12.02.10 : Retro house te Geel

Het party forum van Legendary Clubs
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

sunsational schreef:
Timpie schreef:
sunsational schreef:'k Heb het op het GS forum ook al verkondigd maar ik wil hier zeker ook bij zijn. Zoals ze al zeiden had den Axion ook wel een coole locatie geweest. Vroeger menig house party (Dance Opera, Technophobia, Festa Belgica, ...) bezocht daar en heb me er altijd heel goed geamuseerd. Altijd met fietske naar daar, door weer en wind als het moest. Daar nu nog eens zo'n feestje meemaken zou me gegarandeerd in een nostalgische toestand brengen. In den Deca in Herentals ook een paar keer geweest maar veel minder als in den Axion.

De zaal is natuurlijk van minder belang, als de muziek goed is en het volk valt mee ben ik natuurlijk content. Ik hoop alleen da ik wa volk mee naar daar krijg want ik ben een van de weinigen in mijn vriendenkring die nog regelmatig discotheken en zo'n feestjes bezoekt.

Ik hoop dat het aan slaat en dan kunnen we misschien volgend jaar den Axion proberen vol te krijgen zodat de nostalgie echt wordt :D
Dan ben ik gegarandeerd van de partij ;).

Ok maar nu ook hé :D
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door sunsational »

Timpie schreef:
sunsational schreef:
Timpie schreef: Ik hoop dat het aan slaat en dan kunnen we misschien volgend jaar den Axion proberen vol te krijgen zodat de nostalgie echt wordt :D
Dan ben ik gegarandeerd van de partij ;).
Ok maar nu ook hé :D
Ik ga da zeker proberen ;). Als ik minstens één iemand mee krijg ben ik daar. Normaal moet er toch minstens één iemand meewillen zou ik denken. Wij zitten trouwens regelmatig vlakbij (Post of Firma) op vrijdagavond.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Lestat »

ThaMan schreef:Zonde dat ze niets meer doen in den Axion, was een ideale locatie voor dit soort evenementen.
idd den axion was wel ideaal, veel uitvalswegen enzo :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Lestat »

Timpie schreef:
Encode schreef:
Nostalgie90 schreef:Hoe noemde die zaal nu ook weer in de Toekomstlaan te Herentals? Decatechnic of zoiets, das ook al even iets anders geworden zeker...
Decatechnic ja. Bestaat nog steeds hoor, is nog altijd een magazijn, maar wordt niet meer gebruikt voor feestjes wegens problemen met brandveiligheid en uiteraard de overlast voor de buurt. Een paar jaar geleden is daar nog een eenmalig reüniefeest doorgegaan, dat moet 2005 geweest zijn.
Ja klopt, ik heb Deca ook gecontacteerd maar daar mocht het niet meer. Als er mensen een knappe locatie weten in de buurt, laat maar weten zou ik zeggen :D
den deca was idd ideaal, menig feestje bijgewoond daar - van een ideale locatie gesproken :cheers: ge zat daar vlak bij carat, illusion, ... en t was vrij veilig voor controles onderweg ook (je kon langs alle kanten binnendoor rijden)

Over deze party : nostalgie alom als ik dit lees, ik ga zeker komen ;) , ik moet vanavond in veerle laakdal zijn voor een personeelsetentje en ga daarna nog es afzakken richting westerlo om daar de nodige medepartygangers te gaan warm maken voor deze party :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 jul 2008, 00:11
Locatie: Geel

Re: 12.02.10 : Retro house te Geel

Bericht door Timpie »

Een industriële locatie zou ideaal zijn hé maar zo moeilijk te vinden. Mocht je er één weten... geef maar een seintje.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten