27.02.10 : Cobra Reunie

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

Voor de 3de maal een Cobra Reunie, deze keer zal den ThaMan er voor 100% aanwezig zijn.

De derde editie van de Cobrareunie is een feit !
Zoals de echte Cobra anciens wel weten zal deze avond gewoon
een avond zijn zoals er 22 jaar geleden ieder weekend wel één was in Lichtaart.
Met de nodige ambiance, de bakskes tot tegen het plafond, het new beat kwartier,”alles geven” roepen, heel de keet op stelten zetten, hopen dat de kater niet te zwaar was omdat er s’zondags om 15 u gewoon verder werd gefeest .....

Alléén, toen wisten we niet dat we nu, zoveel jaar later, er naar uit zouden kijken
om dit nog één keer per jaar te kunnen en mogen herbeleven. Nog eens voor 1 nacht alle remmen los gooien, doen alsof de tijd gewoon stil heeft gestaan ( En kunnen denken dat we nog altijd 18 zijn)!
Hier is jullie kans vrienden, ik zal er zeker zijn met de nodige Cobramuziek van vroeger !

Alvast tot zaterdag 27/02


http://www.cobrareunie.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.02.2010 Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

euhm... SOLD OUT
had nog net op tijd kaarten
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door Stanne »

Klinkt goe maar......uiteindelijk hebbek alle weken wel een Cobra reunie als ik wil :mrgreen:
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

Nog 2 nachtjes en het is zover, nog 3 nachtjes voor ik weer zo ziek als ne hond zal zijn ;)
Heb vernomen van Benny dat hij van 1.45u tot 2u het New Beat kwartier zal inluiden !!! MIGHTY
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

Man man, de sfeer zat er weer grandioos in.
De bakken stonden op een gegeven moment weer tot het plafond opgestapeld en 90% dat er binnen was waren wel in een serieuze benevelde toestand. Heel veel bekende mensen van vroeger tegen gekomen, echt wel es fun.
Het New Beat kwartier was speciaal voor den "ThaMan" (thx Benny ;) ) startende met "Bazz - The Drop Deal" gevolgd door de klassiekers zoals "Rock To The Beat", "Acid Story", "Euroshima", "Flesh", "Everbody Has The Right To Be A Sucker Once".... Later op de avond ook nog alles geven met "Our Darkness", "Death Disco", "Ma Foom Bey", "S-Express", "Los Ninos", "Acid Drill", "Euphemia".... het kon niet op aan klassiekers met als hoogtepunt (en de kenners onder ons zullen het wel kennen) "De Fanfare Van Lichtaart" :cheers:
Dus een dikke geslaagde avond met als enige nadeel dat het op een gegeven moment wel iets te druk was en de muziek eigenlijk serieus te hard stond...
maar kom, het afzien op zondag pak ik er dan ook weer graag bij :)
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door emotionslover »

ThaMan schreef:Man man, de sfeer zat er weer grandioos in.
De bakken stonden op een gegeven moment weer tot het plafond opgestapeld en 90% dat er binnen was waren wel in een serieuze benevelde toestand. Heel veel bekende mensen van vroeger tegen gekomen, echt wel es fun.
Het New Beat kwartier was speciaal voor den "ThaMan" (thx Benny ;) ) startende met "Bazz - The Drop Deal" gevolgd door de klassiekers zoals "Rock To The Beat", "Acid Story", "Euroshima", "Flesh", "Everbody Has The Right To Be A Sucker Once".... Later op de avond ook nog alles geven met "Our Darkness", "Death Disco", "Ma Foom Bey", "S-Express", "Los Ninos", "Acid Drill", "Euphemia".... het kon niet op aan klassiekers met als hoogtepunt (en de kenners onder ons zullen het wel kennen) "De Fanfare Van Lichtaart" :cheers:
Dus een dikke geslaagde avond met als enige nadeel dat het op een gegeven moment wel iets te druk was en de muziek eigenlijk serieus te hard stond...
maar kom, het afzien op zondag pak ik er dan ook weer graag bij :)


de leeftijd... of den drank.... :?: :?: :?: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

Combinatie volgens mij ;)
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door ThaMan »

Pics Online....
http://picasaweb.google.be/Cobralichtaa ... reunie2010#" onclick="window.open(this.href);return false;
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 27.02.10 : Cobra Reunie

Bericht door emotionslover »

op bepaalde foto's precies de Belgische bierfeesten!!! :mrgreen: :mrgreen: sponsored by JUPILER!!!!

ziet er mij leuke bedoening uit!!!!!!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten