17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Het party forum van Legendary Clubs
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door Dj Death »

tomaz schreef:Denken dat Ed&Kim enkel nurave en fidget draaien is 't zelfde als denken dat Tomaz enkel techno draait. Fout dus. Zoals lemant zegt: als je er vorig was bij geweest had je die vraag niet gesteld. Gewoon afkomen en meefeesten.
Will do! Zonder oogkleppen dan ;-)
Ik heb mijn ticks in ieder geval online gekocht op de website van CdA, voor alle zekerheid...
you know, ... stuff
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

morgen present!
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Elite Club Owner
Berichten: 1208
Lid geworden op: 05 jun 2005, 15:43

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door back to the 90's »

Als ik morge het personeelsfeest overleef dan bestaat de kans da ik afkom.
Nothing is what is seems to be
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

back to the 90's schreef:Als ik morge het personeelsfeest overleef dan bestaat de kans da ik afkom.

als dat maar goed afloopt :p
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:23
Locatie: betekom

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door Dj Death »

amai, gezellig feestje gisteren! :afro:
you know, ... stuff
Rig
Newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jan 2006, 20:09

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door Rig »

Leuk feest!
Geen oogkleppen, geen hokjes: van Anne Clark tot Jeff Mills, van Grooveyard tot Booka Shade ...
Mooie sets gehoord van Ed&Kim en Jan Van Biesen (geen T-Quest gezien?). Tomaz niet meer gehoord wegens totaal uitgeput :clown:

Weet er trouwens iemand welke mix van Yazoo's Don't Go JVB speelde?
Respected Member
Berichten: 1702
Lid geworden op: 14 sep 2004, 12:44
Locatie: Gent

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door lemant »

'k heb me ook goed geamuseerd (en gesmeten :)) ... bij het binnenkomen was het was hitjeskermis, maar Ed & Kim brachten daar wel verandering met wat meer ravy plaatjes

Van Biesen mocht de job alleen klaren (niet de eerste keer dat ik een Dominators-set zie op de affiche terwijl T-Quest er niet bij is :twisted:)

CdA zat heel goed gevuld, echt wel superdruk en goeie sfeer. Het viel me ook op dat er weinig jonkies rondliepen ... eerder het rijpere :mrgreen: publiek.
www.l3m4nt.blogspot.com
www.myspace.com/l3m4nt
"Zij vindt dat niet wijs, dancings enal"
Club Member
Berichten: 181
Lid geworden op: 22 feb 2008, 19:49
Favoriete Clubs: Kompass Klub

Locatie: Gent

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door PedroAmor93 »

Ne een perfecte warming up op StuBru, vertrokken naar Red Light District Antwerpen voor het echte werk...
CDA is een pracht locatie: de bakstenen muren, het hangar gevoel, de uitgekapte doorgang, de industriële ventilatoren, het hoge plafond, ... Bij het binnenkomen was de zaak al goed volgelopen, maar toch niet uitverkocht; een beetje verwonderlijk ondanks alle reclame en het toch geweldig concept.
De leuke mix van echte retro platen en wat meer recent werk werd door -zoals Lemant al zei- het rijpere publiek gesmaakt.
Jan Van Biesen, bedankt om mijn persoonlijke nummer 1 op te smijten! Underworld, Rez, keer op keer kippenvel moment.
De CD-speler is helaas de standaard geworden, maar gelukkig dat hij er was want Tomaz zijn plaatjes hadden het hard te verduren ... Om 6u30, met pijn in het hart huiswaarts. Volgend jaar zijn we zeker terug van de partij, hopelijk terug in Café d'Anvers.
Misschien kunnen ze voor volgende editie een live actje regelen; Leftfield, Underworld, The Prodigy, Moby, Laurent Garnier, ...

Maar gewoon terug zo een bangelijk feestje als gisteren is al meer dan voldoende!

P;S. Lemant, nu heb ik nog geen pint kunnen betalen... Volgende keer dan!
The Spice extends Life. The Spice expands consciousness. The Spice is vital to Space travel.
Club Owner
Berichten: 962
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:16

Re: 17.10.09 : The Greatest Switch @ Café d'Anvers

Bericht door tomaz »

De linker technics deck begon met de regelmaat van een klok zodanig heen en weer te schudden dat hij gewoon onbruikbaar werd. Die staan op een soort losstaand platform maar dat bleek door de trillingen steeds weer aan 't schudden te gaan. "Dat gebeurt anders nooit" zei de light jockey... tja. Dus maar met 1 deck en cd's kunnen draaien. En er dan nog in geslaagd om als een amateur DRIE keer het nummer dat aan 't spelen was te stoppen. Ik was zo moe da'k compleet de concentratie kwijt was. Maar goed, het heeft toch tot 7u30 geduurd. Als laatste nummerke Grace Jones' Slave To The Rhythm om de laatste overlevenden naar huis te sturen.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten