mijn beroemde vader

Alles in verband met actuele en minder actuele zaken
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

mijn beroemde vader

Bericht door pascal78 »

HLN schreef:DJ ontdekt dat zijn biologische vader Charles Manson is

Matthew Roberts.
Een man die op zoek ging naar zijn biologische vader schrok zich een hoedje, toen hij hem ook vond. Papa bleek immers de gestoorde en beruchte seriemoordenaar Charles Manson te zijn.

Matthew Roberts is een 41-jarige DJ uit Los Angeles. Hij zonk weg in een depressie na de ontdekking. "Ik wou het niet geloven. Ik was bang en boos. Het is alsof je te weten komt dat Hitler je vader is", zei hij aan The Sun. "Ik ben een vredelievend persoon, gevangen door het gezicht van een monster."

Mailen met vader
Ondanks zijn afkeer van zijn eigen vader, heeft Roberts toch een correspondentie met hem opgezet. Manson (75) mailt hem vanuit een staatsgevangenis in Californië, waar hij levenslang vastzit voor negen moorden, begaan door zijn 'Familie' of volgelingen in 1969. "Hij schrijft me vreemde dingen en ondertekent steeds met de swastika", zegt Roberts.

Roberts vernam pas op zijn tiende van zijn zus dat hij geadopteerd was. Zijn stiefvader waarschuwde hem dat er "niks goeds" van zou komen als Roberts zijn biologische ouders zou opzoeken. Maar hij deed het toch. Eerst vond hij zijn moeder, Terry. Die zei hem dat zijn echte geboortenaam Lawrence Alexander was, maar weigerde hem de familienaam te geven.

Verkrachting
Uiteindelijk ging de moeder toch overstag. Ze vertelde haar zoon dat Manson haar in 1967 had verkracht, nadat ze voor zijn charisma was gevallen. "Je lijkt helemaal op hem", kreeg Roberts nog mee. Charles Manson geeft toe dat hij mogelijks de vader van Roberts is. Hij herinnert zich Terry nog.

Roberts worstelt nu met zijn gevoelens voor zijn vader. "Ik heb nu eenmaal een emotionele band met hem. Ik wil niet van hem houden maar ik kan hem ook niet haten. Dat is het moeilijkste: liefde voelen voor een monster dat mijn moeder verkrachtte."

Angstaanjagende ogen
Matthew Roberts lijkt inderdaad ook werkelijk op Charles Manson. "Ik ben niet gek, maar ik heb wel wat van hem. Als ik overwerkt ben, heb ik van die enorme ogen, die mensen angst aanjagen. Dat wil ik natuurlijk niet. Ik ben extreem tegen geweld. Mijn held is Ghandi."

Roberts mag zijn vader in de gevangenis bellen, als hij wil, maar hij wil niet. "Als ik hem aan de lijn zou hebben, zou ik hem zeggen dat ik echt begrijp hoe het is om hém te zijn, meer dan wie ook." (jv)

link voor pics: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... n-is.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
toch wel een beetje depri voor die gast
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: mijn beroemde vader

Bericht door ThaMan »

Hij heeft er idd wel wat van weg ja... komt er maar bij uit.
Freakin weirdo die Manson, die had toch de toenmalige vrouw van Roman Polanski vermoord he ? Sharon Tate ofzo...
Club Owner
Berichten: 563
Lid geworden op: 07 aug 2008, 15:06
Locatie: Malinas

Re: mijn beroemde vader

Bericht door pascal78 »

yep that's the one
Dit bericht is met grote zorgvuldigheid samengesteld. Voor mogelijke onjuistheid en/of onvolledigheid van de hierin verstrekte informatie kan Pascal78 geen aansprakelijkheid aanvaarden, evenmin kunnen aan de inhoud van dit bericht rechten worden ontleend. De inhoud van dit bericht kan vertrouwelijke informatie bevatten en is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde van dit bericht. Indien u niet de beoogde ontvanger van dit bericht bent, verzoekt Pascal78 u niet op dit bericht te reageren, eventuele bijlagen niet te openen en wijst Pascal78 u op de onrechtmatigheid van het gebruiken, kopiëren of verspreiden van de inhoud van dit bericht.

Afbeelding
Afbeelding
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: mijn beroemde vader

Bericht door emotionslover »

scary!! :pirat:
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten