18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door jeec426 »

ThaMan schreef:weer een rare datum, meeste mensen zijn dan op verlof
en in putteke zomer in een warme club gaan hangen, maak er dan in 1 keer nen outdoor van ;)
Rare datum? Gingde gij vroeger van juni tot september nooit naar Discotheken of wa? In een warme club? 'k heb den indruk dat het binnen altijd even warm is, winter of zomer :)

Waar staat de Franky zijn set eigenlijk?

Wel spijtig dat er dan geen hardcore gespeeld werd. Komt toch altijd terug op de tapes van de Globe
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door djginod »

Op jouw tapes van de globe misschien wel, maar op mijn tapes gelukkig niet :P .... ja, hardcore house alla: Cubic 22; Human Resource; Holy Noise Project !

De laatste jaren is het trouwens in Juli eerder koud, dan heet. April / Mei en September, dat zijn de warme maanden 8)
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door jeec426 »

Ja Gino ni muggenziften e :D :D :D ;) ;)

'k ben hier waarschijnlijk de grootste leek op't forum qua muziek termen vergeleken met al die profs hier. Dus 'k kan iets ni perfect onderbrengen als dub/trance/2step/quickstep/omega-pharma-lotto/minimal/maximal/hardcore/lowcore/servercore/.......

Als ge de Flyers van de globe van vroeger bekijkt staat er wel degelijk hardcore op en op dezen tape ook.

http://www.megaupload.com/?d=XWDMDSHR" onclick="window.open(this.href);return false;

't liedje da speelt om 23 minuten en 53 seconden staat zelfs op de hardcore cd van mystery land van 1994.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door djginod »

Hardcore zegt me helemaal niets natuurlijk, maar het is denk ik dan een plaat van Holographic ? En euh, deze tape, zegt wel 1991, maar dit moet lente / zomer 1992 zijn ! En daarna wordt er al weer heel wat gas terug genomen door het nummer Freedom of Expression te draaien (Vette plaat overigens !) Maar de tape knalt lekker door in ieder geval. Maar in La Rocca draaide men 2 weken geleden ook hardere platen hoor !

Bottom line, je had er gewoon bij moeten zijn :P
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door Stanne »

Datum, warm, koud, binnen, buiten, hardcore,...... zoals Zolex ooit zei: tisnoodnigoe :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=oDYYGC2NAmc" onclick="window.open(this.href);return false;

Alle feesters: proberen aanwezig te zijn zou ik zo zeggen.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door ThaMan »

Typisch Belgisch... tisnoodniegoe, steek het maar op het ouder worden en het feit dat we nu meer verantwoordelijkheids besef hebben. En dan zijn er nog die blijven hangen... :clown:
Anyway voor mij is alles goed, het mag zelfs op de zuidpool doorgaan... ik kan mijne draai er toch niet vinden.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door KingsBoy »

de Globe Reunie zou ergens anders moeten doorgaan, in een donker en duister kot

laRocca is meer voor de snobs en bv's en het schone volk en 3eur / pils en god wat weet ik nog allemaal :roll:
met niet-zo-mooie kledij mag je niet binnen in LR... ow yeah, het Globe gevoel is direct aanwezig aan de ingang :roll:
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door djginod »

Was je er 2 weken geleden bij ???
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door KingsBoy »

als die vraag naar mij toe is: neen, ik was er niet bij omwille van de locatie ;)
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door poehaaaaa »

En ge bent dik verkeerd kerel. De locatie was idd La Rocca, maar het aanwezige volk was allemaal partyvolk zonder snobisme.

Maar ja, er zitten er hier precies toch maar een paar te kakken om te kakken. Excuse my language maar het is zo... :clown:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door Matthias »

poehaaaaa schreef:En ge bent dik verkeerd kerel. De locatie was idd La Rocca, maar het aanwezige volk was allemaal partyvolk zonder snobisme.

Maar ja, er zitten er hier precies toch maar een paar te kakken om te kakken. Excuse my language maar het is zo... :clown:
Ik was den enigste snob want ik had een hemd aan :mrgreen:
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door jeec426 »

poehaaaaa schreef:En ge bent dik verkeerd kerel. De locatie was idd La Rocca, maar het aanwezige volk was allemaal partyvolk zonder snobisme.

Maar ja, er zitten er hier precies toch maar een paar te kakken om te kakken. Excuse my language maar het is zo... :clown:
Ik was wel ni aan't kakken e, 'k vroeg me gewoon af of er harde muziek gedraaid werd.

Anyway, als het in de vakantie is zen ik er normaal zeker bij. Al is't maar voor de Stanne in toom te houden :eye: :eye: :eye:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door KingsBoy »

ThaMan schreef:steek het maar op het ouder worden en het feit dat we nu meer verantwoordelijkheids besef hebben. En dan zijn er nog die blijven hangen... :clown:
couldn't agree more
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door djginod »

KingsBoy schreef:als die vraag naar mij toe is: neen, ik was er niet bij omwille van de locatie ;)
Begrijpelijk, maar toch jammer, want het was een vette party, met heel veel echte (retro) house liefhebbers.
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2010, 22:43

Re: 18.02.10 : Globe Reunie @ La Rocca

Bericht door king of classics »

Voor de échte liefhebbers: chronologische tracklist Dr. Jones (te beluisteren halfweg pag. 5):

B-Sides: Compression
B-Sides: Magic orchestra
Winks: Meditation will manifest
DBX: I'm losing control
Basement Trax: Bang the box
?
?
Yvette: Pump me
Joe Smooth: Promised land
Innercity: Big fun
The Nighttripper: Tone exploitation
Robert Armani: Circus bells
Joey Beltram: Energy flash
Photon Inc.: Generate power
Sadomasy & DJ One: Bodymotion
Mephisto: Euphemia
Teule: Drink on me
Set Up System: Factory
Problem House Vol. 1: Take me there
Cubic 22: Night in motion
Outlander: The vamp
Indo Tribe: Owl
Fortran 5: Heart on the line
Roxanne Shante: Sharp as a knife
101: Rock to the beat
Crash Course In Science: Flying turns
Grauzone: Film 2
Bassheads: Back to the old skool
O.T.Quartet: Hold that sucker down
Lunatic Asylum: The meltdown (a long way to heaven)

Kan er iemand die twee vraagtekens aanvullen a.u.b.?
Good night, ravers! King of Classics.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten