Music Man Gent stopt ermee

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Music Man Gent stopt ermee

Bericht door lemant »

... als in "is ermee gestopt". Spijtig, ik ben er jarenlang trouwe klant geweest (toegegeven, de voorbije 2 jaar kwam ik er niet meer) en heb er toch het grootste deel van mijn collectie opgebouwd.
Mooie herinneringen, op een donderdagnamiddag kwam je er altijd wel bekenden tegen.

Over de reden moeten we niet uitwijden veronderstel ik, er zijn al genoeg platenzaken op de fles gegaan de laatste tijd, de meesten onder ons zullen de oorzaak wel kennen.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Site Admin
Berichten: 1980
Lid geworden op: 07 sep 2004, 21:28
Favoriete Clubs: Illusion, Extreme

Locatie: Erpe-Mere

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Sunreezer »

Zat er eerlijk gezegd aan te komen é. Werden daar nog veel vinyls verkocht eigenlijk?
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door beatstar »

Jammer zeg... Ben er dit jaar nog geweest...

:(
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door emotionslover »

jammer!!!! :( :(
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Dj Sven Larsson »

Zeker van dat het dicht is? Lees op verschillende fora tegenstrijdige berichten. De ene beweert dat het voorgoed dicht is, de andere dan weer dat hem gewoon verhuist is en hier en daar wordt gesuggereerd dat MM binnen enkele dagen terug wordt opgestart. Vreemd allemaal.
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door lemant »

Dj Sven Larsson schreef:Zeker van dat het dicht is? Lees op verschillende fora tegenstrijdige berichten. De ene beweert dat het voorgoed dicht is, de andere dan weer dat hem gewoon verhuist is en hier en daar wordt gesuggereerd dat MM binnen enkele dagen terug wordt opgestart. Vreemd allemaal.
MM was deze zomer al verhuisd ... gezien ze op hun site zelfs de inboedel verkopen (platendraaiers, kasten, enz.) lijkt het mij redelijk definitief
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door ThaMan »

Nooit binnen geweest, was voor mij iets te ver
Hier was het oftewel USA import, Blitz maar vooral Music Video Corner beter gekend als MVC in Beringen (Paal). Platenzaak van Stefan Wuyts.
Bestaat MVC eigenlijk nog ?
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Matthias »

Het is inderdaad gesloten. :(
Vandaag er voor de tweede keer gepasseerd sinds het toe is (eerste keer kon ik het niet geloven ;) ) en alles is inderdaad al verdwenen...

Het verleden van Musicman is lang en bizar. Een winkel met een niet al te 'mooie' geschiedenis. Vele keren 'failliet' geweest en verschillende keren opnieuw begonnen. Wie Musicman zegt, zegt Tieter Hessel... :roll:

Weer een hoofdstuk dat is afgesloten.
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Oldskool »

Nog even en het is gedaan met alle vinylzaken in ons land.
Héél jammer...
Gio
Club Owner
Berichten: 639
Lid geworden op: 03 jan 2007, 15:08
Locatie: In Space, while Amnesia clears my head for electronic beats!

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Gio »

De MVC in Paal bestaat nog steeds, maar daar ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Er is ook 'n MVC in Hasselt geweest op verschillende locaties (stuk of 3) maar of die nog draait weet ik niet...

Blitz heb ik ook enkele keren bezocht, maar Musicman was me iets te ver.

Spijtig, maar dat valt te verwachten, stilaan gaat 'n vinyl enkel nog 'n collectable item worden denk ik...
Are There Really Angels? Or Are They Just In Our Mind?
Club Member
Berichten: 120
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:38
Locatie: net over de grens in Duitsland

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door beatstar »

In de Blitz ben ik ooit ook geweest. Is wel heel erg lang geleden in de goede oude Bonzai tijd.
Afbeelding
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Oldskool »

Gio schreef:De MVC in Paal bestaat nog steeds, maar daar ben ik al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer geweest. Er is ook 'n MVC in Hasselt geweest op verschillende locaties (stuk of 3) maar of die nog draait weet ik niet...
MVC is in Hasselt al een hele tijd weg hoor!
Elite Club Member
Berichten: 412
Lid geworden op: 12 jan 2007, 11:20
Locatie: Balder City

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Dj Sven Larsson »

Als ik in Gent kwam bracht ik toch elke keer een bezoekje aan MM. Jammer dat hij gesloten is, alweer een legende minder in ons belgenlandje.
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 aug 2009, 19:33
Locatie: Herentals

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door Encode »

Yep, de MVC in Hasselt is al even dicht en de stock is verhuisd naar de winkel in Paal. De MVC in Paal is een tijdje geleden van locatie veranderd, nu zitten ze iets van een 200 meter verder in het echte centrum. Veel valt er imo echter niet meer te rapen, en dit is al een tijdje zo. Nog een zeer beperkt aanbod van nieuwe dingen en redelijk wat bakken met 2e hands platen, maar die zijn meestal al in een vrij afgebrakte staat...

Jammer te horen dat er met Music Man weer een bekende platenzaak verdwijnt... Ben er ooit ook maar een aantal keer geweest omdat het niet bij de deur was. Hier was het destijds ook USA Import, MVC en de BCM in Mechelen. Het is eerlijk gezegd al moeilijk om me de tijd nog voor de geest te halen dat ik elke zaterdag met de trein ging vinylshoppen, is al zo lang geleden!
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: Music Man Gent stopt ermee

Bericht door djginod »

Zit in Merksem niet nog een soort van DJ Shop ? Black and White ofzo, en DJ's in merksem ? Of zijn die ook al jaren dicht ?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten