26.12.09 : Carat Reunion

Het party forum van Legendary Clubs
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door poehaaaaa »

Matthias schreef:
poehaaaaa schreef:Kingsboy, uiteraard kan je stellen dat er drugs binnenzit, net zoals overal waar parties zijn.
Waarom post je deze opmerking gericht op Illusion?
Ik weet dat dit zeker en vast niet gericht is op Illusion alleen... Ik ken Poehaaaa al een tijdje en, geef toe, wanneer het vrij tot heel druk is, dan vormen wc en vestiare een probleempje wat doorstroming betreft... Poehaaaa zal trouwens de eerste zijn om terug te keren naar Illusion...:-)

grtz
Matthias, ben je de personen en opmerkingen nu niet door elkaar aan het halen?
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door jeec426 »

KingsBoy schreef:
poehaaaaa schreef:Kingsboy, uiteraard kan je stellen dat er drugs binnenzit, net zoals overal waar parties zijn.
Waarom post je deze opmerking gericht op Illusion?
dit is zeker geen aanval op Illusion zelf, maar als een afterclub opent in Berlare aan Donkmeer dan heeft dit 0.1% op slagen, maar Illusion die naast een tennisclub ligt kan dit al jaren trekken, op de duur stel je u vragen hoe dit allemaal kan en mag :scratch: een razzia op zo een avond zo nog al resultaten geven denk ik :scratch:

sorry hoor, maar het begint uit de hand te lopen hoor! nog veel volk om 11u smiddags? jawadde :silent:
Illusion is geen kleine zaak hé :silent:
Zijde nu ni een beetje appelen met peren aan't vergelijken??? Aan't donkmeer hebt ge wel een iets hoger "Bomma die ne pannenkoek gaan eten met de kleinkinderen" gehalte dan aan den tennis in aan Illusion zenne.

Me dunkt dat de Kings toch ook mag open blijven en da licht wel in't centrum van Aalst?? En 't was er vroeger ook ni echt proper om zien. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het er nu aan toegaat.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

dus gij denkt dat er geen kinderen en bomma's op een tennisclub zitten? :scratch:
en dan nog, al zat het er vol met sportieve 30'ers, niemand heeft daar zin in om een bende fucked ups naar huis te zien strompelen zo rond de middag

en idd, in Kings zit het ook nog stampvol smiddags, maar dan spreken we over 50 man, als illusion nog volzit smiddags, over hoeveel marginalen hebben we het dan?? ik stel me gewoon vragen bij dit alles, zijn er nu echt nog zoveel fucked ups in deze wereld anno 2009? djeez :roll:



ach, waarom reageer ik hier toch op? er zijn er altijd die vinden dat er hier niets mis mee is, maar ik behoor gewoon niet tot die groep!



en laat mijn nickname u niet misleiden aub :roll:
ik ga zelf graag uit, en zwaar uit, maar trop is te veel! en die drukke WC's altijd, daar komt mijn maag slecht van :puke: zeker als het allemaal toegelaten wordt

stel er komt een razzia in 2010 en ze vinden veel? DURFT de verantwoordelijke dan nog zeggen dat hij ALLES gedaan heeft om het te vermijden???

is er nog een timetable nodig eigenlijk voor Illusion? over wie er draait tussen 12u en 7u smorgens?? ik ben op kerstavond uitgeweest van 12u tot 7u en dan ben ik voldaan naar huis gegaan...
waarom? omdat ik MOE was van al het dansen en feesten, ik denk wel dat kerstavond bij de meeste begint om 7u s'avonds, dan ben je moe om 7u smorgens imho
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

jeec426 schreef:Me dunkt dat de Kings toch ook mag open blijven en da licht wel in't centrum van Aalst?? En 't was er vroeger ook ni echt proper om zien. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het er nu aan toegaat.
een paar combi's die een oogje in het zeil houden + sommige personen volgen ze tot wanneer ze hun wagen instappen en dan controle... er moet daar niemand nog ZOT doen in het centrum van Aalst, want ze weten altijd vanwaar de persoon in kwestie komt...
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door jeec426 »

Toch minder als aan het Donkmeer :cyclopsani:

'k denk da illusion in dezen tijd ni stampvol meer zit zenne 's middags. Ik kan verkeerd zijn, maar 'k denk niet dat ge daar op ne gewone zondagmorgen over de koppen kunt lopen. Maar zoals in alles heb je pro's en contra's.

Ma op de Tennisclub zijn ze wel al wa gewoon zenne. Illusion bestaat al een tijdje en in de gloriedagen was't daar op zondagmorgen/middag/namiddag ook ni van de poes.

Versta ni waarom ge u druk maakt.

't is cliche vechten, dope, lang wegzitten, nog ergens naartoe rijden terwijl ge beter naar huis gaat is gewoon van allen tijden. Wij deden het vroeger en nu doen ze het ook. 'k ben ervan overtuigd dat het vroeger veel erger was als nu.
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 408
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:04
Locatie: Back in time

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door jeec426 »

KingsBoy schreef:
jeec426 schreef:Me dunkt dat de Kings toch ook mag open blijven en da licht wel in't centrum van Aalst?? En 't was er vroeger ook ni echt proper om zien. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het er nu aan toegaat.
een paar combi's die een oogje in het zeil houden + sommige personen volgen ze tot wanneer ze hun wagen instappen en dan controle... er moet daar niemand nog ZOT doen in het centrum van Aalst, want ze weten altijd vanwaar de persoon in kwestie komt...
Da is nu geene steek op u he!! Ma 'k vind dat er buiten de 3 zotte dagen in Aalst gewoon niks nimeer te doen is. Alle toch ni voor zo'n feeststad.

Nog 48 dagen ze en 't is zover :bounce: :bounce:
The best times have passed, i'll always remember the clubs, atmosphere, freedom ... of 1993 t'ill 2003
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door KingsBoy »

zelfs Carnaval is al om zeep mijn beste! vechtpartijen alom, minder feest en meer marginale toestanden
en uiteraard massa"s volk die de essentie van carnaval niet snapt, de stoet is nog het mooiste van allemaal! :cheers:
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door emotionslover »

ei gasten! wijs om te lezen maar laat ons het jaar in peace love and X..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Stanne »

:scratch: Snap de discussie ni goe.
Iedereen blijft toch zolang hij zelf wil.
Ik denk dat Carat Reunie ook een uitzondering is want voor de rest word er niet te veel meer gefeest tot in de namiddag. Carat was ook een afterclub remember.
Persoonlijk zie ik dat zo, die reunie bestaat uit 2 delen: snachtst is dat een vet retro feest en smorgens/voormiddags is dat dezelfde sfeer en muziek als in de club. Je kan dus kiezen welk deel je meepikt, of allebei 8)
Ik denk dat die drukte in/aan de WC's eerder bedoeld werd omdat het daar gewoon een bottleneck is met die trap.
Het is natuurlijk ni slecht dat er mensen zoals Kingsboy zijn die zeggen dat "toestanden" aan een tenniscentrum (en niet te vergeten indoor kinderspeeltuin) niet kunnen. In het goeie oude vroeger was dat allemaal vanzelfsprekend.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door lemant »

KingsBoy schreef: waarom? omdat ik MOE was van al het dansen en feesten, ik denk wel dat kerstavond bij de meeste begint om 7u s'avonds, dan ben je moe om 7u smorgens imho

hm, spreek voor jezelf zou ik zeggen ... als de muziek echt goed is en het volk wil mee dan gebeurt het uitzonderlijk ook wel eens dat ik tot iets voor de middag zou doortrekken, zonder daarvoor hulpmiddelen nodig te hebben

wat je zegt over wachtrijen aan de toiletten is wel een feit, er wordt tegenwoordig precies veel meer gekakt dan vroeger ;)

de link drugs/geweld zie ik dan weer niet, maar misschien trekt Illusion teveel "fout" volk aan? (geen idee, want ik was er niet)
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Owner
Berichten: 651
Lid geworden op: 25 mar 2005, 10:04

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door djaxxie »

KingsBoy schreef:dus gij denkt dat er geen kinderen en bomma's op een tennisclub zitten? :scratch:
en dan nog, al zat het er vol met sportieve 30'ers, niemand heeft daar zin in om een bende fucked ups naar huis te zien strompelen zo rond de middag

en idd, in Kings zit het ook nog stampvol smiddags, maar dan spreken we over 50 man, als illusion nog volzit smiddags, over hoeveel marginalen hebben we het dan?? ik stel me gewoon vragen bij dit alles, zijn er nu echt nog zoveel fucked ups in deze wereld anno 2009? djeez :roll:



ach, waarom reageer ik hier toch op? er zijn er altijd die vinden dat er hier niets mis mee is, maar ik behoor gewoon niet tot die groep!



en laat mijn nickname u niet misleiden aub :roll:
ik ga zelf graag uit, en zwaar uit, maar trop is te veel! en die drukke WC's altijd, daar komt mijn maag slecht van :puke: zeker als het allemaal toegelaten wordt

stel er komt een razzia in 2010 en ze vinden veel? DURFT de verantwoordelijke dan nog zeggen dat hij ALLES gedaan heeft om het te vermijden???

is er nog een timetable nodig eigenlijk voor Illusion? over wie er draait tussen 12u en 7u smorgens?? ik ben op kerstavond uitgeweest van 12u tot 7u en dan ben ik voldaan naar huis gegaan...
waarom? omdat ik MOE was van al het dansen en feesten, ik denk wel dat kerstavond bij de meeste begint om 7u s'avonds, dan ben je moe om 7u smorgens imho
Dus volgens u is iedereen die daar s'middags buiten komt fucked up? Vreemd, ik ging vroeger veel naar carat gewoon op zondagmorgen/middag als ik uit mijn bed kwam. Ik kan me dus perfect inbeelden dat een pak mensen gewoon s'morgens naar daar komt nog. Had ik geweten dat het zoooo lang ging duren had ik ook nog gekomen, snap u probleem in feite ni goed. Hebde gij aandelen in die tenisclub ofzo?
Afbeelding
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Lestat »

over da drugs en vechten en de mensen die proberen de link te leggen : jaren ervaring en mijn opinie : hoe meer drugs in een 'kot' , hoe minder er gevochten wordt ... je hebt altijd last met zatlappen, nooit met feestnummers

getuige : 8 jaar carat , 7 jaar extreme, 18 jaar illusion, heb 1 keer mijn handen moeten vuilmaken ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door Lestat »

wat die tennisclub betreft, heb zelf 25 jaar competitie gespeeld, en moest regelmatig interclub spelen tegen die club die aan illusion ligt (zevenbergen als ik me ni vergis) - ik ging toen rechtstreeks als de lichten aangingen me douchen in die club en een uur later stond den deze begaaid te tennissen ... en ja ; kheb zelfs nog wedstrijden gewonnen :cheers: :cheers: :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door ThaMan »

Op de facebook fanpage van onze vriend Franky Jones, staan de pictures trouwens...
(neen niet die van Lestat in volle tennis uitrusting :clown: )
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 26.12.09 : Carat Reunion

Bericht door emotionslover »

Lestat schreef:over da drugs en vechten en de mensen die proberen de link te leggen : jaren ervaring en mijn opinie : hoe meer drugs in een 'kot' , hoe minder er gevochten wordt ... je hebt altijd last met zatlappen, nooit met feestnummers

getuige : 8 jaar carat , 7 jaar extreme, 18 jaar illusion, heb 1 keer mijn handen moeten vuilmaken ;)

en nog gaan sporten ook..... STERK!!! :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast