31.10.09 : 19 Years Lagoa

Het party forum van Legendary Clubs
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door emotionslover »

19 YEARS LAGOA
Bijlagen
lagoa.jpg
lagoa.jpg (51.71 KiB) 439 keer bekeken
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Club Owner
Berichten: 683
Lid geworden op: 26 feb 2005, 21:22
Locatie: Lokeren

Re: 31.10.2009 19 Years Lagoa

Bericht door cherryman »

Ligt het nu aan mij of is de line-up nogal 'leeg'?
Alléja 19 jaar mag toch wel wa meer zijn dan een gewone special guest avond ofzo?

Nietemin zit ik al in CM dan :)
Nog heftig op zoek naar Cherry Tapes periode 1991-1992 !!!
Afbeelding
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 13 okt 2006, 13:38
Locatie: Antwerpen

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door progrez »

Iedereen denk ik.

Jammer dan den 31e oktober altijd zo overboekt wordt met speciale avonden met niet alledaagse namen. Zet uw speciale avond op de weekend daarna en ge trekt veel meer volk.
The music was new black polished chrome and came over the summer like liquid night.
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door emotionslover »

en hoe was deze avond?????????????????????????????

heb paar filmpkes gezien op facebook van dj bolle....

comments..
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door ThaMan »

Wat mij op viel of opgevallen was... 4 RETRO party's op 31.10 :scratch:
Tegenwoordig is het weer allemaal retro reunions wat de klok slaagt, worden die clubs dat zelf nooit beu eigenlijk? Is er een gebrek aan inspiratie? denk dat we alles al wel gehad hebben zeker en de historie repeats itself... En als je dan eens een keer afzakt naar zo een retro party krijg je weer 7 dj's die 7x "The House Of God" er door jassen... zet dan 1 GOEIE dj op de affiche dat je er zeker van bent dat er niet 2x dezelfde track word gespeeld.
Als ze al is beginnen met terug simpele party's te organiseren tegen SCHAPPELIJKE prijzen, dan zal er wel weer volk op afkomen

Anyway Darren Emmerson is natuurlijk niet de 1ste de beste, zat ooit toch mee bij "Underworld" dacht ik ?
Elite Club Owner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 22 nov 2008, 21:24
Locatie: Gent

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door emotionslover »

ThaMan schreef:Wat mij op viel of opgevallen was... 4 RETRO party's op 31.10 :scratch:
Tegenwoordig is het weer allemaal retro reunions wat de klok slaagt, worden die clubs dat zelf nooit beu eigenlijk? Is er een gebrek aan inspiratie? denk dat we alles al wel gehad hebben zeker en de historie repeats itself... En als je dan eens een keer afzakt naar zo een retro party krijg je weer 7 dj's die 7x "The House Of God" er door jassen... zet dan 1 GOEIE dj op de affiche dat je er zeker van bent dat er niet 2x dezelfde track word gespeeld.
Als ze al is beginnen met terug simpele party's te organiseren tegen SCHAPPELIJKE prijzen, dan zal er wel weer volk op afkomen

Anyway Darren Emmerson is natuurlijk niet de 1ste de beste, zat ooit toch mee bij "Underworld" dacht ik ?

ja, das juste!!!!!! (van de Darren é :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) en de rest ZEKER!!!!!!!!!
I LOVED EMOTIONS @ CATACOMBES
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door varth »

Emmerson zat idd bij Underworld. Meer nog, sinds dat hij daar weg is, is het met Underworld alleen maar bergaf gegaan imo
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 31.10.09 : 19 Years Lagoa

Bericht door KingsBoy »

ik vind het leuk dat er op die speciale dagen overal retro wordt georganiseerd, voor alle andere weekendjes kan je de clubs bezoeken voor andere gelegenheden
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten