Senaat keurt rookverbod in horeca vanaf 2012 goed

Het nieuws forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 04 jan 2008, 14:31
Locatie: Sint-Truiden

Re: Senaat keurt rookverbod in horeca vanaf 2012 goed

Bericht door Oldskool »

Ongelofelijk, stelletje debielen... in het buitenland lachen ze zich gewoon krom met dit apenland !!!
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 05 dec 2008, 00:03

Re: Senaat keurt rookverbod in horeca vanaf 2012 goed

Bericht door ©®TM »

tis allemaal zo erg nt ;)
'Rookverbod in horeca toch rechtsgeldig'

* vrijdag 01 januari 2010
* Bron: belga
* Auteur: mcu

Rookverbod in eetcafés

gpp

Dat het rookverbod in de horeca niet rechtsgeldig is omdat de Nederlandse tekst in het Staatsblad een zin bevatte in het Frans, klopt niet helemaal.

Er stond in het Staatsblad wel degelijk een Franse zin, maar het gaat om een materiële fout die weinig of geen invloed heeft op de geldigheid van de rookwet, zo zegt Jan Eyckmans van Volksgezondheid.

'De versie die door de koning ondertekend werd, en de drukproef die de minister aan het Staatsblad heeft gestuurd, bevat geen foute passage. Er is vermoedelijk ergens een materiële fout gebeurd bij de publicatie door het Staatsblad', zegt Eyckmans.

Waarschijnlijk volgt er maandag of dinsdag een rechtzetting in het Staatsblad. De controles worden uitgevoerd zoals voorzien, besluit Eyckmans.

Vrijdagavond had vtm in Het Nieuws gemeld dat de nieuwe rookwet door de fout ongeldig is voor Vlamingen.
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: Senaat keurt rookverbod in horeca vanaf 2012 goed

Bericht door KingsBoy »

toch raar dat in DIT geval, hun fout direct wordt rechtgezet
ik herinner mij iemand die vrijuit ging wegens een foutje in het huiszoekingsbevel
Legendary Member
Berichten: 2411
Lid geworden op: 12 nov 2005, 20:45

Re: Senaat keurt rookverbod in horeca vanaf 2012 goed

Bericht door Nostalgie90 »

Hier se nog een legendary club laat van zich horen :mrgreen:
Dancing De Toverfluit ontslaat kokkin wegens rookverbod

16:03 Eddy Van den Reeck van dancing De Toverfluit in Zoersel moet zijn kokkin ontslaan. Het nieuwe rookverbod dwingt hem om te stoppen met het aanbieden van warme snacks.

“Ik ben er het hart van in”, getuigt Eddy (58), “want mijn 24-jarige keukenhulp werkt hier al drie jaar en is een prima werkkracht.”

Lees donderdag het volledige interview in Gazet van Antwerpen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten