14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Het party forum van Legendary Clubs
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door lemant »

ThaMan schreef: Op de site staat ook duidelijk 29,5€ in VVK, ik was 36€ kwijt per kaart (Online besteld)
dikke kak hoe ze daar altijd iets moeten bijkletsen, dan bestel je eens online (informatisering my ass)

soit, ik ben in de verste verte niet van plan om hier naartoe te gaan
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door KingsBoy »

ThaMan schreef:Tsja gij zult de man zijn he :pirat:
maar nee, jij bent ThaMan :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ThaMan »

E voila... Terug bij de levenden na een machtig avondje Back To The 90's
Om 22u er aan gekomen en na een tochtje van 1 km binnen geraakt zonder enige vorm van fouilleren etc.. dus dat ging allemaal goed vooruit.
1x Binnen viel het me op dat er eigenlijk niet echt denderend veel volk was, maar een paar uur later zaten de 2 hallen toch lekker vol met een sfeertje van hier tot in Tokio. Doch zat er ook veel jonger volk, ach ja....
Eerst even is gaan piepen in de "ClubRoom" waar Dj Philip bezig was, en vond ik eerlijk gezegd niet denderend, dus maar terug afgezakt naar de Main Hall waar "Good Shape" klaar stond om hun ding te doen, lekkere intro hadden die mannen en ja "Take My Love" was alles geven natuurlijk. Kloterij was dat de sound niet echt van hoogstaand niveau was... dus daar hielden we het voor bekeken en dus weer afgezakt naar de ClubRoom waar we niet meer weg geraakt zijn door de machtige sfeer.

"Tofke" Blijft een hoogstaande dj die de hits wel aan elkaar rijgde, met op sommige momenten toch pieken in de sfeer zoals met "Felix Da Housecat", "Cameo - Money" etc...
"Jaydee" Blijft een Nederlander die in het begin uitpakte met de typische oldskool sounds dat natuurlijk niet erg aansloeg bij het publiek, zelfs voor mij zaten er een paar onbekende nrs tussen. Maar Jaydee zag het en schakelde direct in een andere versnelling door "Plastikman - Spastic" op te leggen... en ja het kot was te klein.
"Zolex Live" dit was machtig en de party zat op zijn hoogtepunt, met de ene hit na de andere "Mono Sound", "The Message", "Time Modulator" etc... Iedereen werd wild.
"Yves Deruyter" was gewoon den topper van den avond, met de nodige Bonzai toestanden. Gewoon AF !
"Dj Wout" vond ik dan weer zeer zwak, als ze zo beginnen te roepen door de micro etc hou ik niet van, alsook zijn platen keuze vond ik slecht. Dus was het tijd om naar huis te rijden

Jaydee


Jaydee


Zolex Live


Dj Wout
Member
Berichten: 63
Lid geworden op: 27 dec 2007, 16:38

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door dj licious »

ThaMan schreef:E voila... Terug bij de levenden na een machtig avondje Back To The 90's
Om 22u er aan gekomen en na een tochtje van 1 km binnen geraakt zonder enige vorm van fouilleren etc.. dus dat ging allemaal goed vooruit.
1x Binnen viel het me op dat er eigenlijk niet echt denderend veel volk was, maar een paar uur later zaten de 2 hallen toch lekker vol met een sfeertje van hier tot in Tokio. Doch zat er ook veel jonger volk, ach ja....
Eerst even is gaan piepen in de "ClubRoom" waar Dj Philip bezig was, en vond ik eerlijk gezegd niet denderend, dus maar terug afgezakt naar de Main Hall waar "Good Shape" klaar stond om hun ding te doen, lekkere intro hadden die mannen en ja "Take My Love" was alles geven natuurlijk. Kloterij was dat de sound niet echt van hoogstaand niveau was... dus daar hielden we het voor bekeken en dus weer afgezakt naar de ClubRoom waar we niet meer weg geraakt zijn door de machtige sfeer.

"Tofke" Blijft een hoogstaande dj die de hits wel aan elkaar rijgde, met op sommige momenten toch pieken in de sfeer zoals met "Felix Da Housecat", "Cameo - Money" etc...
"Jaydee" Blijft een Nederlander die in het begin uitpakte met de typische oldskool sounds dat natuurlijk niet erg aansloeg bij het publiek, zelfs voor mij zaten er een paar onbekende nrs tussen. Maar Jaydee zag het en schakelde direct in een andere versnelling door "Plastikman - Spastic" op te leggen... en ja het kot was te klein.
"Zolex Live" dit was machtig en de party zat op zijn hoogtepunt, met de ene hit na de andere "Mono Sound", "The Message", "Time Modulator" etc... Iedereen werd wild.
"Yves Deruyter" was gewoon den topper van den avond, met de nodige Bonzai toestanden. Gewoon AF !
"Dj Wout" vond ik dan weer zeer zwak, als ze zo beginnen te roepen door de micro etc hou ik niet van, alsook zijn platen keuze vond ik slecht. Dus was het tijd om naar huis te rijden

Gebt nog wa gemist! Marko was super. Nummerkes als PLastikman - Freek , Miro - Spaceman , LSG ,...
Kstond pijsk recht voor u, ge moet mij dus wel gezien hebben. Iets jonger , mee wa krullen. Kzie mijn eigen zowel paar keer op u videos :bounce:
A world of imagination
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ThaMan »

Kan goed zijn dat ik nog tegen u heb staan te zeveren dan, want heb echt tegen iedereen aan het lullen geweest.
Kheb me wel kreupel gelachen met dat wijf met haar Nike pet op, die echt krampachtig stond te hakken op alles. Damn.. sloeg nergens op !
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door daajrex »

Zolex z'n live was wel kicken inderdaad. Herriner me toch Mono Sound niet hoor Thaman.
Yves liet de zaal gans de set niet met rust, de ene Bonzai na de andere, leuk. Draaide in 90's stijl met vinyl en niet met cd of mp3 :cheers:

Meestgedraaide hits van de nacht ( zoals op de meeste retros) :
Love is an Ocean, Drax Ltd Amphetamine, HR - Dominator, Plexus, Spastik
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ThaMan »

Jaydee hoorde ik op een gegeven moment wel "chuckie - let the bass kick in miami bitch" opleggen wat wel 100% 2009 was... had een beetje den indruk dat Jaydee het noorden wat kwijt was. Wel shapoo dat em zijn "plastic dreams" niet gedraaid heeft.. zal hem zelf ook kotsbeu zijn denk ik.

ivm "Mono Sound" ben er toch 90% zeker van dat hij die wel gespeeld heeft, kan er ook naast zitten. Misschien in een set gehoord... dunno
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door daajrex »

misschien verwar je Mono Sound met een van deze die ik me herinner van ZOLEX Live :
Flashing (Asphyx)
More Mystery
The Message (Carat Trax II)
Beautiful Inside
Fiction
Time Modulator

Jaydee z'n set was heel onsamenhangend, onbekend werk van helemaal aan het begin van de 90s volgens mij (klonk zeer R&S), en wat later populistisch doen met Underworld & Chemical Bros :-(

Qua illegaal werk hoorde ik ook La La Land (Green Velvet) .

Maar 't was natuurlijk beestig om schijven als The Gateway Experience nog eens te horen vlammen. Zelfs L.A. Style klonk niet afgezaagd
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ThaMan »

Jaydee speelde ook de originele "Cameo - Money", tsja slaagt nooit aan in BE.
Wat is er zo illegaal aan "La La Land" ?

Wat later op de avond hoorde ik ook nog eens "Aphoteosis - Oh Fortuna" voorbij razen, dat zijn natuurlijk wel nrs die serieus aanslagen natuurlijk.
Moderator
Berichten: 975
Lid geworden op: 08 sep 2004, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door poehaaaaa »

ThaMan schreef:"Aphoteosis - Oh Fortuna"
DIE is illegaal ! :bounce:
UNDERGROUND WILL SURVIVE
Newbie
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 dec 2004, 17:38
Favoriete Clubs: Cherry Moon

Locatie: Merelbeke

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door daajrex »

ThaMan schreef:Jaydee speelde ook de originele "Cameo - Money", tsja slaagt nooit aan in BE.
Wat is er zo illegaal aan "La La Land" ?

Wat later op de avond hoorde ik ook nog eens "Aphoteosis - Oh Fortuna" voorbij razen, dat zijn natuurlijk wel nrs die serieus aanslagen natuurlijk.

La La Land is van 2001 :-) After the 90s.
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ads »

apotheosis - oh fortuna was in de set van YDR, evenals RMB - Love is an ocean.

Idd, ben der ook geweest. Ook rond 22u toegekomen, ook den toer van 1 km gedaan, door de pletsende regen, eenmaal binnen, eerst wat rondgehangen in de grote zaal, Good shape gezien, evenals 2 bros on the 4th floor, en Coolio. Manmanman, Coolio, zo slecht jong. Zelfs Good shape was beter.

Daarna naar de club room geweest voor zolex live en YDR, die ik beide absoluut wou zien.
Zolex was af, echt heel goed, en YDR, tja, de max he, echt bonzai toestanden, house of house ook gehoord, plexus, the rebel, zelfs soushkin (jeeeeeehaaaaaaaa), heel tof sfeertje ook.
Na YDR terug naar de grote zaal voor nog een uurtje, en dan huiswaarts.
Bij het buitenlopen nog Marko tegen het lijf gelopen, die net toekwam om te draaien.

Tof avondje, met goeie muziek, maar qua decoratie in de zalen, en qua geluid (vooral in de grote zaal) trok het op gene zak.
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door ThaMan »

ads schreef:Tof avondje, met goeie muziek, maar qua decoratie in de zalen, en qua geluid (vooral in de grote zaal) trok het op gene zak.
Idem !
Moderator
Berichten: 1515
Lid geworden op: 02 jan 2007, 22:18
Locatie: Woensdrecht

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door djginod »

ads schreef: Tof avondje, met goeie muziek, maar qua decoratie in de zalen, en qua geluid (vooral in de grote zaal) trok het op gene zak.

Daarvoor moet je dan ook in Nederland zijn :unibrow: Maar, had er graag bij willen zijn, dat is een feit !
Elite Club Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:45

Re: 14.11.09 : Back To The 90’s Extra Large @ Flanders Expo

Bericht door KingsBoy »

deze party was dik in orde, behalve die toiletten, waarom zaagt niemand hierover? je moest 1km stappen om te pissen, en voor de meiskes was het nog veel erger, bij ons duurt da allemaal niet lang maar mijn vriendin verdween altijd voor 40' om te gaan pissen


echt super erg!


tussen de main en de club room stond een deur open, dat had ik goed opgemerkt en ging daar pissen... tot 3 security beren dit doorhadden en de ingang blokkeerden... ik heb er dan 15min mee staan zeveren over de KUT organisatie van dit alles en ze gaven mij gelijk en hoppaaa, iedereen mocht terug aldaar naar buiten pissen


voor mij was dit een superavond, vooral de muziek die gedraaid werd tussen 9u en good shape door die warm up dj: allemaal 90's classics! de clubroom was ook Super! het was in orde 8)




ps: je mocht enkel roken in die gang tussen de main en de clubroom, YEAR RIGHT :x daar hebben wij nu eens allemaal DIK ons voeten aan geveegd, ik heb 100 man gezien op de bollen en ik zou mijn sigaretje niet mogen opsteken, YEAH RIGHT :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten