At The Villa terug open?

Het forum van At The Villa
Newbie
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 dec 2004, 17:47
Locatie: Roeselare

Re: At The Villa terug open?

Bericht door Tijne »

Iemand die weet of ATV nu heropent als discotheek? Of is het slechts een atv feest dat er gegeven wordt? :-)
i've destroyed many actors, politicians, and heros, i've decreased bank accounts from million to zero. i'll make shooting, stabbing, a common affair... Cocaine is the name
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: At The Villa terug open?

Bericht door emotionslover »

ik dacht gelezen te hebben dat het niet enkel die avond was, maar wekelijks!!! :pirat:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: At The Villa terug open?

Bericht door emotionslover »

http://www.atthevilla.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Bijlagen
16646_220135271659_774951659_4153735_3558882_n.jpg
16646_220135271659_774951659_4153735_3558882_n.jpg (56.94 KiB) 1181 keer bekeken
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 07 jan 2007, 20:07
Locatie: Kortrijk

Re: At The Villa terug open?

Bericht door zzillezz »

Het gebouw was eigendom van Emmanuel Top.
Barocca Club was zijn concept, dat jammer genoeg niet aan sloeg.

Ik hoop dat ze niks gewijzigd hebben aan het geluid binnen, want het was super goed.

't Is niet zo groot, wat alleen maar een voordeel kan zijn :-)
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 05 jan 2007, 16:59

Re: At The Villa terug open?

Bericht door puree »

WTF ? :cyclopsani:

Laurence is bezig de oude garde samen aan het rapen. En met Adolphe behind the decks, da's ook al zo'n ancien (als hij maar niet te hard draait ...). Als ik het goed begrijp zal het na 31/12 eerder café dan discotheek zijn, want open vanaf 19u ?

in elk geval : wat een bom !
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Re: At The Villa terug open?

Bericht door wagonss »

Afbeelding
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: 03 jan 2007, 17:58

Re: At The Villa terug open?

Bericht door Club 11 »

link facebook
http://www.facebook.com/group.php?v=pho ... 9283793659" onclick="window.open(this.href);return false;
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: At The Villa terug open?

Bericht door emotionslover »

thx voor artikel!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: At The Villa terug open?

Bericht door KingsBoy »

Om te beginnen zal « At The Villa » openen op iedere zaterdag en op iedere vooravond van feestdagen vanaf 7 p.m. ! Officiële opening zaterdag 9 januari 2010 vanaf 7 p.m. !

Welkom in de Villa, INTERACTIVE CLUBBING
Verleden, heden, toekomst!
VERLEDEN:
At The Villa opent haar deuren in september 1988, met als muzikale piloot Phi-Phi, snel kwamen de volgende dj’s hem een plaatje helpen: Marko, Johan, Laurent Warin, Fred Nasen, en een paar andere Guest Dj’s die indertijd gratis kwamen draaien! (Laurent Garnier, ……….) Dankzei mijn artistieke cultuur heb ik snel jonge en getalenteerde artiesten in mijn team geïmporteerd. Flyers waren door een Frans team getekend; namelijk ZONE4 en snel vond ik een stelletje dansers uit Nederland. Deze kwamen iedere week uit hun bol dansen. In mijn Team werken alleen maar mensen met een unieke persoonlijkheid. Snel is “At The Villa” een succes geworden die zelfs buiten onze grenzen een impact had. Na de brand van “ATV KOOIGEM” werd ik «Discoloos»! We hebben toen een tijdje gereisd van de ene discotheek naar de andere maar nooit heb ik ons een echt dak gevonden!

Heden:

Hoe zo’n enorme vreugde uitleggen? Eindelijk, na een lange periode, iets nieuws beginnen! Ik ben echt zeeeeer Blij! Ik zocht al een tijdje, en moet uiteraard Emmanuel Top bedanken voor zijn hulp! Steeds op zoek naar nieuwe talenten, heb ik voor jullie een nieuw Team gecreëerd!(Met een paar « oudere » professionals voor hun ervaring!) Zeker zullen wij jullie opnieuw laten dromen! We verheugen ons om jullie op donderdag 31 december 2009 vanaf 10 p.m. uit te nodigen om samen richting 2010 te gaan. Ik verzeker jullie dat dit een onvergetelijke avond zal zijn.

Toekomst:

Vanaf zaterdag 9 januari 2010, daarna iedere zaterdag en iedere vooravond van feestdagen vanaf 7 p.m. !

Before Midnight:

Ik stel u een « Wine Bar » concept voor met wijndegustaties, GRATIS Tapas van 8 uur tot 11 uur 30 en u zult ook van de natuur kunnen genieten. Een overdekt terras en een “groene” tuin kan jullie het hele jaar lang verwelkomen. Dit biedt ons de gelegenheid om op een rustige manier; van een wijntje te genieten en lekker kletsen. Iedere maand stellen wij jullie een nieuwe “Art, Wine Trip” voor: een manier om een tripje te maken tussen verschillende sculpturen, schilderijen, of andere kunstwerken (Voorgesteld door de galerij van Xavier Ronse Art&Co) en heerlijke wijntjes te proeven. Ik kan jullie verzekeren; voor mij is er geen uur om een ATV feest te beginnen!

After Midnight :

Het spektakel begint, artiesten zullen jullie verrassen dankzei hun talent en hun charmes. Wij willen jullie gekke, feestelijke, een beetje retro (trop is teveel!) maar zeker “trendy” muziek aanbieden dit gekoppeld met een “Roomservice”. Hopelijk zijn jullie niet vergeten dat At The Villa ook rijmt met Thema-avonden. You Know ; Barbie Party, Just Married, Laurence B-day, Miss At The Villa, Club Med and More . . . Maar ook nieuwe thema’s ; Fluo kids, Sex Toys, Fuck Off, Nurse, en In Bed With . . .

Laurence Vanloo
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: At The Villa terug open?

Bericht door KingsBoy »

waar is dat ergens?
*edit: moeskroen dus :D
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: at the villa re-open???? help???

Bericht door KingsBoy »

Lestat schreef:Als ik me niet vergis, was 1 van de dwingende maatregelen betreffende het carat vonnis dat deze naam 10 jaar lang niet mocht worden gebruikt verbonden aan de uitbating van een dansgelegenheid :scratch:
haha, dan moet het al erg zijn geweest :twisted:
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: At The Villa terug open?

Bericht door svandamme »

ik vraag me af hoe dat zal gaan met de buren, tis een rijwoning godomme...
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: At The Villa terug open?

Bericht door lemant »

svandamme schreef:ik vraag me af hoe dat zal gaan met de buren, tis een rijwoning godomme...
de Fuse is ook een rijwoning :mrgreen:
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 aug 2009, 21:50

Re: At The Villa terug open?

Bericht door svandamme »

point taken, maar ge weet, we zijn niet meer in de 90'ies... tolerantie niveaus zijn veeeeel lager these days.

Aan de andere kant, het volk van de Villa, is een stuk ouder geworden.
Ook te zien aan het nief concept : "wijn avond" :D
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: At The Villa terug open?

Bericht door emotionslover »

svandamme schreef:point taken, maar ge weet, we zijn niet meer in de 90'ies... tolerantie niveaus zijn veeeeel lager these days.

Aan de andere kant, het volk van de Villa, is een stuk ouder geworden.
Ook te zien aan het nief concept : "wijn avond" :D

voor de zware anciens wordt binnenkort ook bingoavond voorzien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast