Oude foto's van Balmoral

Het forum van Balmoral in Gentbrugge
Josjie

Oude foto's van Balmoral

Bericht door Josjie »

Op de nieuwe website van den Balmoral staat een hoop echt OUDE foto's

de moeite om te zien

URL: http://www.club-balmoral.be/oldschool/index.html

wat vinden jullie daarvan?
Elite Club Member
Berichten: 395
Lid geworden op: 07 okt 2004, 22:22

Bericht door wagonss »

:P pretty
Somewhere In SpÄce @ cherry mOOn

http://www.myspace.com/wagonss
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

vergis ik me nu of staan er maar 2 foto's van disccotheek Balmoral op?

Andere foto's zijn van de zaak in veeeeeel vroegere tijden (alhoewel ik ni weet wat voor zaak het toen was, restaurant of zo?)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Mroizo

Yuw

Bericht door Mroizo »

die fotos zijn echt sjiek man ! zoals ik al zei in een ander topic, ze moesten van iedere discotheek wat al lang bestaat zo een oude fotos maken en online zetten ! greetz 8)
puree

Bericht door puree »

machtig !! :shock: :shock:
met da zwembad, da zou pas heel uit den haak geweest zijn mocht da nog open geweest zijn. Zijn er hier die een redderbrevet hebben ? :lol:

PS : in Kluisbergen is er een "oudmanhuis" dat Balmoral noemt ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ja,juist en in kortrijk een sigarewinkeltje :D
Josjie

Bericht door Josjie »

poehaaa balmoral is begonnen als een feestzaal met nen jukebox...
is al open van in de jaren 60. Kvind da just zo sjiek...
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Bericht door poehaaaaa »

Dat wist ik dus ni. Heb altijd gehoord dat den Balmo van die schuifdeuren had die uitgaven op nen tuin. Da moet het dus geweest zijn.

Wel leuk zo'n lange historie van een legendarische keet. 8)
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Gio

Bericht door Gio »

Zijn wel veeeerrrryyyyy old school pictures he :D

Maar ja, is wel eens interessant om te zien hoe 't er in den beginne uitzag.

Interessanter zou zijn als er foto's waren van in de topjaren van de jaren '90 :wink:
Club 11 Aka CluBBie

Bericht door Club 11 Aka CluBBie »

Wow super !!! mijn ouwe ook even naar laten kijken, die werd even stil, heeft er een deel van zijne jeugd doorgebracht :D
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

kvin ze echt wel funny :lol:
Sirocco

Bericht door Sirocco »

Ik vind het ook echt zonde dat andere clubs flyers en foto's van het verleden niet online zetten.

Kijk naar CdA en La Rocca. Zo'n historie en dan helemaal niks op hun site :?

Mocht er iemand geintersseerd zijn in de legendarische roxy dan moet ie n's het fotoboek van Cleo Campert bekijken
http://www.cleocampert.nl/

Zoiets moest er eigenlijk ook n's in Belgie gemaakt worden :D
Newbie
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2007, 04:18
Locatie: Brussels

Bericht door docha »

Den vroegeren Balmoral bevond zich niet in het digitaal tijdperk. Heb daar toch nooit iemand met een fotostoestel zien rond hangen. (91-93)
Alhoewel, ik heb daar ne keer ne kabouter gezien...
We kwamen daar toch nie voor 't zicht hé manne (vrouwen)
Maar ik ben toch benieuwt of er iemand sfeer foto's heeft van diene goeden ouwen tijd.
Respected Member
Berichten: 1696
Lid geworden op: 06 aug 2007, 22:07
Locatie: Droog en warm.

Bericht door Stanne »

Da is zo, vroeger ging er niemand met een "kodak" op stap terwijl nu iedereen een 6 megapixels ding bij heeft. De foto's zitten (voorlopig) nog in men geheugen. Tscheelde wel dat altijd klaar was buiten als ik er kwam. Voor mij had het iets van een gezellige "homeparty". Je kon precies zo door de raam in de tuin stappen en pissen deed je de derde deur rechts naast de slaapkamers :D Veel volk zat ook rustig in de zetels, veel liepen er gewoon heel "relaxed" bij, wa links en rechts keuvelen met steengoeie muziek op de achtergrond,... Twas echt een summer of love gevoel daar. Mor er durfde ook wreed veel ambiance te zijn. Nu bekeken hing het er gewoon van af hoe neig iedereen aant trippen was en daar werd de muziek aan aangepast. Gouden tijd, gouden gevoelens en onvergetelijk.
Ik ben er stiekem vorige week donderdag langs gereden en heb een fotoke genomen :) For old times sake. Er stond toevallig (?) een busje van The Temple op den hof geparkeerd.
-> Click on me <-to hear & share the LC retro music on Retroactives.

Mmmmm........I feel.......fine
Newbie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2007, 19:33
Locatie: hyperspace

Bericht door brutski »

Stanne schreef: Er stond toevallig (?) een busje van The Temple op den hof geparkeerd.
Temple en Balmoral zijn nog steeds in handen van dirk en danny (vroeger woonde de pa boven de balmoral)

sfeerke was idd. relaxed maar tging er (achteraf bekeken) soms wel iets TE aan toe :? (o.d's,razzia's,kloppen en smijten,...)

het meest hallucinante was die keer dat er bomalarm was en iedereen buitenmoest... stel u een 200 zonnebrildragende-zowegofeenkieken-uitgaande pipo's en madams voor die de Aldi uitkozen om wat te "relaxen" (op een maandagochtend!) in die snooker ernaast mocht allang niemand meer binnen die vd balmoral kwam :mrgreen:


doet mij peizen aan die frituur die er vroeger op de parking stond (kweetnie hoeveel keer dat we bollen in zijn vet gesmeten hebben :twisted: ) en victor de "coolste" parkeerwachter ever 8)
Age brings wisdom........ or shows up alone...
-- Never grow up ! NEVER !! --
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten