Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Bericht door pascal78 »

HLN schreef:Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Een Schotse vrouw heeft haar ontrouwe man een wel heel drastische straf gegeven. De 34-jarige Helen Hodge rukte met haar blote handen de testikels van Billy Duncan (49) af. De man werd in shock naar het ziekenhuis gevoerd, waar de dokters met een spoedoperatie zijn kindergeld nog konden redden. Helen en Billy zijn al zeven jaar samen en hebben een zoontje van drie.

Onderbroek
Het incident gebeurde op Billy's flat in Dundee. De voetbalfan was net terug van de viering van de winst van Dundee in de Challenge Cup Final, toen de hel losbrak. Zijn vrouw begon hem te beschuldigen dat hij haar bedroog met andere vrouwen. Eerst deelde ze enkele klappen uit aan Billy die eigenlijk wilde gaan slapen en daarom al in zijn onderbroek zat. Dat bleek geen goed iede, want Helen greep hem letterlijk bij zijn ballen en trok eraan zo hard ze kon.

Overal bloed
Billy werd hysterisch toen hij naar beneden keek en zag dat hij hevig bloedde. Zijn scrotum lag helemaal open en zijn losgerukte teelballen bengelden tegen zijn benen. Binnen de kortste keren zat de hele flat onder het bloed. Met een handdoek probeerde hij het bloed te stelpen en belde dan in paniek een familielid. Toen die aankwam en zag wat er aan de hand was, verwittigde hij meteen de hulpdiensten.

"Zelf gedaan"
Helen ontkent. "Hij heeft me in het verleden meermaals beschuldigd van dingen die hij niet kon bewijzen. Hij zal het wellicht zichzelf aangedaan hebben, of anders was het één van zijn minnaressen. Ik geef toe dat ik hem geduwd heb, maar ik heb zijn testikels niet aangeraakt. Ik weet zelfs niet meer hoe zijn teelballen eruit zien. Hij ziet me al maanden niet meer staan."

Benen gekruist
De politie onderzoekt de zaak, die ook bij hen gevoelig ligt. "De agenten die de verklarigen afnamen, hebben nog nooit zoiets meegemaakt. Toen ze hoorden van de aanval op zijn testikels, kruisten ze spontaan hun benen." (kh)
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Bericht door ThaMan »

moet kunnen... ik denk dat ge dan toch al serieus moet trekken zene, maar bon... :silent:
Co-Admin
Berichten: 910
Lid geworden op: 19 nov 2004, 18:51
Locatie: Gent

Re: Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Bericht door Matthias »

Aj, moet pijnlijk zijn, heel pijnlijk!!! :x
------------------------------
Het leven van de mens is wat zijn gedachten ervan maken. ((Marcus Aurelius))
------------------------------
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Bericht door emotionslover »

bij de ballen genomen worden :mrgreen: :mrgreen:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Vrouw rukt testikels man af omdat hij haar bedriegt

Bericht door Nostalgie90 »

Er zijn vele meisjes waarbij de schaamlippen worden weggesneden en men de vagina letterlijk dichtnaait allemaal in de naam van 1 of andere achterlijke godsdienst.
En dan zwijgen we nog van het stenigen omdat de vrouw de man zou bedriegen, recente gevallen hebben in de krant gestaan.
Wat een mooie wereld hé
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten