Donna Oevel

Het forum van de andere legendarische clubs
Newbie
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 sep 2009, 19:21
Locatie: Tessenderlo

Donna Oevel

Bericht door rlxx »

Ken er iemand de dees nog, was wel ff goe geweest zenne er e paar keer geweest ne keer nieuwjaar gevierd en toen kei goe geamuseerd zat nen hoop flippers bijeen toen, es geslote na nen inval en drna nog ff open gegaan als "Dodge" mr dr zen ik nooit geweest ...en nu est dicht peisk
Think For Yourself; Question Authority
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

Lol ik ken t wel maar legendarisch zou ik t nu ni echt noemen - zat vooral vol met millennium volk en overdreven zwaar aan de pillen zittende pubers. Ik herinner me nog goed dat ik daar toen s morgens aankwam om wa volk op te pikken om mee naar outline te rijden (vooral de b..le - als vaste donna ganger moer je de letters kunnen invullen- en zijn hete griet die een oogske op mij had - altijd fun die 2 :P ) en dat daar een ontstemde vader binnen kwam gestormd, op zoek naar zijn (denk ik) 13-14 jarige dochter die, zo scheef als een huis, wild stond te tongen met t lief van een of andere dealer - die blik op die vaders gezicht zal ik nooit vergeten, arme man :(

Maar welke club imo wel legendarisch is, lag op dezelfde plaats en was t eerste initiatief - dateert nog uit t begin van de house periode anno 90 aka einde new beat periode - als ik me ni vergis heette t toen picasso, en daar heb ik eigenlijk house leren kennen, en was voor mij de trein onherroepelijk vertrokken naar sex, drugs en drugs :cheers:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2009, 15:09

Re: Donna Oevel

Bericht door petje »

rlxx schreef:Ken er iemand de dees nog, was wel ff goe geweest zenne er e paar keer geweest ne keer nieuwjaar gevierd en toen kei goe geamuseerd zat nen hoop flippers bijeen toen, es geslote na nen inval en drna nog ff open gegaan als "Dodge" mr dr zen ik nooit geweest ...en nu est dicht peisk
vroeger ook nog geweest twee keer , was wel ni slecht was den tijd van 94-95
eerst in herentals en dan mee den taxi naar oevel naar den donna, vind het jammer da er zo weinig die disotheek nog herinderen, best leuke tijden gehad :D
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2009, 18:08

Re: Donna Oevel

Bericht door jumma71 »

Lestat , bedoel je niet de palma?
Newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 okt 2009, 18:08

Re: Donna Oevel

Bericht door jumma71 »

Eerst speelde Gert Rossenbacker er , later den Eddie
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

jumma71 schreef:Lestat , bedoel je niet de palma?
nee :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Donna Oevel

Bericht door vincent1982 »

haha , grappig die verhalen over die klein clubkes , ik rij er elke dag voorbij . Wss heeft 98 % nog nooit van oevel gehoord :D
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

vincent1982 schreef:haha , grappig die verhalen over die klein clubkes , ik rij er elke dag voorbij . Wss heeft 98 % nog nooit van oevel gehoord :D
Oevel, de hardrock kant van Westerlo :lol: t loopt daar vol met die gasten die heel de week door hun sloefen aan hebben :mrgreen:
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Donna Oevel

Bericht door vincent1982 »

als ze willen kunnen ze hun sloefen int weekend aanhoude en naar de millennium gaan , hoe marginaler hoe beter
Afbeelding
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

vincent1982 schreef:als ze willen kunnen ze hun sloefen int weekend aanhoude en naar de millennium gaan , hoe marginaler hoe beter
millennium is ook ni zo mijn ding, maar ben er wel al paar keer geweest, gewoon omwille van de historie tussen mij en de eigenaar, ik heb daar vroeger nog mee op school gezeten en is echt wel toffe kerel ;)
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Elite Club Owner
Berichten: 1245
Lid geworden op: 24 apr 2007, 18:18
Locatie: ANTWERPen

Re: Donna Oevel

Bericht door StevenR_73 »

ik rij er elke dag door, nadat ik van Tongerlo kom. ze hebben daar net iet afgebroken, Destiny dacht ik?
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

StevenR_73 schreef:ik rij er elke dag door, nadat ik van Tongerlo kom. ze hebben daar net iet afgebroken, Destiny dacht ik?
Ja das tussen donna en tongerlo, ligt maar zo'n 100 meter uit elkaar - is al vanalles geweest tot soort dating/parenclubachtig ding, maar is nooit van de grond geraakt (goeie woordkeuze :mrgreen: )

edit: donna ligt tussen tongerlo en dat ander, dus t is andersom als ik me ni vergis :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door sunsational »

Den Donna man. Daar heb ik toch ook heel goei tijden gehad. Ik geef toe, het was vrij marginaal en er werd veel gepakt en regelmatig gevochten maar de muziek was daar heel goe vond ik. Ik heb er nog altijd twee tapes van.
rlxx schreef:... en drna nog ff open gegaan als "Dodge" mr dr zen ik nooit geweest ...en nu est dicht peisk
Vlak nadat het Donna noemde heeft het ook nog Excalibur genoemd. Wout draaide daar toen maar lang heeft da ook nie geduurd. Daarna is het inderdaad Dodge geworden en op het einde noemde het Destroy (die naam heb ik altijd wel lachen gevonden). De eigenaars van den Destroy hadden het gebouw ook lichtblauw geschilderd, trok op niets vond ik.
Lestat schreef:... vooral de b..le ...
Zalig, jij bedoelt waarschijnlijk de Bolle 8), alhoewel, van die hete griet kan ik me niet direct iets herinneren. 't Is natuurlijk al wel vijftien jaar geleden. Da was inderdaad een schoon figuur waar je moeilijk kon naastkijken en dikwijls aanwezig in den Donna.
Lestat schreef:... en dat daar een ontstemde vader binnen kwam gestormd, op zoek naar zijn (denk ik) 13-14 jarige dochter die, zo scheef als een huis ...
Ne maat van mij heeft daar eens net hetzelfde meegemaakt :mrgreen:. Die zijn vader kwam die daar ook halen en die was toen nie goed gezind.
jumma71 schreef:Eerst speelde Gert Rossenbacker er , later den Eddie
Zelfs Jean heeft daar nog gedraaid op zaterdag, samen met een zekere Hans waar ik sindsdien niets meer van gehoord heb. Andere DJ's waren den Ivan a.k.a. de Freggel (kerel kon een stukske draaien, alleen stonden zijn platen dikwijls heel rap), Jef Grietens, Stijn Van de Poel, Kurt (dacht ik) en idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen.
StevenR_73 schreef:ik rij er elke dag door, nadat ik van Tongerlo kom. ze hebben daar net iet afgebroken, Destiny dacht ik?
Jij bedoelt waarschijnlijk Destroy. Dat is daar inderdaad een tijd geleden afgebroken. Momenteel staat er niets meer. Ik woon er sinds een maand terug vlakbij (paar 100 meter van mijn woning). Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan).

Cheerz.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Respected Member
Berichten: 1506
Lid geworden op: 22 aug 2008, 00:03
Favoriete Clubs: Carat, Illusion, Extreme

Locatie: Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door Lestat »

sunsational schreef: idd ook Ed Raw (is ook van hier in de buurt, Geel om preciezer te zijn) die waarschijnlijk wel meer van jullie kennen.
aka zotten Ed :cheers:
Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto)
sunsational schreef: Na 15 jaar uitgeweken te zijn naar Olen, terug naar het dorp waar ik een groot deel van mijn jeugd heb doorgebracht (en nee, ik ben geen marginale en heb niet heel de week mijn sloefen aan).

Cheerz.
was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen :D
Lc - where the past is our pride and the present is denied :mrgreen:
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 31 dec 2006, 20:32
Locatie: Olen / Westerlo

Re: Donna Oevel

Bericht door sunsational »

Lestat schreef:aka zotten Ed :cheers:
Ik was onlangs op de site van carat reunion verzeild geraakt en heb die foto's es bekeken, daar staat em ook ergens te blinken met scheef gezicht (iets geel had em aan op die foto)
Klopt, die foto ken ik ook. Ik heb zaterdag nog bij den Ed gestaan in cafe de Falstaff in Geel. 't Is wel nen toffe pee vind ik.
Lestat schreef:was maar een veralgemening he, zoals de meeste veralgemeningen klopt da uiteraard ni van die sloefen :D
No problem. Schuin tegenover de Spar in het dorp staat wel regelmatig ne kerel voor zijn huis tegen zo'n muurke met zijn sloefen aan (ik heb hem de laatste tijd wel niemeer gezien) dus ge kunt er wel eens iemand tegenkomen met sloefen aan :afro:.
- House Time Is Any Time & Any Time Is House Time -
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten