La Raza Avelgem

Het forum van de andere legendarische clubs
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

La Raza Avelgem

Bericht door ads »

Iemand verhalen over deze keet? Is nu Belfunk maar is ook al beetje vanalles geweest. Coolgate, Punch, HYQ.
La Raza moet ergens rond 1996 geweest zijn, met dj's (meen ik mij te herinneren) marko, george's, md,...
Ne maat van int school vroeger, zijn broer mocht daar beginnen draaien, maar was van korte duur, paar weekjes toen hij begonnen was werd de keer gesloten. Iemand stories??? :P :?:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

jazeker. ik ben uit Avelgem afkomstig. Was aanwezig op de opening en heb zelf een membercard. Opening was redelijk fel, met vooral franky jones die grote ogen wierp, maar was vrij snel gedaan met La Razza (idd. met 2 z's). De beste keet daar vond ik HyQ, afterclub van de Cirao, da was pas in orde :shock: :lol: :lol:
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

Gelukkig toch iemand die La Razza kent (inderdaad met 2 z). Ik herinner mij dat ik er een flyerke van had, azo met een soort robothoofd of zo op (was een menselijk hoofd, maar dan in 3d, maar vree afgekapt, ik zou nie graag zo iemand int echt tegenkomen) in paarse en blauwe, en wa appelblauwzeegroene kleuren. Is La Razza ook nie gesloten door een of andere louche reden? :twisted: :?:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

ene keer geweest in la razza maar kwas ook meer aan hyq en da was zeker voor la razza?wij kwamen daar dan soms toe na de cherry tot op ne bepaalde keer de flikken aan de parking aan de statie stonden en de chauffeur reed juist tegen da verkeersbord van de lijn...moeten stoppen en al de gekende miserie he!kort erna hyq gesloten door een lijkje da ze daar ergens achter gevonden hebben of zo
ads
Elite Club Member
Berichten: 376
Lid geworden op: 23 feb 2005, 23:01
Locatie: Lalaland

Bericht door ads »

had ook al zoiets gehoord cloud, maar wast nie zeker, daarom dak het nie durfde zeggen :oops:
Afbeelding
in the beginning there was Jack.....
puree

Bericht door puree »

de hyq was achter la razza en was in feite den after van de cirao toen het daar ook fel aan het verzwakken was. Toch heeft de hyq ongeveer 2 maanden standgehouden en dit vooral op basis van mond-aan-mond reclame. Yves lbq draaide meestal rond 8u op zondagmorgen en uiteraard zag je veel mensen terug uit de cirao. Was altijd verwonderd dat een groepje fransen toch nog de weg vonden naar het boerengat Avelgem :lol: Doordat het steeds dezelfde mensen waren die daar zaten, wist iedereen wat voor vlees ze in de kuip hadden. Koppel dit aan het feit dat het een donkere doeninge was en ge weet hoe laat het was ...

Dat is daar de plaats van 12 stielen, 13 ongelukken. Der zijn daar al zoveel zaken geweest, die steeds weer overkop gegaan zijn ... De ligging is gewoon slecht (in een woonkern), de Avelgemse uitgaangsbuurt is conservatief en wil alleen maar kunnen zuipen ...

Uitzondering is den "Eros club" die nog steeds eigenaar is van den eigenaar van de punch, ttz hyq, la razza, belfunk, ... In de jaren 80 werden er in het Avelgemse zware verhalen verteld van X ...
Respected Member
Berichten: 1653
Lid geworden op: 09 sep 2004, 17:37

Bericht door cloud »

zit er daar nu eigenlijk veel volk met het belfunk en club fresh concept?
Illegal Alien

Bericht door Illegal Alien »

Qua opkomst mag Belfunk de laatste edities zeker nie klagen, en kdenk dat da zeker nog in positieve lijn ga stijgen. Krijgt steeds meer en meer naambekendheid, en hoor overal alleen maar positieve kritieken.
Fresh Club ben ik nog nie geweest, maar hoor er hier in de streek bitter weinig over :? hopelijk toont zich dit niet in het bezoekersaantal.

Greetz
Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 15 sep 2008, 14:37

Re: La Raza Avelgem

Bericht door Krozfader »

Die opening heb ik ook meegemaakt met Franky Jones, maar da heeft daar idd nooit echt gewerkt kwa ligging hé.... Donker groezelig kotje.... :pirat:
"The second most popular game that we played as children is House"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten