die gaat da terug open gooien maar voor 30+ of essers gaat da kopen en als essres da gaat kopen gaat baccardis van de grond :cry: dus ik weet het en als ik nog meer nieuws hoor zal ik het laten weten groetjes baccardisboy :D
das goeie,houd ons zeker op de hoogte dude ... greetz 8)
Elite Club Member
Berichten: 447
Lid geworden op: 10 dec 2004, 19:40

Bericht door Bass »

Essers, transportbedrijf denkk da ie bedoeld :wink:
Gio

Bericht door Gio »

Bassdriver schreef:Essers, transportbedrijf denkk da ie bedoeld :wink:
Logistiek = transport en distributie ... of niet :)
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

yo het is een transportbedrijf groetjes
Gio

Bericht door Gio »

:D Euhm ik denk dat we een beetje off-topic aan't gaan zijn, who cares of Essers nu transport/distributie/bouwbedrijf of zelfs een zelfstandige slager is!

De real question is: Gaat de Baccardi's nu terug open of niet? :D
Mroizo

Bericht door Mroizo »

Gio schreef::D Euhm ik denk dat we een beetje off-topic aan't gaan zijn, who cares of Essers nu transport/distributie/bouwbedrijf of zelfs een zelfstandige slager is!

De real question is: Gaat de Baccardi's nu terug open of niet? :D
ja tis mooi meegenomen dat we nu allemaal weten wat essers eigenlijk is :lol: maar weet toch liever als den baccardi's ooit nog open gaat :?: greetz 8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

Ik heb daarstraks op het werk met de zoon(nie Steven) van de vroegere uitbater en voor het moment nog bezitter van het gebouw gesproken en die wist me te vertelle dat het zo goed als verkocht is.Aan wie wist hij nie te zegge ma het ging naar alle waarschijnlijkheid ofwel 30+ club worden ofwel appartementen en dus niet de terugkeer van de harde tijden :shock: !!
Jammer voor degene wat er nooit geweest zijn ma mijn mening is dat het beste.Zo blijven de vroegere bezoekers met de mooie "memories" want als het terug open zou gaan wordt het nooit meer zo goed als vroeger dat weet je zo al,voorbeelden genoeg en wat blijft er dan nog over van de legende....
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

ik bedoel met transportbedrijf essers :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

pff apartementen,weer een deel eikels wat daar komen wonen of een 30+ kot voor ouwe rotten,man man ... dat ze baccardi's gewoon trg open gooien en regelmatig retro party's organiseren ... zo moet dat :!: greetz 8)
Berichten: 510
Lid geworden op: 30 mar 2005, 00:53

Bericht door funkadelic groovestar »

De kogel is door de kerk :roll: ,Baccardi's is verkocht aan de vroegere mede-eigenaar.Plannen zijn appartementen en dus gaat alles jammergenoeg tegen de vlakte.
Groetjes :D
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

dat had ik wel gedacht ja ... ze moeten ook overal stom appartementen neer plaatsen e :roll: dat ze toch gewoon een oude legende terug open doen ... dan heeft de jeugd van nu ook nog iets ... greetz 8)
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Bericht door Sunreezer »

Ach tegenwoordig zetten ze overal appartementen!
Moderator
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 apr 2005, 21:58
Locatie: waar op het aarde ale ik denk het

Bericht door baccardisboy »

yo iedereen
baccardis gaat nooit meer open want mijn nokel heeft baccardis gekocht
want er mijn nokel gaat er apartementen bouwen :cry:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast