Haiti

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Plaats reactie
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Haiti

Bericht door quincy »

Ok het is erg (blijkbaar want heb het niet echt gevolgd) maar dat Haiti gedoe begint wel serieus op mijn zenuwen te werken, op tv, op de radio, op elke pagina in de krant, ... man, ik zal storten, het is al goed maar laat er mij aub nu 2 minuten over met rust :roll: :roll: :roll: :roll:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Haiti

Bericht door Matthias »

quincy schreef:Ok het is erg (blijkbaar want heb het niet echt gevolgd) maar dat Haiti gedoe begint wel serieus op mijn zenuwen te werken, op tv, op de radio, op elke pagina in de krant, ... man, ik zal storten, het is al goed maar laat er mij aub nu 2 minuten over met rust :roll: :roll: :roll: :roll:
Nen benefiet in Extreme? :mrgreen:

Het is idd erg. En, sorry dat ik het zeg, maar de komende jaren gaan er naar mijn mening naar aardbevingen volgen en zullen er nog dichtbevolkte gebieden geraakt worden. Door een beving of een tsunami.. :?
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Haiti

Bericht door Lestat »

Matthias schreef:
quincy schreef:Ok het is erg (blijkbaar want heb het niet echt gevolgd) maar dat Haiti gedoe begint wel serieus op mijn zenuwen te werken, op tv, op de radio, op elke pagina in de krant, ... man, ik zal storten, het is al goed maar laat er mij aub nu 2 minuten over met rust :roll: :roll: :roll: :roll:
Nen benefiet in Extreme? :mrgreen:

Het is idd erg. En, sorry dat ik het zeg, maar de komende jaren gaan er naar mijn mening naar aardbevingen volgen en zullen er nog dichtbevolkte gebieden geraakt worden. Door een beving of een tsunami.. :?
ook 2012 gekeken zeker ? :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Haiti

Bericht door quincy »

Benefit in Extreme maar tzal recht in mijne zak gaan dan :mrgreen:

idd, er zullen er nog veel volgen en es benieuwd als er hier es een serieuze aardbeving komt of er voor ons dan ook zoveel gedaan zal worden.

bv vorig jaar in Italië, daar hebben ze geen inzameling voor gedaan, die konden hun plan maar trekken.
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Haiti

Bericht door djginod »

In Nederland maken ze er gelijk een spektakel van jewelste van, maar het levert wel leuke dingen op (en veel geld....) : Radio 555, met allemaal DJ's van verschillende radiozenders met elkaar. Zo was het dus gisteravond speciaal daarvoor bij elkaar gekomen: Stenders & van Inkel. Toch wel weer apart. Jaja, met zelfs in het 3e uur zoals vanouds, de minimix van Ben Liebrand. En met een toepasselijk nummer van Phil Collins - Another Day In Paradise.

Jammer dat ikzelf op dat moment in het vliegtuig zat, maar heb het achteraf toch kunnen horen.
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Haiti

Bericht door Lestat »

quincy schreef:Benefit in Extreme maar tzal recht in mijne zak gaan dan :mrgreen:

idd, er zullen er nog veel volgen en es benieuwd als er hier es een serieuze aardbeving komt of er voor ons dan ook zoveel gedaan zal worden.

bv vorig jaar in Italië, daar hebben ze geen inzameling voor gedaan, die konden hun plan maar trekken.
vroeger ni goed opgelet tijdens aardrijkskunde zeker :mrgreen: - zulke aardbevingen kunnen hier geografisch gezien niet voorkomen, wij liggen veel te ver verwijderd van tektonische breuklijnen ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1153
Lid geworden op: 11 jan 2007, 20:28

Re: Haiti

Bericht door quincy »

Lestat schreef:
quincy schreef:Benefit in Extreme maar tzal recht in mijne zak gaan dan :mrgreen:

idd, er zullen er nog veel volgen en es benieuwd als er hier es een serieuze aardbeving komt of er voor ons dan ook zoveel gedaan zal worden.

bv vorig jaar in Italië, daar hebben ze geen inzameling voor gedaan, die konden hun plan maar trekken.
vroeger ni goed opgelet tijdens aardrijkskunde zeker :mrgreen: - zulke aardbevingen kunnen hier geografisch gezien niet voorkomen, wij liggen veel te ver verwijderd van tektonische breuklijnen ;)
maar misschien andere zaken wel en ben er zeker van dat er geen kat voor ons iets zal doen dan ;)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Haiti

Bericht door ThaMan »

En morgen in Japan, overmorgen in Venezuela etc etc... en het geld maar uit de mensen hun zakken kloppen terwijl er van ons belastings geld gestort word. Hoe naïef blijven ze toch...
Denken die nu echt dat die voze Beacourt daar gratis en voor niks zene nikkel gaat afdraaien ? geeft hij een maandloon aan die sukkelaars ? En maar de grote jan uithangen met zijn B-fast team.
Pas op het is erg wat er gebeurt is, maar zijt er maar zeker van dat er hier weer vele corrupte polizeikers rijk van gaan worden en dat de gemiddelde sukkelaar gene euro gaat zien. (Zie de tsunami ramp)

Benefiet "show", De naam alleen al doet mij walgen. Natalia komt er eens een half uurke van hare tijd verdoen en in haar eigen denkt ze, "ben toch blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen" ? En weer trappen we er met allemaal in...

Sterren als Di Caprio, Pitt.. shappoo mijne hoed af dat ze 1milj $ geven! En de rest die daar 75milj $/jaar verdienen, waar zitten die ? Als die allemaal al eens een miljoentje afgeven, dan kunnen ze ons met rust laten met al dat gezever. de Sultan Van Brunei kan heel da spel daar in zijn eentje trouwens oplossen, waar zitten ze ?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Haiti

Bericht door emotionslover »

als ik hele dagen de mensen bij ons het in het ziekenhuis zie.........
zitten ook veel sukkelaars tussen: baby's, kinderen.... is ook slikken!!

en hoeveel van het geld gaat daadwerkelijk naar die mensen....
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Haiti

Bericht door ThaMan »

En maar geven, morgen gaat de benzine weer met 1€ de lucht in en beginnen ze weer met allemaal te klagen... Ik snap er allemaal geen bal meer van !
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten