Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Het algemene forum van Legendary Clubs
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door BOUNCER »

reuze interresant dit, lijkt wel collectieve gabber-groepstherapie moet kunnen vind ik. Kunnen toch wel nog wel wat oefenen pyramide wordt nooit groter dan 2 m, mischien doen ze het expres om gewonden te vermijden.
Afbeelding
Elite Club Member
Berichten: 387
Lid geworden op: 03 jan 2007, 20:20

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door varth »

gabbers, het meest verguisde volkje in de party scene... Er zit (extreem rechts) krapuul tussen, maar heb in een ver verleden toch een aantal zeer fijne feesten met uitmuntende sfeer gedaan. Hondstrouw publiek ook. Laat ze maar doen, als ze zich zo amuseren
Newbie
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 jan 2007, 17:16
Locatie: turnhout

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door Bart Bagger »

Vette filmkes zen dat. Heb er ooit ééntje gezien met nen kerel in 't gips en dieje sloeg voor te raken met zenne gips. Nummertje da ze spelen is trouwens Trashfucker van Dj Jappo & Dj Lancinhouse.
DE plaat waarop ze hun pyramides maken.
Drop Acid Not Bombs.
Club Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 29 mei 2008, 14:21

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door vincent1982 »

mja slaagt op niks eigenlijk



Maar italie heeft wel vette clubs , ben ondertussen in een stuk of 10 clubs daar geweest .

baia imperiale , cocorico , altro mondo heb ik toch wel speciale herinneringen aan


- baia imperiale , oud kasteel op een berg , liep je gewoon verloren , 6 zalen ... verschillende plaatsen om te chillen , ruimtes buiten ... capaciteit van 15.000 mensen

http://www.youtube.com/watch?v=J7QoD7rs ... 49&index=0

- cocorico , discotheek met een piramidevormig dak dat geregeld opengaat , wel een aparte sfeer smorgens-voormiddag

http://www.youtube.com/watch?v=ZUZoWTIf ... re=related

-altro mondo,
http://www.youtube.com/watch?v=sTZYSkTu ... PL&index=1
Afbeelding
Club Owner
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 dec 2005, 11:57
Locatie: N 50

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door BOUNCER »

Zij hebben nog de chance om s'morgens weg te gaan, moet je wel toegeven dat de sfeer totaal anders is dan bij nightime, heb dit altijd wel leuker gevonden.
Afbeelding
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:06

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door nouskes »

WTF zeg :?

ik wist al dat Italianen raar uit de hoek konden komen.. heb het zelf meegemaakt op Shadowlands 98 in Leuven, die gasten liepen met ons mee naar het station.. wat had ik schrik en wat was ik blij toen we een bende geflipte hollanders tegenkwamen en hen konden achterlaten :mrgreen:
Elite Legendary Member
Berichten: 3366
Lid geworden op: 23 nov 2004, 20:43
Favoriete Clubs: Boccacio, Globe

Locatie: Tussen 1987 en 1992

Re: Piramidi ... hardcore voor Italians :)

Bericht door ThaMan »

nooit geen last met de gabbers gehad... altijd zeer vriendelijke people met natuurlijk hier en daar een uitzondering.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten