Stationsbuurt @ Ingelmunster

Het forum van de andere legendarische clubs
tom
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 22 nov 2004, 15:27
Locatie: in een of ander donker kot met opzwepende, repetitieve en elektronische muziek

Stationsbuurt @ Ingelmunster

Bericht door tom »

Een danscafe die ik me nog heel goed herriner was de L'amazonia te Ingelmunster!
Ik spreek nu wel over eind jaren '90, er werd daar ook veel afgesproken vooraleer door te gaan naar andere clubs.
Meestal hing daar een stuikerssfeertje :? .
Ook de nek omgedaan door razzia's alhoewel ik niet weet of het nog bestaat.
Legendarisch was het mischien niet echt maar ik heb er toch hele goeie herrineringen aan.

Was de Porsche ook niet gelegen aan het station?


Toedeloe,
The truth is by no means out there, given to us are the data of our consciousness - Albert Einstein.
puree

Bericht door puree »

Joat ! In L'Amazonia draaide dj steven devooght, die nu in de snack in La Bush draait
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

L'Amazonial bestaat nog steeds, en volgens ik hoor van mensen die er onlangs nog geweest zijn, ist nog altijd hetzelfde sfeerke als vroeger :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

nooit geweest en nie van plan ook...
en steven van la bush vind ik maar zo zo alhoewel hij wel succes heeft daar,maar iets te veel hitjes voor mij
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

vroeger regelmatig geweest , zeer gespannen sfeer , goede muziek , de djz van dancing mirror draaiden daar dan , veel drugs enzo

niet meer aan terug denken :oops:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Dj Steven is toch ook de uitbater van de Mirror??? Bestaat dit trouwens nog, de Mirror??
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

denk het nie,een paar jaar terug had cyclone da spel afgehuurd voor een fuif en ze hebben het op 't laatste moeten verzetten
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

ads schreef:Dj Steven is toch ook de uitbater van de Mirror??? Bestaat dit trouwens nog, de Mirror??
uitbater van mirror is steven roose

dj steven is steven devoogdt ofzo
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

cloud schreef:denk het nie,een paar jaar terug had cyclone da spel afgehuurd voor een fuif en ze hebben het op 't laatste moeten verzetten
laura grabb , da was dan op zwarte berg in de kosmos , tof feest da ook , waarde daar ook , en ken je cyclone mss :wink:
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

ads schreef:L'Amazonial bestaat nog steeds, en volgens ik hoor van mensen die er onlangs nog geweest zijn, ist nog altijd hetzelfde sfeerke als vroeger :wink:
is nu veranderd van naam , en niet meer hetzelfde als vroeger , ken paar mensen van ingelmunster die daar vroeger veel geweest zijn en tis nu maar een saaie bedoening , naart schijnt :)
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Heb daar ook redelijk vertoefd op ne vrijdag avond!

8)
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Mé-èM

Bericht door Mé-èM »

dan waart gij diegene waar dak alsan benauwd van had :lol:
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2005, 14:08

Bericht door B.O.U.N.C.E.R. »

Da kan best zijn!

:twisted:
Richman=B.O.U.N.C.E.R.
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

't zal wel zijn da ik cyclone ken...zo'n jaar of 3 terug zat ik vree in mijn "underground" periode met feestjes in de cata,steeple,kosmos,de gilde in heule,de must...
nu doe ik er bijna geen meer
had zowel een voorkeur voor mush,w-sap,prophile,d-fens,st-ethics,black francis,spacid... :wink:
ben zelfs nog naar een break core feestje geweest in het nu r&b foorkraam da shake in kortrijk
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

de steeple, cloud, in Waregem? Geven ze daar nog altijd feestjes? Al lang geleden dak daar nog eens gepasseerd ben. (Vroeger waren daar veel hardrock optredens en fuiven, maar af en toe ook toch wel goeie partytjes) Greetz! :wink:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten